| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
michalek1 Polonez 1.5+LPG kłodzko | 2004-06-03 22:56:15 witam ponownie mam mały problem a w zasadzie nie taki mały |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-06-03 23:54:03 Tylko stukanie młotkiem w śruby. Na siłę nie próbuj ciągnąć bo pourywasz. Cierpliwości w pukaniu i próba odkręcania itd. aż puści. |
michalek1 Polonez 1.5+LPG kłodzko | 2004-06-04 00:07:34 no to jutro młotek i do dzieła mam nadzieje ze sie uda hmmmm dzięki chłopaki widze ze nic innego nie da sie wymyslic moze faktycznie za mało pukałem |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-06-04 11:05:41 dodam jeszcze jedną rzecz o której Koledzy nie wspomnieli, a jest równie istotna a czasami najważniejsza.
Nie wyobrażam sobie takiej sytacji:
Klucz musi być pierwasza klasa, nie może "obmykać" się na śrubie czy wyginać. Trzeba mieć bardzo dobre klucze do obornych śrub |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2004-06-04 12:04:06 Mi te śruby poluzował gratis blacharz. |
WFO Miłośnik FSO Caro1,6GLE i Caro+GSI Zielonka | 2004-06-04 12:21:24
To pourywaj śruby, chyba , że masz znajomego blacharza |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-06-04 12:28:13 Juz gdzies pisalem na temat WD40, ale widze ze temat powraca wiec pisze jeszcze raz.
WD40 nie jest przystosowany do odkrecania mocno zapieczonych srob i nie jest wysokotemperaturowy. traci swoje wlasciwosci w temperaturze 70 stopni C. Powyzej tej temperatury wchodzi w reacje odwrotna inz zamierzona. Aby dobry penetryk spelnial swoja role musi byc powyzej 200 stopni. A jak mamy powyzej 1000 stopni to juz jest wspaniale, i do tego powinien miec jakies dodatkowe smarowidlo np. opilki miedzi, albo grafitu. Ten oststni jest bardzo drogi. |
Sly Miłośnik FSO Peugeot 309/Polonez ... Łódź | 2004-06-04 12:31:37 Zgodzę się co do tego iż WD40 to rzeczywiście prepart dobry raczej do roweru niż samochodu, a żeby nie bawić się w jakieś koszt to proponuję płyn hamulcowy.... on o wiele lepiej penetruje od WD 40 . |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-06-04 12:32:03 WD40 to czysty marketing, chyba jeden z gorszych preparatów tego typu, osiągnąlem kiedyś lepszy efekt szmatą nasączoną w ropie - sruba puściła
|
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-06-04 12:35:54 Nie bede reklmowa, ale z jednego preparatu jestem na prawde zadowolony, chodz objetosci WD40 kosztuje prawie 50 zl, ale nie leje sie jego w takich ilosciach jak WD40 i starcza na naprawde dlugo, przy czestych nie zarobkowych pracach na okolo 2 lata.
Jest wysokotemperaturowy (1800 stopni) i posiada dodatkowe smarowidlo - (opilki miedzi) nazywa sie CU800 firme moge podac na priv. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-06-04 14:40:45 pukaj młotkiem w klucz - zamiast ręką. Jesli klucz nie objedzie łba, to sruba prędzej czy później sie odkręci. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2004-06-04 14:45:17
Wczesniej sruba pusci w połowie długosci - it's real |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-06-04 14:51:45 To niech nei uderza tak mocno. Tu chodzi o udarowe przykładanie mniejszej siły - nie raz pierd.. i urwac. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2004-06-04 14:53:16
Chyba lepsze będzie wywarcie siły stałej na klucz przy pomocy dłoni, a młotkiem uderzać w tym czasie w czoło sruby. Efekt mniej szkodliwy i równie wydajny. |