Dławienie silnika - propozycje?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej,
mało się dzieje na forum ostatnio, pewnie lepiej siedzieć przy browarku niż przy kompie.
Zapodaję więc temat, który mnie dziwi, ale i denerwuje. Więc jeśli ktoś pomoże rozwiązać to ma BROWARA.

Mam VW Passata 1.8 125KM, po ostatniej zmiany paska rozrządu zauważyłem, że silnik dławi się ewidentnie w zakresie 3800-4000 obr/min. Trochę dziwi mnie ta "turbodziura", szczególnie przy ostrym przyspieszaniu 2,3 bieg. A wkurza poważnie przy około 140km/h na 5 biegu, bo wogóle nie da się przeskoczyć bariery 4000.
Pewnie nie ma to związku bezpośrednio ze zmianą, ale może wtedy dostrzegłem, czy możliwe że stało się bardziej widoczne bo luzy ustąpiły (cholera wie)? Acha, troszkę buczy mi tłumik środkowy, pewnie przepalony, ale on tak już od dawna i jakoś było ok.
Jakieś pomysły? Pytania pomocnicze?
Pozdrówka
T
  
 
na kolach na ktorych pracuje pasek za znaczniki jak powinny byc ustawione przy wymianie jesli to zostalo nie dopilnowane mozesz miec tego typu problemy, to jest moje zdanie , nie fachowe
  
 
Kto ci to robil. Moze ci zle ustawil rozrzad i masz przestawione np o jeden zabek w ktoras strone. Jedz do kogos i to sprawdz!
  
 
sprobuj zalozyc nowe przewody wysokiego napiecia
  
 
Ja bym szukal w okolicach przeplywomierza...
  
 
A ja bym zaczoł od podpięcia autka do komputera. Pełny test elektroniki i wtedy zaczoł bym stawiać diagnozę.
  
 
Ja też sądze że jest to źle ustawiony rozrząd, ale może też być walnięta sonda lambda jak i coś z przepływomierzem. Nie wykluczone że i przewody są nie teges.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-06-02 22:29:20, Kiler_E-30 pisze:
Ja też sądze że jest to źle ustawiony rozrząd, ale może też być walnięta sonda lambda jak i coś z przepływomierzem. Nie wykluczone że i przewody są nie teges.
Pozdrawiam


  
 
Proponuje przeprowadzic diagnostyke komputerowa, bedzie mozna przynajmniej przeanalizowac parametry czujnikow itp. i pozniej ewentualnie cos kombinowac
  
 
dzięki za info, dokładnie te rzeczy podejrzewałem, ale rozrząd jest zrobiony dobrze. Byłem przy tym i widziałem znaczniki. Przewody nie mają znaczenia, zmieniłem świece a poprzednie były zjarane totalnie i problemu nie było.
Zauważyłem, że powyzej 4tys przyspieszenie mam teraz lepsze, jest fajnie. Dziura ma większe wrażenie na gazie, bo powyżej 4 mam ustawiony tryb sportowy). Ale na benzynce problem też jest.
Co do diagnozy elektroniki, to gdzie to mogę zrobić? tanio i dobrze))
  
 
Np. u mnie Jakby co to na priva
  
 
Cytat:
2004-06-02 22:08:28, JACU626 pisze:
A ja bym zaczoł od podpięcia autka do komputera. Pełny test elektroniki i wtedy zaczoł bym stawiać diagnozę.



no wlasnie tak jak JACU napisal, moze to glupie i blachostka ale sprawdz filtr powietrza moze sie gdzie co przytkalo jakimis paprochami czy co a jak nie to kup jakis magiczny uzdrawiacz do benzynki dodaj i wstaw mu qcze porzadnie to moze go przetka a jak to juz nie pomoze to ........ nie wiem
  
 
hmm, dzięki za uwagi,
Guzol: ty sobie przetykaj rury w domu) A tak naprawdę, to przetykam go juz ponad miesiąc (jakieś 3 tys km) ) hehe.