Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
beep Yaris 1.3 Wrocław | 2004-05-31 13:53:14 |
![]() Hicks TOYOTA DRIVER Yaris 1.3 Sol Wawa | 2004-05-31 14:39:12 A świstak siedzi bo zawijał... ![]() Mi się podoba to: Will this work with a TURBO KIT? Sorry this will not work with a TURBO KIT. Promocji nie łączymy ![]() |
![]() Nikolas21 Yaris T-Sport Warszawa | 2004-05-31 14:41:39 Po pierwsze jakas śmieszna cena 8 USD??? Po drugie czy ktos sprawdzał to coś i czy naprawde do daje + 20 kucyków dla kazdego auta (łącznie z Yarisem 1.0)??? Po trzecie jak to zainstalowac i na jakiej podstawie to działa (nie jestem swietny z angielskiego)-tzn mniej więcej zrozumiałem zasade, ale skąd te 20!!! Koni-to bardzo duzo!!! ![]() |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2004-05-31 17:16:00 Takie ustrojstwo kosztuje w polsce jakieś 10-30 groszy.
Idziesz do sklepu elektronicznego, kupujesz rezystor odpowiedniej wartości i wtykasz go zamiast czujnika temperatury powietrza. Po sprawie. Co najwyżej można się postarać i zabezpieczyć go dobrze przed wypadnięciem albo dorobić jakąś wtyczkę żeby pasowała w miejsce oryginału i tyle. Do testowania nie trzeba kupować Yarka. Każdy może to na swoim sprawdzić. Niczym to nie grozi. Może za wyjątkiem dziury w budżecie przez nagłe zapotrzebowanie na paliwo ![]() Pozdro. |
beep Yaris 1.3 Wrocław | 2004-05-31 17:25:17
Acha ![]() ![]() Pozdro. |
serwisSJ Zgłobice | 2004-05-31 18:40:30 HEHEHE to każdy sam może zrobić to doswiadczenie nie kupując tego wynalazku. Jezeli wypniecie czujnik temp. powietrza to komputer "mysli" ze jest nieskonczenie niska temperatura i powinien wtedy nasz silnik miec z 50KM wiecej ![]() ![]() |
beep Yaris 1.3 Wrocław | 2004-05-31 19:08:47
No to montujemy przelacznik na desce rozdzielczej i w razie potrzeby - wylaczamy czujnik temp. powietrza i ruuura! ![]() |
serwisSJ Zgłobice | 2004-05-31 19:23:48 Aha...gdyby zaświeciło sie check engine po tym doswiadczeniu to musicie jechac na serwis... ![]() ![]() |
![]() CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2004-05-31 19:26:43
da sie bez wizyty w serwisie ![]() ![]() ![]() Więc spróbuje na chwilke w łykendzik i zdam relacje ![]() ![]() ![]() |
serwisSJ Zgłobice | 2004-05-31 19:31:26 No kolego carinaGTI, w Twojej na pewno sie da bo masz stary system (EFI 15A na 15s ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2004-05-31 19:33:24
nawet nie pozwalasz powkręcać - wstydź się i do kąta ![]() ![]() |
beep Yaris 1.3 Wrocław | 2004-05-31 19:36:01
Z niecierpliwoscia czekamy na relacje ![]() |
![]() CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2004-05-31 19:56:57 a nie lepiej kupić cosik takiego?? ![]() ![]() ![]() OT ale warto ![]() ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: gosiek dnia 2004-05-31 20:03:14 ] |
![]() orion76 TOYOTA DRIVER Hiace i Yaris Bielsko-Biała | 2004-05-31 20:51:37 Nooo pięknie pięknie. ![]() Sorry że tak nie na temat ale cieszę się bardzo że serwisSJ się zaangażował i daje na forum to co najlepsze czyli swoją wiedzę i doświadczenie. Zapraszam do klubu na stałe - a wtedy będzie miał Pan sam u siebie dużą zniżkę ![]() |
![]() pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2004-06-01 23:21:00
Tylko po co? Normalnie silnik pracuje na mieszance A/F 14,7, co lubi katalizator, ale co nie jest optymalne z punktu widzenia mocy. Dlatego kiedy wciskamy gaz w podloge ECU przelewa silnik do okolo A/F 13, co powinno gwarantowac optymalne osiagi. Kiedy wlejemy jeszcze wiecej paliwa moc spadnie a zuzycie paliwa... sami wiecie. W silnikach wolnossacych ograniczeniem jest raczej ilosc powietrza a nie paliwa, a jezeli sa rezerwy to nie wiecej niz 2-4% |
hwojtek MR2 Warszawa | 2004-06-02 14:37:20 LOL max. Równie dobrze można po prostu odłączyć czujnik temperatury w airboxie i nie zwracać uwagi na CEL. A w nagrodę za zamontowanie tego diwajsa macie spalanie jakbyście jechali ciągle na ssaniu, przelany motor, od cholery nagaru na silniku (remoncik po 100kkm anyone?) i zasyfione rury wydechowe, nie wspominając o tym, że auto nie ma szans przejść przeglądu, a finalnie... ogólny spadek mocy. Spadek, bo Toyoty wolnossące seryjnie jeżdżą z AFR w granicach 10:1, turbawki nawet 9:1, czyli silnik już i tak dostaje za dużo benzyny a za mało powietrza. Strojenie przeciętnego wolnossącego silnika Toyoty pod kątem AFR daje od 10 (7AFE) do nawet 25 (3SGE) koni mechanicznych, tyle, że mieszanki się nie wzbogaca tylko ZUBAŻA. Bo największa moc w silniku N/A występuje przy AFR 12,5:1, a najczystsze spalanie przy wspomnianym 14,7:1. Oczywiście po takim strojeniu dawki paliwa trzeba do tego odpowiednio ustawić zapłon.
Tym gównem zapłonu ustawić się nie da, komputer myśli, że na dworze jest lodowato więc przyspiesza zapłon i daje więcej paliwa - efektem jest jedynie odczuwalny wzrost momentu obrotowego przy niskich obrotach - tak do 3000. A powyżej paliwo nie może się spalić (bo jest go za dużo) i szlag trafił oszczędności a silnik natychmiast mułowacieje, plus bonusy o których wspominałem na początku. Kolejny przykład (po magnetyzerach i strumiennicy), że ludzie wciąż nabierają się na "można tanio i szybko". Tanio i szybko to można umrzeć w Iraku. [ wiadomość edytowana przez: hwojtek dnia 2004-06-02 14:38:34 ] |
![]() Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-06-02 15:06:38 SerwisSJ - jesteś pewien, że po 2001 ? ![]() Ja mam wersję made in Japan z 02.1997 i też już musiałbym się do komputerka podpinać ![]() |
serwisSJ Zgłobice | 2004-06-02 18:58:16
Na 100% pewien ![]() ![]() |