PROBLEM NA BENZYNIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na początku przy zapalaniu zimnego silnika nie trzymałobrotów i telepało go,ale po rozgrzaniu było dobrze.
W piątek wymienili mi świece i filtr powietrza.
W sobote nie mogłem zapalić ale zaraz po odpaleniu przełączyłem na gaz i odziwo silnik się uspokoił.
CO WY NA TO
  
 
Wtryski ci sie zapierniczyły Za dużo jeździsz na gazie a za malo na benzynie.Wyjmij listwe z wtryskami i oczyść je a następnie wlej z pół zbiornika paliwka i kup środek do oczyszczania układów wtryskowych i wlej go do zbiornika.Wyjeździj ze 30 litrów na benzynce i wszystko wróci do normy
  
 
Mam to samo! Dodatkowo przedwczoraj padla pompa paliwa (w baku) - za to ja winilem - ale po wymianie jest to samo, probowalem z czujnikami i jutro mam kupic nowe kable ale faktycznie moze to wtryski.

Pytanie czy mozna je oczyscic we wlasnym zakresie czy tylko na przyzadach w warsztacie??

A po oczyszczeniu konieczna jest kalibracja wtryskiwaczy??

  
 
Ja u siebie czyściłem domowymi sposobami.Wyjąłem wtryskiwacze następnie przeczyściłem je paierem ściernym i szczotką drucianą,przedmuchałem powietrzem pod wysokim ciśnieniem.Później wlałem pół zbiornika paliwa dodając do niego środek do oczyszczania wtrysków STP.Zrobiłem trase 250km i wszystko wróciło do normy
Paliwko musi być pompa przecież na sucho pracowała nie będzie A tak to teraz w plecy ze 60-80zł na używaną pompe.


[ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2004-06-27 21:40:35 ]
  
 
uzywaną można sobie włozyć głęboko w d... jak sie zmieści. przetrenowałem 2. nigdy nie wiesz co kupujesz. i nie 80zł tylko 200-250 ( C20NE) w tamtym roku. a 400zł nówka-nierdzewka i nie ma to tamto. za biedny jestem żeby oszczędzać. zamiast od razu kupic porządna to dziadowałem "za pół ceny" i qwa w konsekwencji wydałem kasy jak za 2 nowe o uzeraniu się z pedałami z komisu ( miała byc na 18:00 była na 21:30) i zmianie pompy o 1 w nocy przy latarce i 2 podnośnikach do zmiany kół nie wspomnę.
  
 
Miałeś pecha z tymi pompami.Eeee tam zaraz w dupe Kumpel jeździ na takiej już 3 lata i jest luks i zapłacił 70zł,nie wiem jakie są ceny w innych miastach ale w Radomiu graty do niemców są w miare tanie.Poza tym kumpel ma szrot,zwozi części z niemiec i holandii i są naprawde w dobrym stanie
  
 
Nadal nie odpala na benzynie a dzisiaj po odebraniu z warsztatu nie zaskoczył nic.Zatankowałem,pojezdziłem ze 40km i nie pomogło.?????????????????????????????????????????/Odpalam teraz na krótko.Co jest??????????
  
 
Cytat:
2004-06-27 19:14:01, arti-77 pisze:
Na początku przy zapalaniu zimnego silnika nie trzymałobrotów i telepało go,ale po rozgrzaniu było dobrze.
W piątek wymienili mi świece i filtr powietrza.
W sobote nie mogłem zapalić ale zaraz po odpaleniu przełączyłem na gaz i odziwo silnik się uspokoił.
CO WY NA TO



jezeli po rozgrzaniu jest dobrze to moze czujnik cieczy chlodacej? moze tak byc? sam niewiem ale tak mysle
i pytanko czy ten czujnik w C20NE jest podlaczony do systemu diagnostycznego?
  
 
No!
  
 
Cytat:
2004-06-29 19:45:17, PiotrS pisze:
No!


wiec jak ?
moze to byc wina tego czujnika? i czemu nie swieci lampka silnika?
  
 
Cytat:
2004-06-29 22:03:35, disel pisze:
Cytat:
2004-06-29 19:45:17, PiotrS pisze:
No!


wiec jak ?
moze to byc wina tego czujnika? i czemu nie swieci lampka silnika?



radzę przeszukać forum , bo temat poruszany był kilkakrotnie
  
 
Cytat:
2004-06-29 22:10:28, MEGA_3 pisze:
Cytat:
2004-06-29 22:03:35, disel pisze:
Cytat:
2004-06-29 19:45:17, PiotrS pisze:
No!


wiec jak ?
moze to byc wina tego czujnika? i czemu nie swieci lampka silnika?



radzę przeszukać forum , bo temat poruszany był kilkakrotnie


tak i zawsze temat konczyl sie postem poszukaj w archiwum
  
 
Cytat:
2004-06-29 22:17:44, disel pisze:
Cytat:
2004-06-29 22:10:28, MEGA_3 pisze:
Cytat:
2004-06-29 22:03:35, disel pisze:
Cytat:
2004-06-29 19:45:17, PiotrS pisze:
No!


wiec jak ?
moze to byc wina tego czujnika? i czemu nie swieci lampka silnika?



radzę przeszukać forum , bo temat poruszany był kilkakrotnie


tak i zawsze temat konczyl sie postem poszukaj w archiwum


kontrolka nie zawsze się zapali i może być to wina tego czujnika
  
 
Cytat:
2004-06-29 22:19:48, MEGA_3 pisze:
Cytat:
2004-06-29 22:17:44, disel pisze:
Cytat:
2004-06-29 22:10:28, MEGA_3 pisze:
Cytat:
2004-06-29 22:03:35, disel pisze:
Cytat:
2004-06-29 19:45:17, PiotrS pisze:
No!


wiec jak ?
moze to byc wina tego czujnika? i czemu nie swieci lampka silnika?



radzę przeszukać forum , bo temat poruszany był kilkakrotnie


tak i zawsze temat konczyl sie postem poszukaj w archiwum


kontrolka nie zawsze się zapali i może być to wina tego czujnika


dziekuje a jezeli mi jeszcze powiesz gdzie on dokladnie jest i powiesz ile kosztuje nowy to doloze jeszcze 3 piwa do tego pierwszego
  
 
Disel ja o tym czujniku to napiszę "esej" (Darti )

Disle jak go ci gasownicy odłaczyli to dupa ale teraz pisze gdzie on jest.
-stoisz przodem do auta
- gładziesz lewą reke na korku wlewu oleju,
- zaczynasz przesuwać w lewo i w dół po obudowie głowicy,
i pierwszy czujnik z wtyczką jaki napotkasz to jest to.
Były dwa jeden czarny drugi niebieski, trzeba taki sam włożyć.
Ty powinienś mieć czarny, hm albo niebieski, qurka jaki ja miałem czarny czy niebieski? E.. tam dupa masz włożyc taki którego ja nie miałem. .








[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-06-29 22:35:13 ]
  
 
Cytat:
2004-06-29 22:34:10, PiotrS pisze:
Disel ja o tym czujniku to napiszę "esej" (Darti )

Disle jak go ci gasownicy odłaczyli to dupa ale teraz pisze gdzie on jest.
-stoisz przodem do auta
- gładziesz lewą reke na korku wlewu oleju,
- zaczynasz przesuwać w lewo i w dół po obudowie głowicy,
i pierwszy czujnik z wtyczką jaki napotkasz to jest to.
Były dwa jeden czarny drugi niebieski, trzeba taki sam włożyć.
Ty powinienś mieć czarny, hm albo niebieski, qurka jaki ja miałem czarny czy niebieski? E.. tam dupa masz włożyc taki którego ja nie miałem. .








[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-06-29 22:35:13 ]



a po co te jelopy to odlaczaja ? maja jakis cel?
  
 
E Ty u siebie nie powinieneś mieć tego odłączone.
  
 
Cytat:
2004-06-29 23:06:06, PiotrS pisze:
E Ty u siebie nie powinieneś mieć tego odłączone.



no nie mam raczej

aha a czy ten czujnik moze nie dzialac okresowo??tzn po deszczu?
  
 
Dobra Panowie ,nastepny z problemików typu "ZAGADKI OMEGI".Całkiem podobny.

Gdy odpalam na benzynie objawy podobne.Pierwsze dwa razy nie odpala.Za trzecim razem łapie i silnik chodzi.Obroty dostaje na ok 1500.Pochodzi chwile i gaśnie.Przy nastepnym odpalaniu chodzi ale obroty skacza.Chodzi nie równomiernie.Silnik pracuje tylko przy obrotch powyzej 1500.Chodzi ale jest słaby.Musze trzymac wyzsze obroty to silnik pracuje.Na wolnych obrotach gasnie.

Przy odpalaniu na gazie obroty tez wskakuja na 1500 ale po czasie wchodza na 600(i to jest ok).Później na gazie gdy odpalam obroty ma normalne.Od razu łapie 600-6500 obr.Na ciepłym silniku oczywiście.

I cio to moze być???
Pozdr

Bast

PS. ARTI JAK TAM KOLEKTOR DLA MNIE?????


[ wiadomość edytowana przez: Bast dnia 2004-07-01 15:40:00 ]
  
 
Przyczyną Bast, jest wzbogocona mieszanka, moim zdaniem.
Reszte musisz znaleźć sam i,

- uwalony któryś z czujników,
- lewe powietrze, (falowanie)
- problem z gasem,
- problem z czujnikiem położenia przepustnicy,

qurka musze precyzować bo dra jest jak cień.


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-07-01 21:45:06 ]