| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Plush Polonez ATU 1,6 GLI Chełm | 2004-06-02 09:11:15 No niestety Twoje przypuszczenia sa trafne - to uszczelka pod glowica - pecherzyki powietrza beda pojawiac sie dopiero jak sie silnik rozgrzeje... |
Maciej_Firganek FSO Polonez Bielsko-Biala/Krakow | 2004-06-02 10:30:40 Nic dodac nic ulac uszczelka pod glowica na bank!! SZKODA bedzie troche roboty! |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-06-02 10:44:17 a gazem smierdzi? |
miro1 rzeszów | 2004-06-02 12:01:18 gaz nie smierdzi , dobrze że sie w pore kapnołem bo jeszcze plyn sie nie dostał do oleju bo ile było tyle jest, ale kurna 250 zeta nie moje |
miro1 rzeszów | 2004-06-04 07:38:58 ok jestem swieżo po wymianie uszczelki powoli ją brało ale teraz mam pytanie bo różnie ludzie mówia po ilu kilometrach trzeba ją dokręcić ??? |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2004-06-04 07:57:12
Z tego co opisali nasi koledzy w artykule o wymianie : Wymiana uszczelki pod głowicą Po przebiegu ok. 500...1000 km po wymianie uszczelki należy sprawdzić i ewentualne dociągnąć głowicę. |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-06-06 18:30:00 Witam. W tym artykule koledzy wymieniali uszczelke pod głowicą w Polonezie starszego typu i tam fakt należy dociągnąć głowicę po przejechaniu kilkuset kilometrów. Natomiast w Polonezach Plusach ( mam dwie książki typu obsługa i naprawa) nic nie jest napisane na ten temat o dociąganiu głowicy i teraz mam pytanie czy w Polonezach Plusach też trzeba dociągnąć glowicę czy nie ??? Pytam sie bo jestem świeżo po wymianie owej uszczelki i nie wiem co dalej robić ??? |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-06 19:04:28 Ja nie mam plusa i nigdy nie dociągałem i nigdy też nie było z tego powodu jakichkolwiek problemów. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-06 19:31:49 Tak sie składa Hubiszon że zawsze robię dla siebie I za każdym razem uzywam klucza dynamometrycznego a moment dokręcania jest taki jak zaleca fabryka Ale oczywiście nic nie sugeruję,każdy zrobi jak uważa |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-06 19:44:32
Uszczelka pod głowicą to na tyle ważne połaczenie,że klucz dynamometryczny wydaje mi się oczywisty A co do niedoświadczonych userów,to chyba raczej ja się mogę do nich zaliczać |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-06-06 20:45:02 ja bym w sprawie plusów zapytal predkiego.
a co do starych silnikow to ja dwa razy nie dociagalem i waliła zawsze po 6tys, teraz dociagnalem, jest 8tys i problemu nie ma |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-06 20:48:52
Słuszna koncepcja |
profil-usunięty | 2004-06-06 20:51:17
ale autor wątku chyba nim jest i jemu nalezy sie dokladne wytlumaczenie problemu... |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-06-06 20:52:05 Ależ oczywiście,masz rację |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-06-07 18:20:34 Z dokręcaniem różnie bywa. Jak wiecie teraz zmieniłem silnik i jeszcze nie dokręcałem uszczelki i nie wiem czy wogóle będę dokręcał. Przejechałem ponad 4 tys., głowica była spalnowana luxusowo |