Bialy oblok przy zapalaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Przeczytalem w poscie nizej o tym zeby sprawdzic czy kopci przy zapalaniu. Ja kupilem Escorta z miesiac temu i faktycznie przy zapalaniu na banzynie na poczatku robi sie duzo bialy obloczek, pozniej juz jest spoko.
Problemow z zapalaniem nie ma zadnych - tylko ten oblok.
Czy to jest grozne, a jesli tak to o czym moze swiadczyc?

Pozdrawiam, Jacek
  
 
... i jeszcze dodam ze to silnik 1,4i z katalizatorem jesli to cos zmienia

Jacek
  
 
Uszczelniacze trzonków zaworów. Niewiele kosztują, ale wymiana dość męcząca.
  
 
A płynu Ci nie ubywa ???
  
 
plynu nie ubywa, dolewalem tylko 1x jak mi zalozyli gaz no ale wtedy zwiekszyla sie objetosc ulkadu.
  
 
no a powiedzcie mi prosze czy to jest grozne czy mozna z tym po prostu zyc?
jak nie gorzne to przynajmniej na razie bede sobie robil zaslone dymna (tu przesadzilem bo az tak strasznie to nie jest, to nieduza chmurka) jak zapalam na zimnym silniku?

Jacek
  
 
Można żyć, ale będzie olej palił i nagar osadzał na tłokach, a to po czasie może wywołać samozapłon i spalanie stukowe...
  
 
no to moze sie jednak wezme za to niedlugo (wakacje)
zwlaszcza ze olej mi gdzies ceiknie przy laczeniu ze skrzynia biegow i jak sie to posumuje to moga wyjsc duze ubytki.
Za pomoc w tej sprawie dziekuje i za momencik post w innej sprawie...

POzdrawiam serdecznie, Jacek
  
 
będziesz dolewał supel ślodki na nagar itd etc aż sobie zrobisz remoncik
  
 
hmm grunt to pocieszyc
ale racja trzeba cos zadzialas zeby bylo tak jak powinno byc!!

trzymajcie sie cieplo
jacek
  
 
Witam
Ja mam to samo każdego ranka.Prawdopodobnie jest to awaria dodatkowego wtryskiwacza który wtryskuje paliwo tylko przy rozruchu(umieszczony jest w kolektorze ssącym za przepustnicą od dołu),a jeżeli jest zepsuty to leje paliwo zamiast rozpylać.
  
 
Cytat:
2004-06-08 09:22:12, WADER pisze:
Witam
Ja mam to samo każdego ranka.Prawdopodobnie jest to awaria dodatkowego wtryskiwacza który wtryskuje paliwo tylko przy rozruchu(umieszczony jest w kolektorze ssącym za przepustnicą od dołu),a jeżeli jest zepsuty to leje paliwo zamiast rozpylać.



Zgadza się, ale w 1,4 CFi nie ma żadnych dodatkowych wtryskiwaczy. Pali olej przedostający się przez uszczelniacze trzonków zaworów.