Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mnemo Sopot | 2004-06-09 19:42:01 W piątek przystępuję do roboty ze względu na przeciek pomiędzy silnikiem a skrzynką. Może jakieś sugestie??? ![]() Przy okazji, 1,8TD combi 1997 jaką moc ma ten silniczek??? ![]() ![]() ![]() |
![]() borys KOMBIca Konin | 2004-06-09 19:50:50 Zycze powodzenia. Nastaw sie na to ze w ciagu dnia tego nie zrobisz ![]() ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-09 20:51:52 Musisz zrzucić całą skrzynkę. I obie półośki wyczepić przedtem.
TD bez intercoolera ma 75 KM, a z intercoolerem 90. |
mnemo Sopot | 2004-06-09 21:05:08 Dzięki Extreme Rebel, ale po czym poznać że to jest intercooler?
Sorki za dyletanctwo ale w te klicki jestem nie na bierząco. |
mnemo Sopot | 2004-06-09 21:08:48 I jeszcze jedno. Czy przy rozłączaniu półosi trzeba zaznaczyć położenie "ataku" bo w mazdzie miałem problem, napęd zaczą stukać. ![]() ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-09 21:10:04 Intercooler to chłodnica powietrza doładowującego. A półośki wciskasz w skrzynie jak pasuje. |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2004-06-09 21:30:45 mnie to też niestety niedługo czeka ![]() |
![]() borys KOMBIca Konin | 2004-06-09 21:33:12 Tak jak Wilk pisze: musisz wyjac poloski i zemontowac calkowicie skrzynie biegow - bez tego ani rusz. Ale poradzisz sobie - ja sam to robilem wiec i ty dasz rade ![]() |
![]() Vodun Přeplňovaný Vznětový Wrocław | 2004-06-09 22:16:56 hmmm interasujace sa te Diesle w Fordach. Wstawia intercooler do TD 75 i jest 90 KM. Czy to naprawde tyle daje, ale ja tam sie na tym nie znam ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-09 22:19:11 Vodun, nie marudź :0 Ile masz KM? A masz intercooler? ![]() |
![]() Vodun Přeplňovaný Vznětový Wrocław | 2004-06-09 22:36:17 Pelne 90 skrzydlatych przyjaciół ! ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-09 22:37:54 No właśnie ![]() |
![]() Paweł 125p. Lublin | 2004-06-09 22:52:52
I tu bym sie spierał, jak wymieniałem sprzęgło to nie trzeba było obu półosi ściągać wystarczyła tylko lewa ze zwrotnicy i skrzynia na bok ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-09 22:56:44 4.2.1. Wymiana tarczy sprzęgła lub zespołu oprawy
WYMONTOWANIE Wymontować skrzynkę przekładniową z samochodu (patrz odpowiedni opis w p. 5.2.1 lub 6.2.1) albo wymontować zespół napędowy z samochodu (patrz odpowiedni opis w p. 1.2.3; 2.2.3 lub 3.2.3) i odłączyć skrzynkę przekładniową od silnika. Odkręcić stopniowo (w kilku etapach) i równomiernie śruby mocowania zespołu oprawy sprzęgła do koła zamachowego. Zdjąć zespół oprawy oraz tarczę sprzęgła. Oznaczyć kierunek montażu tarczy sprzęgła. ZAMONTOWANIE Usunąć z powierzchni koła zamachowego ewentualne ślady smaru lub oleju (odtłuścić powierzchnię cierną). Założyć zespół oprawy i tarczę sprzęgła, środkując ją za pomocą trzpienia o wymiarach podanych na rysunkach 4.5 lub 4.6, który/halerzu uprzednio osadzić w otworze koła zamachowego. Uwaga. Powierzchnia tarczy sprzęgła z napisem „Flywheel side" lub „Schwungradseite" (strona koła zamachowego) powinna być skierowana do koła zamachowego silnika. |