Autoalarm + c z ///dziwne !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Ostatnio kumpel zalozyl mi do esc 90r z fabrycznym centralnym alarm z pilotem i podlaczyl do zamkow. JEdnak na 90% prob zawsze jest tak samo tzn. z pilota zamki nie domykaja sie do konca (klameczka wewn auta zaciaga sie do polowy) a pozniej oczywiscie nie mozna go otw z pilota tylko kluczem. Podejrzewa cos z cofkami pradu albo z zamalym napieciem,wkladal diody ale sytuacja poprawia sie tylko na krotki czas a pozniej znowu to samo....

pozdr
  
 
Alarm za krotko podaje napiecie na centralnego. Przeczytaj instrukcje, nawet w najtanszych spotkalem sie z regulacja czasu podawania sygnalu na centralny zamek (przewaznie przytkniecie ktoregos kabelka do masy).
  
 
Jak podłączyć alarm z centralnym??? Mam alarm niefabryczny oraz fabryczny zamek centralny. Gdzie znajduje się centralka sterująca centralnego zamka?
  
 
Jezeli alarm probuje zalaczyc centralny, to musi byc jakos do niego podlaczony. Poszukaj gdzie masz alarm i w nim musisz przestawic dlugosc podawania sygnalu.

Masz od niego instrukcja, albo chociaz znasz jego typ?
  
 
Sorry, nie zauwazylem, ze kto inny napisal post, myslalem, ze autor.

W tym modeu nie wiem, gdzie jest central, ja swojego sam montowalem.
  
 
Cytat:
2004-06-12 16:21:58, Tsport pisze:
Jak podłączyć alarm z centralnym??? Mam alarm niefabryczny oraz fabryczny zamek centralny. Gdzie znajduje się centralka sterująca centralnego zamka?



Po co komu centralka. Do silownika zamka ida 4 przewody:
- zasilanie '+' ktory jest caly czas (od akumulatora przez bezpiecznik),
- masa '-' jest caly czas,
- zamykanie (chyba) podanie '+' zamyka centralny (gdy zamek jest zamkniety jest '+' na tym kablu),
- otwieranie (chyba) podanie '+' otwiera centralny (gdy zamek jest otwarty jest '+' na tym kablu). Pisze chyba bo nie pamietam czy Ford jest sterowany '+' czy masą.
  
 
Jeżeli są 4 przewody: masa, plus to pozostają jeszcze dwa.Wnioskuję BORYS, że jeden podaje impuls do zamknięcia, a drugi do otwarcia. Nie mylę się? Czy z centralki alarmu powinny też wychodzić dwa przewody do sterowania CZ? Niestety nie mam schematu oraz żadnej instrukcji. Jeżeli tak to jeden musi podawać impuls otwierania, a drugi zamykania. Czyli wystarczy wpiąć się tymi przewodami w przewody przy silowniku CZ? Tylko nie wiem czy z alarmu do CZ wychodzi + czy -? Co jeżeli z alarm steruje masą, a na CZ jest jak pisze BORYS + ???
  
 
Cytat:
2004-06-13 09:47:45, Tsport pisze:
Jeżeli są 4 przewody: masa, plus to pozostają jeszcze dwa.Wnioskuję BORYS, że jeden podaje impuls do zamknięcia, a drugi do otwarcia. Nie mylę się? Czy z centralki alarmu powinny też wychodzić dwa przewody do sterowania CZ? Niestety nie mam schematu oraz żadnej instrukcji. Jeżeli tak to jeden musi podawać impuls otwierania, a drugi zamykania. Czyli wystarczy wpiąć się tymi przewodami w przewody przy silowniku CZ? Tylko nie wiem czy z alarmu do CZ wychodzi + czy -? Co jeżeli z alarm steruje masą, a na CZ jest jak pisze BORYS + ???



wiekszosc centaralek alarmowych (jezeli nei wszystkie) steruja centralnym zamkiem za pomoca '-'. Jest proste rozwiazanie: kupujesz 2 przeakazniki (1 na otwieranie i 1 na zaykanie) i za pomoca przekaznikow zmieniasz polaryzacje. Mozesz tez kupic juz gotowca STEROWNIK TOP-27 za 25zł