| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-06 15:13:27 pkt1
ukrecony gwint w bloku na szpilce - glowica-blok (ukrecilo sie przy 30 Nm i teraz trzyma na 20) pkt2 dziwne stuki przy kreceniu na rozruszniku slyszalne tylko bez zamontowanych swiec (jakby mlotem o cos) nie sa to raczej zawory, bo z poluzowanymi zaworami tez stuka radzcie cholopaki bo sie zalamalem [ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-06-09 20:47:15 ] [ powód edycji: wszystkie dzieci czytają regulamin.... ] |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-06-06 17:43:56 a co robiłeś wogóle z tym silnikiem?? stopy od korb są dobrze skręcone?? napisz, co wymieniałeś/robiłeś |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-06 18:02:52 ja sam oprocz wymiany głowicy i regulacji nic z silnikiem nie robilem
tłoki/korby pierscienie nie byly ruszane ojciec wymienial pierscienie tylko (pare lat temu - ale mechanik to wiedzial co robi) glowica planowana 1,7mm i uszczelka miedziana 0,3 mm wałek starego typu - mniejsze wzniosy, to nie jest wina ukladu rozrzadu bo jak pisalem zostal poluzowany i dalej stukalo bardziej niz to stukanie niepokoi mnie fakt urwanej szpilki....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! radźcie co mam z tym zrobic?? da sie nagwintowac??moze jaki klej?? bede musial sciagac cylindry?? |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2004-06-06 18:20:55 jest klej przemyslowy , nazywa sie "chester molecular" i jest wrecz przejebany jesli uda Ci sie go gdzies dostac masz sprawe zalatwioną |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-06-06 18:56:28 skoro masz miedzianą uszczelkę, to ciut prawdopodobne, że tłoki lekko dotykają głowicy |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-06 19:05:53 ale zwiekszylem luzy na zaworach i dalej to samo
ale jak poradzic sobie z ta szpilka, gdzie taki klej dostac? w czwartek mialem do lublina jechac i jak widac wyjazd chyba sie przełoży |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-06-06 19:12:18 kup Loctite, też jest dobry. można go kupić w sklepach moto, względnie na ul. cystersów (tam, gdzie stacja benzynowa poczty),jest tam przedstawiciel firmy...
nie mówię, że tłoki walą o zawory, tylko o głowicę...ale to nic pewnego |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-06 19:19:43 dzieki widynek, ja sie na cystersow nie pokazuje hmmm z tym waleniem to trza pomyslec na pracujacym silniku czyli cylinderki trza sciagac ?? uuuuu..... jeszcze wyszla sprawa z podstawka pod gaznik ktora zawadza o szpilki, bo gowica poszla w dol... ale mysle ze wystarczy tu tylko przewiercenie troszke tej podstawkii |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-06-06 19:28:28 piłuj szpilki, nie bądź mięczak |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-06 19:41:56 na razie mi na ambicje wszedles i biore sie za szpilki pod gaźnikiem dzieki za propozycje, jak nie dam rady to poprosze o pomoc |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-06-06 19:45:33 szpilki zetnij boschem , bo pilnikiem sie najebiesz jak głupi |
ali_ 126p Poznan | 2004-06-06 20:22:58 jak sciales glowice to popychacze sa wyzej i moze klawiatura o kape walic... (tak tez sie zdarza, zwlaszcza jak ktos bez wiekszego wyczucia dokreci kape i ja skrzywi). |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-06 21:40:40 hehe na parkingu to potrzebuje kolegi zeby pedalowal rowerem i dynamo zeby napedzic boscha co do uszkodzenia pokrywy to ja juz to przechodziłem bez pokrywy tez stuka, to taki wewnetrzny uderzeniowo - metalowy dzeiwk [ wiadomość edytowana przez: nazik dnia 2004-06-06 21:41:37 ] |
ali_ 126p Poznan | 2004-06-06 22:15:28 a jak krecisz walem recznie to czujesz gdzies opor i czy wtedy stuka ? jak mi wpadla srubka to byl opor w gornym polozeniu tloka |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-06 22:31:10 nie ma zadnego oporu
hmm i tak bede musial sciagnac glowice to wam powiem, a poza tym nic mi tam nie wlecialo, tylko nakretka do dmuchawy ale to 1h roboty i sciagnalem i zalozylem dmuchawe ps. nie ma jakichs zestawow naprawczych do tych szpilek? |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-06-07 15:31:23 no dzis sie dowiadywalem sie o te kleje i goscie mi polecaja rozwiert na 12 mm i gintowanko oraz wytoczenie szpilek
teraz musze silnik sciagnac i zawiezc do jakiegos taniego slusarza......tylko gdzie?? znacie moze jakis w miare solidny zaklad slusarski w kraku (poza)....????? |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-06-07 18:27:14 a czasami nie wkreciles zadlugich szpilek do przykreczania wieszakow tlumika? Czuczu mial wkrecone za gleboko i korby o nie zawadzaly i stukalo, i mimo iz to taka blachostka to dlugo nie mozna bylo dojsc o co chodzi
[ wiadomość edytowana przez: Samael dnia 2004-06-07 18:30:36 ] |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-06-07 18:31:46 W jaki sposób się za głęboko wkręca szpilki od wieszaków tłumika??? Będę musiał iść na mechanikę bo ni w ząb nie rozumiem co się tu dzieje |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-06-07 22:47:18 Once upon a time....
nie wiem jak orginalnie w bloku silnika maluszka jest to zrobione czy sa sruby czy szpilki, czy otwory przelotowe czy tez nie ale w tym silniku co Czyczu zakupil nie bylo tych 4 szpilek (wg mnie powinny byc szpilki) z prawej strony silnika do ktorych przykreca sie takie obejmy tlumika, zlozone z 2 czesci dolnej i gornej otwory byly przelotowe (wg mnie nie powinny) i Czu dorobil szpilki ktore wkrecil za gleboko tj. ich konce wystawaly wewnatrz szkrzyni korbowej, co przy obrocie walu powodowala ze pe wnym momencie gdzies tam kantem korbowodu czy tez wykorbienia nie wiem ktorym elementem (pytajcie Barrego, on to wyczail) uderzalo o koniec tejze szpilki The End |