Robił ktoś sam spojlerki do łady???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no właśnie robił ktos sam spojlerki do łady?
tak jak np. gość z the fiat & the furious do fiaciora sobie zrobił i całkiem całkiem mu to wyszło musze powiedzieć

moze ktoś coś takiego do łady sam dorabiał bo ja chyba bede do tego zmuszony stronka z fiatem
eh na tej str wogóle jest kilka ciekawych artykułów polecam http://fiat-furious.prv.pl/
  
 
Ja chyba zamiarzam zrobić, ze skleiki i żywicy
  
 
no ja pewnie tez sie za żywice wezme tylko faajnie by było jakby ktoś juz miał jakies w tym temacie doświadczenie jakieś schematy czy coś

sklejka to jednak nie sza bardzo wytrzymały materiał wiesz moze lepiej zastąp ja np. listewkami dembowymi
no wiesz robisz skielet w srodek np.coś na wzór worka na ziemniaki albo siatka i na to zywica mysle ze bedzie lepsze
  
 
Arsen, masz fajną bryczkę, po co chcesz mieć fajansiarską???
Spojlery przy ładzie ( paza VFTS ) to zbędny balast...
Panny na Ciebie nie lecą , że potrzebujesz tego gadżetu
Moim zdaniem każda modyfikacja powinna być nastawiona na osiąganie lepszych włąściwości pojazdu. I taki samochód jest piękny , w którym najważniejsza jest technika i jej sprawość, a nie gadżety.

Kiedyś minie moda i zostaniesz z tymi wszystkimi diodkami, plasticzkami i badziewiem , a zaniedbasz to co ważne.

Oczywiście masz swoje zdanie różniące się od mojego . Ale moja dewiza kombinowania przy aucie jest bliska słowom Dalaj Lamy: "Istotnego nie widać"
  
 
Lexus look, spojlery z worka na ziemniaki i masa innych pomysłów - brrrrrr. Ja nawet nie chce wiedziec jakie arsen ma jeszcze pomysły.
  
 
A znęcając się nad Arsenem dodam cios miażdżący: Masz w profilu zawyżoną moc. Powinno być 65KM...No chyba, że coś "grzebnięte"
  
 
Cytat:
Kiedyś minie moda i zostaniesz z tymi wszystkimi diodkami, plasticzkami i badziewiem , a zaniedbasz to co ważne.



zadnych diodek tylko sopjlerki.wiesz jakie ciśnienie wystepuje w F1 pod samochodem? takie ze teoretycznie te samochody mogłyby po suficie smigać!wiec jak chcesz smigac szybko łada o spojlerkach czas pomyśleć.

eh za póżno juz na kobitki jedna złapała i trzyma mocno
  
 
ale nie każeecie mi zdjąć mojego spojlerka?
  
 
moc podana z ksiazki a grzebane grzebane ale cii niech sie ludzie zastanewiają
naprawde lubie miny kolesi na swiatłach
wiem ze podły jestem

i ciosa ni ma
  
 
Cytat:
2004-06-07 23:29:05, arsen pisze:
eh za póżno juz na kobitki jedna złapała i trzyma mocno



Pojeździsz trochę dłużej ładą to nie będziesz się mógł opędzić...co spowoduje, że Ta Co Trzyma Mocno zacznie nalegać na kupienie matiza lub fabii... Tak to zwykle przebiega.
  
 
Grzegorz2107 e fabi nie ona chce np.megan coupe albo inne niskopodłogowe badziewie co wyglada jak nalesnik i nie ma w tym ducha walki i klasyki
  
 
Cytat:
2004-06-07 23:37:10, arsen pisze:
Grzegorz2107 e fabi nie ona chce np.megan coupe albo inne niskopodłogowe badziewie co wyglada jak nalesnik i nie ma w tym ducha walki i klasyki



Musisz być twardy!Marzenie o megane coupe może świadczyć, że kobieta ta ma skłonności do zdrady. Nigdy nie ufaj kobiecie co ogląda się za czymś takim....
  
 
Cytat:
2004-06-07 23:33:11, Góral pisze:
ale nie każeecie mi zdjąć mojego spojlerka?





Liczę, że sam odpadnie
  
 
jak ma zdradzic to zdradzi jak nie to nie zdradzi
a moja łade lubi bo moja

na f&f jest swietny schemat układu wydechowego jak ktoś chce
4-2-1 - potem komora rozprężająca- i końcówka wydechu banalne ale skuteczne!
  
 
Arsen: Mam dziwne wrażenie,że masz zapędy na tunera optycznego! To w sumie Twój samochód,ale moim zdaniem skup się bardziej na wnętrzu niż na jakiś bajerach zewnętrznych!
  
 
latwo czegos takiego sie nie robi.. potrzebny odpowiedni material i forma.. potem jeszcze piec bo w czyms trzeba to zagotowac i odlac... do latwych czynnosci to chyba nie nalezy..

no i oczywiscie nie mozna przeginac koledzy z wieś-tuningu tylko czekaja na okazy...
  
 
ale mi pomysł wpadł do łaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

zawsze jak sie robi 4-2-1 to sie robi 4 cylindry w jedna rure a gdyby tak po 2 rury ?tzn 2 cylindry na 1 rure?
wtedy 2 komory rozprężajace po1 na 2 cylindry wtedy poszły by dwa kolektory 2-1,2 komory 2 tłumiki ale za to jaki swobodny przepływ!!!jak na 4-2-1 mozna ze 2km podłapac to na 2-1 X2 mozna ze 4!!! nie?

ale chyży plan!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2004-06-07 23:42:33, Grzegorz2107 pisze:
Cytat:
2004-06-07 23:33:11, Góral pisze:
ale nie każeecie mi zdjąć mojego spojlerka?





Liczę, że sam odpadnie




na razie takich prędkości nie osiągam, jeszcze...
ale robię co mogę...
  
 
Cytat:
2004-06-08 00:00:28, arsen pisze:
ale mi pomysł wpadł do łaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

zawsze jak sie robi 4-2-1 to sie robi 4 cylindry w jedna rure a gdyby tak po 2 rury ?tzn 2 cylindry na 1 rure?
wtedy 2 komory rozprężajace po1 na 2 cylindry wtedy poszły by dwa kolektory 2-1,2 komory 2 tłumiki ale za to jaki swobodny przepływ!!!jak na 4-2-1 mozna ze 2km podłapac to na 2-1 X2 mozna ze 4!!! nie?

ale chyży plan!!!!!!!!!!!!!!!!



Swobodny wydech powoduje niestety czasami spadek mocy. A nie myślałeś czasem o puszczeniu rur bokiem, przy progu , z wylotem spalin tuż przed tylnym kołem? Albo o kominku wystającym z maski ( nie takim traktorowym, ale podobnym raczej do rur z silników lotniczych ???)
Pomysły to żaden problem, realizacja natomiast każdego z tych pomysłów to koszta i niepewny efekt...Ale próbuj bracie , próbuj...Może będziesz konkurencją dla Wojtka ps."Słonio" , który ma klasyka dość bogato zdobionego !!!
  
 
Cytat:
Swobodny wydech powoduje niestety czasami spadek mocy.

tu masz racje ake tylko wtedy kiedy zastosujemy zamiast przelotowego albo komory dekompresujacej np strumienice! ponieważ sa 2 podstawowe rodzaje 1 ekonomiczna 2 sportowa ta 1 powoduje spory spadek mocy a czesto jest mylona właśnie z ta druga zresztą tak samo jest z filtrami.

a kto sie orientuje po ile sa dystanse?

a konkurencji nikomu nie robie no chyba ze na szosie tniakom jakims. co do tego to sie chyba juz chwaliłem ze jednego z czołowych lubelskich street racerów na zawobach na 1/4 mili w białej podl. objechała ŁADA samara!!! bravoooooo!!!!!
on lanosem 1,5 smiga.