Juz wiem jaki mam silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mowie o swoim ostatnim nabytku. Mianowicie jest to dlubniete 1.1 z gora od 1.2 MPI. Jesli chodzi o dlubniecie, to tloki sa odelzone, korby wypolerowane, uklad caly wywazony, powiekszona srednica przepustnicy o 2mm, glowica ma powiekszone kanaly dolotowe oraz wylotowe, kolektory obydwa rowniez, plus wypolerowane i spasowane z glowica. Nie wiem od czego jest wiazka, poniewaz kolorami nie podchodzi pod zadne 1.2. Jutro ewalcze z elektrykiem przez telefon, co dlubal w tym silniku i moze cos uda sie nam wspolnie ustalic. Najdalej we wtorek chce go miec juz na chodzie. Zobaczymy czy sie uda.
Aha - skrzynka zostaje od 700 gdyby ktos pytal. Dyferencjal otrzymal nowe tuleje, skrzynka zostala uszczleniona, jutro pasowanie na naowej flanszy, mechanika z podlaczeniem (nie wiem czy na wysokosc sie zmiesci) i elektryka z elektronika... Roboty w pyte, ale mam nadzieje ze dam rade (mimo pracy codziennie do 17)
  
 
czekam na efekt i jakies pomiiary - hamownia czy cos

ty juz wiesz jaki masz motorek a ja niestety nie
Porthos odezwij sie!!!need info o 1049 z F127
jak rozpoznac wersje jaka sie ma: czy ma sie 50KM czy 75KM
moze ktokolwiek

dzieki i pozdrowka all
  
 
To sie zapowoada nieźle. Miłej pracy życzę. No i lepiej ukonczyc go jaknajszybciej i potestowac zeby wszelkie "ale" wyszly teraz a nie w drodze do Zvolenia.
  
 
żebys nie spadł z deszczu pod rynne - sprzedajesz swoje [ wiesz co miales] a kupiles i nawet do konca nie wiedzac co - no coz zycze powodzenia . . .
  
 
no teraz to inna sprawa


zycze udanego montazu



a swoja droga ciekawe czy musiałes go rozebrac zeby sie dowiedziec co ma w srodku


kobiety mowia ze najwazniejsze jest wnetrze
  
 
oh..aj...waj to już nie trzeba pomiarów na hamowni żeby napisać co to jest za silnik.
A tak BTW proponuję sie nie dopisywać do tego tematu gdyż jest on "czysto informacyjny" i powinniście go zaakcpetować jak doświadczeni wiekowo ludzie z listy 126fan "(chodzi o członków)" i powinno się tutaj znależć "dosłownie 5 komentarzy", bo musicie wiedzieć że Zuraw nic więcej nie powie. Także "Zluzujcie troche i nie badzcie tacy dociekliwi"

pozdrowienia dla dextera
  
 
Alez cie to boli koniu
  
 
Aha. To stąd była ta informajca, że 1.2. Przepraszam raz jeszcze za zamieszanie. Super silniczek. Na pewno będzie się dobrze sprawować.
  
 
Cytat:
2004-06-04 23:50:45, moch pisze:
Aha. To stąd była ta informajca, że 1.2. Przepraszam raz jeszcze za zamieszanie. Super silniczek. Na pewno będzie się dobrze sprawować.



nooooooooo.....bo góra jest od 1.2 dlatego zmieniłem poprzedni temat, bo widzisz mochu ciężko jest określić pojemność z zewnatrz zasugerowałem sie po prostu tą głowicą. Rozumisz co mam na myśli...
  
 
Ja miałem na myśli nieporozumienie z innego forum.
  
 
Cytat:
2004-06-05 00:01:57, moch pisze:
Ja miałem na myśli nieporozumienie z innego forum.



masz na mysli to forum na ktorym nawet moderator Cie obśmiał?


[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2004-06-05 00:04:22 ]
  
 
Cytat:
2004-06-05 00:03:45, stasiu pisze:
Cytat:
2004-06-05 00:01:57, moch pisze:
Ja miałem na myśli nieporozumienie z innego forum.



masz na mysli to forum na ktorym nawet moderator Cie obśmiał?


[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2004-06-05 00:04:22 ]



to sie juz staje nudne... ktory to juz post pan S vs moch Jesli macie problem to zalatwcie go osobiscie miedzy soba.

ps: mod powinien zajac jakies stanowisko w tej sprawie wg mnie
  
 
Oczywiscie podjęte zostały kroki, przecież nie musi wszystko się rozgrywać na forum publicznym...
  
 
wiadomosc dla Cool_gacka:

silnik 1050 w wersji 50 konnej numer silnika zaczynal sie:

127 A{000?}........

silnik 1050 w wersji 70 konnej ----||-------

127 A1{000?}.........

poza tym z "rzeczy" widocznych juz na 1 rzut oka 1050 sport mial "podwojny" gaznik weber 34 dmtr a wersja 50 konna pojedynczy weber 32 icev 16 albo solex c32,
  
 
Cytat:
2004-06-04 23:20:37, cool_gacek pisze:
Porthos odezwij sie!!!need info o 1049 z F127
jak rozpoznac wersje jaka sie ma: czy ma sie 50KM czy 75KM
moze ktokolwiek



Przecież już ci na priva

Daje jeszcze raz tutaj :

Silnik ten występował w 2 wersjach : 50 i 70 KM - 75 miała wersja 1300ccm
wersja 50km ma oznaczenie na bloku 127A....., wersja 70KM ma oznaczenie 127A1......
wersja 50 konna ma gaźnik jednogardzielowy - weber 32icev16 lub solexa 32 tdi4, wersja 70 konna ma dwugardzielowego weberka 34 dtmr

inne na privie
  
 
Cytat:
2004-06-07 20:30:29, Koniu pisze:
Oczywiscie podjęte zostały kroki, przecież nie musi wszystko się rozgrywać na forum publicznym...



a czy napisalem gdzies ze na publicznym? chodzilo mi wlasnie o priv, dziekuje i pozdrawiam