| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2004-05-24 22:32:13 Wogóle to się przywitam, jako że dzisiaj wstąpiłem w szeregi fanklubu Pozdrawiam ... |
Shaq Sympatyk FEFK ![]() Escort (już nie ale ... Żory | 2004-05-24 22:39:57 Ja się tylko przywitam bo z opisywanym problemem jeszcze nie miałem styczności ![]() |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2004-05-24 22:48:57
No to się cieszę że dobrze określiłem to urządzonko. Napisz jeszcze co to za lepsze czyścidło. Elektronikiem nie jestem ale miernikiem i lutownicą się potrafię posługiwać, więc jeśli ten potencjometr nawala to czy jest szansa go rozebrać czy kupić nowy ???? |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2004-05-24 23:11:58
A wlasnie czy ten silniczek sie rozbiera czy wszystko co moge wtryskiwać przez otwór z tym poppychaczem ??? Dodam jeszcze że ruszalem wszystkimi widocznymi mi wtyczkami oraz odłączyłem zasilanie na prawie dwie godziny a potem odpalilem go i stal 10 minut sobie, ale kurde coś niefajnie dalej pracuje |
XtraVert Ford Escort MkIV Łomża | 2004-05-26 12:59:58 Ja na ten problem wyjąłem zaworek cieśnienia w komorze korbowej i go przepchałem - wynik: stabilne obroty, wolne obroty jak na ssaniu, przymierzam się do zakupu nowego oryginała. |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2004-05-29 11:23:59
Domniemywuje ze przez okreslenie zawor cisnienia w komorze korbowej myslisz o tej czarnej puszeczce w ktorą wchodzą trzy węże ??? Tą puszke wyjmowałem i przedmuchiwałem, silniczek krokowy i zaworek przemuty, nie gaśnie już nic ale gorzej z wolnymi obrotami, dalej tak troszkę nierówno i przerywa na wolnych. |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2004-05-29 22:26:18
No to ja sobie tez ten potencjometr przy okazji czyszczenia sprawdzilem, szczerze powiem ze raczej nie zwrocilem dokladnie uwagi na oporność ale bardziej patrzylem na przebieg czy płynnie leci i bez jakichś "dziur" i wszystko bylo OK. Jeszcze raz wezme i sprawdze wartosci czy zgadzają się z tymi podanymi. Pozdrawiam ... |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-05-31 00:50:40 Witam mam takie same problemy jak Ty. Szarpanie na wolnych obrotach to w moim przypadku powodowały nieszczelności między złożeniem tłok-pierścienie. Sprawa wygląda następująco:
ciśnienie z komory spalania przedostaje się do komory korbowej i dalej do głowicy, następnie przez krótką rurkę do odstojnika oleju (to jest ta czarna puszka z trzema rurkami, którą nazywasz zaworem). Z odstojnika wychodzą jeszcze dwie rurki jedna to odma, która idzie do puszki filtra powietrza a trzecia cieńsza zasysa część powietrza do kolektora dolotowego. Jeżeli masz duże nieszczelności to więcej tego powietrza będzie zasysane i silnik będzie szrpał (brak pomiaru ilości tego powietrza uniemożliwia uwzględnienie tego przez ECU przy dawkowaniu paliwa). Sprawdź czy w puszce filtra masz olej (pod wkładem z gąbki po podniesieniu filtra), jeżeli tak to spróbuj wywalić ten odstojnik, odmę puść bezpośrednio z dekla zaworów a cieńszy przewód zaślep odpowiednio grubą śrubą. |
mkosh Mondeo (był Escort) Radymno | 2004-05-31 08:58:43 Witam !!
Ten zawór vel ostojnik to jest seperator oleju. Wiem bo wymieniałem koszt 60 zł. U mnie objawem było pływanie obrotów w zakresie 1000-2500. Sposobu ze śróbą odradzam ze względu na t że też tak miałem i w po pewnym okresie w puszce filtra powietrza było ok litr oleju. Dużo prościej to jest wymienić!!! A zdiagnozować można to w ten sposób jak opisał poprzednio kolega --sposób z wywaleniem separatora i śróbą. Pozdrawiam |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2004-05-31 09:45:50
Zaraz sprawdzam i dam znac czy pomogło. |
YaNkEs_69 Escort MKV Przemyśl | 2004-05-31 10:25:53 Niestety ale nic nie pomogło |