| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
little-turpe TOYOTA DRIVER Toyota Carina E Kombi Limerick (irl) a tak to Gdansk | 2004-05-26 09:13:11 A wiec jako, ze jestem informatykiem a nie mechanikiem, totez taka pewnie prosta sprawa jak piszczace hamulce jest dla mnie zagadka przedni prawy w carince e strasznie piszczy przy hamowaniu. co trzeba z nim zrobic? czy cos trzeba wymieniac, czy podjechac gdzies do warsztatu i cos wyreguluja, czy co? tylko nie bijcie |
grzybek-r TOYOTA DRIVER Toyota Yaris Białystok | 2004-05-26 09:58:55 moze dostal sie tam jakis opiłek piasku?
najprosciej to kilka razy naprawde ostro przyhamowac i zobaczyc czy nie przejdzie jesli to nie pomoze to juz nie bedzie "syf z ulicy" i trzeba szukac czegos wiecej... |
piero TOYOTA DRIVER toyota carina e bytom | 2004-05-26 10:14:13 Blondynki jak hamulce piszczą to je smarują No ale ty lepiej podjedź do warszatu albo sam przyjżyj się okładzinom na klockach. |
Kruchy Toyota Yaris Base 2003 Warszawa | 2004-05-26 11:56:10 A więc podsumowywując zdejmij koło i zobacz w jakim stanie są klocki/tarcze...
Perzan niewydaje mi się żeby 1,5mm było bezpeczną grubością... klocki wtedy łatwiej przegrzać przy takiej grubości okładzin ja bym wymieniał bez patrzenia... klocki wyposażone w blaszki ostrzegające o kończeniu się okładzin sygnalizują już przy ok 4mm okładziny i na samym końcu little-turpe jak będziesz miał chwilkę czasu poszukaj na forum są chyba ze 4 wątki o hamulcach , między innymi jest tam opisane dlaczego piszczą - opiłki/blaszki, na co wymieniać - proponowane zestawy typu brembo + ferodo itp, kiedy zmieniać pzdr Kruchy |
grzybek-r TOYOTA DRIVER Toyota Yaris Białystok | 2004-05-26 12:14:56
tak WD-40 |
Kruchy Toyota Yaris Base 2003 Warszawa | 2004-05-26 12:56:43 A no to sorki sfracam onor |
Pigletto TOYOTA DRIVER V50 Orzesze | 2004-05-26 12:58:31 |
stoned_crazy TOYOTA DRIVER Honda Accord okolice Warszawy/Poznań | 2004-05-26 15:53:15