Most od terenówki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

zastanawia mnie czy ktoś dopasowywał most z innego auta.

np. opel frontera bardzo często posiada LSD a i przełożenia ma bardzo ciekawe, np. 2.2 benzyna 4.88
zastanawia mnie operacja nawiercenia nowych otworów, w garażu operacja nie możliwa ale tokarz pewnie by się podjął.
Ma ktoś jakieś doświadczenia ?

pozdrawiam
  
 

cel jaki?
czym Ci nie pasuję most ładowski?
  
 
wydaje mi się że znacznie lepszym pomysłem jest wpasowanie całej tylnej belki z niezależnym zawiasem, gdzieś widziałem zdjecia węgierskiego VFTSa do do wyścigów górskich z całą tylną belką z BMW E21. Sam nawet przez chwilę myślałem nad takim rozwiązaniem u siebie... podejrzewam że znacznie poprawiłoby to walory trakcyjne auta, ale też całkowicie zburzyło charakter jezdny auta, który niejako definiowany jest przez sztywny most. Poza tym gdzie ja dostanę takiego torsena jak od Bartka do mostu BMW
  
 
Tez widziałem łade z zawieszeniem od BMW. Ale koszt takiej przeróbki będzie też sporym wydatkiem. Tym bardziej że sam tego nie zrobisz. Most od terenówki będzie znacznie szerszy, bo praktycznie ten sam most od nivy jest szerszy już o 7cm, a co dopiero od Frontery. Więc najbardziej budżetowym wyjściem jest montaż torsena i zmiana przełożenia w ładowskich moście. Chociaż też nie jest to tanie, ale tańsze niż inne przeróbki. Główka z przełożeniem 4.44 lub 4,3 wraz z torsenem, to koszt około 2tys.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Wszystko zależy od mocy i od skrzyni, dla mnie np przełożenie 4,1 jest teraz zdecydowanie za krótkie, i mam zamiar wsadzić dłuzszą skrzynię

a co do przertóbki na belkę BMW to nie wydaje się to zbyt skomplikowane szczerze mówiąc, bo przykręcasz to po prostu w całości do budy łady i tyle
  
 
Gdzieś mam link do zdjęć przeróbki tyłu na bmw. Trzeba wstawiać kielichy na amorki. Jak znajdę link, to wrzucę. Teraz jestem w delegacji i nie zapodam. Dla ciebie Konrad podeślę tablice przełożeń. Bo to na 100% mam.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
o moście z frontery myślałem bo można takowy kupić za 200 - 1000 zł ze szperą 40 % i przełożeniem nawet 5.13.

do tego jakiś remoncik, praca tokarza i własna spawarką i można mieć za ok 1000 zł ( w zależności od ceny mostu ) niezniszczalny most z LSD i bardzo fajnym przełożeniem.
  
 
Sprawdzałeś jaki jest rozstaw kół w ładzie i jaki we fronterze? Niva ledwo się mieści i trzeba ciąć nadkola.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
1321 łada
1445 frontera

czyli 124 mm różnicy

przy poszerzeniach vfts i normalnym et felgi powinno być ok

[ wiadomość edytowana przez: rafal125p dnia 2013-04-13 15:20:08 ]
  
 
W estoni widzialem 2101 z mostem od toyoty hiace.
Jaki tam dyfer siedzial, tego nie wiem. Bardzo szeroka nie byla zdaje sie.