Idzie sie wqr***

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak zaczyna naprawiac cos przy kolach to zawsze napotykam na jeden problem mianowicie na stare sruby ktore sie tak zapiekly ze nie idzie ich ni jak odkrecic a jak sie jeszcze lepek zetrze i jest okragly to juz koniec
czy ktos ma jakies patent jak je poodkrecas oczywiscie domowymi sposobami ( WD-40 nie pomaga)
za jaka kolwiek pomoc z gory dzieki
  
 
Witam
Pawlik polecam rurhak, czy mocną żabkę, jak nie pomoże , to młotek i przecinak, może uda Ci się ruszyć i odkręcic,
I wymień śruby na nieobslizgane
Powodzenia
  
 
A na przyszłość - zaopatrz się w dobre oczkowe klucze!!!
  
 
Ja ostatnio wymieniałem tarcze w samarce i też miałem mały problem i powiem że wystarczyło mi WD 40 extra klucz oczkowy i dobre buty żeby się trzymały klucza stałem na nim chwile (100kg) i po sprawie.
Mam nadzieje że ci się uda.
Pozdrowionka.
  
 
Nie ma to jak porzadnie dokrecone sruby kluczem pneumatycznym w jakims warsztacie. Kiedys mialem przyjemnosc odkrecac cos takiego fabrycznym kluczem do kol na trasie. Dobrze ze kich nie zostawilem na asfalcie... A ostatnio to musialem 1,5 metrowa dzwignie robic z rurki a i tak troche stekania bylo przy tym... Smierc frajerom...
  
 
wy powinniście się cieszyć że macie porządnie dokręcone.
mi dzisiaj na kręciołku i to dośc szybkim kręciołku mało przednie koło nie odjechało, bo jakiś qtas za słabo dokkręcił, a ja, następny qtas, nie sprawdziłem...
  
 
No raczej te śruby prawie w ogóle nie były przykręcone...
  
 
Hehe, Goral fajny avatarek
  
 
zmieniłem bo tamto zielsko nie wzbudzało pozytywnych wibracji. myślę że teraz będzie bardziej na luzie...
  
 
kiedyś w jakimś warsztacie widziałem gościa jak przyspawał pręt ok 40-50-tki i rurke (przedłużke dopiero odkręcił też niemiał rantu na śrubach Koła proponował bym samemu lub petrzeć na rece fachowcom . mnie też chciał kluczem automatem dokręcić ,jek go z......łem to gość poleciał odrazu po klucz dynamometryczny -ham chciał mi alumki zniszczyć ,czsem pomaga spryskanie np. WD40 i delikatnie młotkiem stuknąć w łeb szpilki tak jak byś wbijał gwoździe i spryskać raz jeszcze tylko nie za mocno, powodzenia
panoni
  
 
co do tego przyspawania kawałka szpeja to jest dobry sposób sam to stosuje oczywiście jeżeli wszystko inne zawiedzie polecam wtedy to tylko moze sie jeszcze główka ukręcić ale jesli sie ukręci to tak widocznie miało być wiertarka i gwintownik
Powodzenia
  
 
Taaa, śruby potrafią dobrze trzymać Kiedyś z kumplem próbowaliśmy odkręcić w jego peugocie wzieliśmy porządny klucz przedłużyliśmy rurą złapaliśmy oboje za rurę i ...obróciło się.... ale koło A auto nie było wcale na podnośniku
  
 
polej porzadnie cocacola...
a potem stawaj na kluczu. Ja nie mam problemu, dokrecam i odkrecam depczac po kluczu.
  
 
Mój znajomy ma ciężarówkę Hyundai i w zeszłym miesiącu jechał na trasie gdynia-inowroclaw i zlapał gumę nie mógł odkręcić, pojechał do volvo taxi przyjechali fachowcy z kluczami ni chuja pojechał po ludzi którzy nagrzali palnikiem nakrętki i dalej nic potem zdeterminowany stanął na klucz z drugiej strony jak się okazało Hyundai miał gwinty w kole odkręcane w drugą stronę
  
 
Polecam plyn hamulcowy R-3
Tylko ten i zaden inny.

Po jest najbardziej żrąco-penetrujący.WD -40 wysiada ,cola tesh>
  
 
ja uzywam w takich sytuacjach WD-40 i mocno pobijam młotkiem a w ostatecznosci palnikiem nagrzewam
jezaeli chodzi o WD-40 to uzywam nie dla tego ze jest de best ale dlatego ze jakos nigdy nie szukałem czegos lepszego

pozdrawiam,