| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-06-27 21:14:22 Wtryski ci sie zapierniczyły |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-06-27 21:37:27 Ja u siebie czyściłem domowymi sposobami.Wyjąłem wtryskiwacze następnie przeczyściłem je paierem ściernym i szczotką drucianą,przedmuchałem powietrzem pod wysokim ciśnieniem.Później wlałem pół zbiornika paliwa dodając do niego środek do oczyszczania wtrysków STP.Zrobiłem trase 250km i wszystko wróciło do normy Paliwko musi być pompa przecież na sucho pracowała nie będzie [ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2004-06-27 21:40:35 ] |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2004-06-28 09:25:59 uzywaną można sobie włozyć głęboko w d... jak sie zmieści. przetrenowałem 2. nigdy nie wiesz co kupujesz. i nie 80zł tylko 200-250 ( C20NE) w tamtym roku. a 400zł nówka-nierdzewka i nie ma to tamto. za biedny jestem żeby oszczędzać. zamiast od razu kupic porządna to dziadowałem "za pół ceny" i qwa w konsekwencji wydałem kasy jak za 2 nowe |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2004-06-28 13:24:57 Miałeś pecha z tymi pompami.Eeee tam zaraz w dupe |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-06-29 19:45:17 No! |
disel Gliwice | 2004-06-29 22:03:35
wiec jak ? moze to byc wina tego czujnika? i czemu nie swieci lampka silnika? |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-06-29 22:10:28
radzę przeszukać forum , bo temat poruszany był kilkakrotnie |
disel Gliwice | 2004-06-29 22:17:44
tak i zawsze temat konczyl sie postem poszukaj w archiwum |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2004-06-29 22:19:48
kontrolka nie zawsze się zapali i może być to wina tego czujnika |
disel Gliwice | 2004-06-29 22:25:15
dziekuje a jezeli mi jeszcze powiesz gdzie on dokladnie jest i powiesz ile kosztuje nowy to doloze jeszcze 3 piwa do tego pierwszego |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-06-29 22:34:10 Disel ja o tym czujniku to napiszę "esej" (Darti Disle jak go ci gasownicy odłaczyli to dupa ale teraz pisze gdzie on jest. -stoisz przodem do auta - gładziesz lewą reke na korku wlewu oleju, - zaczynasz przesuwać w lewo i w dół po obudowie głowicy, i pierwszy czujnik z wtyczką jaki napotkasz to jest to. Były dwa jeden czarny drugi niebieski, trzeba taki sam włożyć. Ty powinienś mieć czarny, hm albo niebieski, qurka jaki ja miałem czarny czy niebieski? E.. tam dupa masz włożyc taki którego ja nie miałem. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-06-29 22:35:13 ] |
disel Gliwice | 2004-06-29 22:43:37
a po co te jelopy to odlaczaja ? maja jakis cel? |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-06-29 23:06:06 E Ty u siebie nie powinieneś mieć tego odłączone.
|
disel Gliwice | 2004-06-29 23:08:20
no nie mam raczej aha a czy ten czujnik moze nie dzialac okresowo??tzn po deszczu? |
bast Volvo v40 kuj-pom | 2004-07-01 15:37:53 Dobra Panowie ,nastepny z problemików typu "ZAGADKI OMEGI".Całkiem podobny.
Gdy odpalam na benzynie objawy podobne.Pierwsze dwa razy nie odpala.Za trzecim razem łapie i silnik chodzi.Obroty dostaje na ok 1500.Pochodzi chwile i gaśnie.Przy nastepnym odpalaniu chodzi ale obroty skacza.Chodzi nie równomiernie.Silnik pracuje tylko przy obrotch powyzej 1500.Chodzi ale jest słaby.Musze trzymac wyzsze obroty to silnik pracuje.Na wolnych obrotach gasnie. Przy odpalaniu na gazie obroty tez wskakuja na 1500 ale po czasie wchodza na 600(i to jest ok).Później na gazie gdy odpalam obroty ma normalne.Od razu łapie 600-6500 obr.Na ciepłym silniku oczywiście. I cio to moze być??? Pozdr Bast PS. ARTI JAK TAM KOLEKTOR DLA MNIE????? [ wiadomość edytowana przez: Bast dnia 2004-07-01 15:40:00 ] |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-07-01 16:01:00 Przyczyną Bast, jest wzbogocona mieszanka, moim zdaniem.
Reszte musisz znaleźć sam i, - uwalony któryś z czujników, - lewe powietrze, (falowanie) - problem z gasem, - problem z czujnikiem położenia przepustnicy, qurka musze precyzować bo dra jest jak cień. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-07-01 21:45:06 ] |