MotoNews.pl
  

Helppppppppppp

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
help
mam honde accord 2.0 16v i problem z gazem
podczas jazdy przy przekroczeniu 3000-3500 rpm na gazie auto zaczyna tracic moc szarpie i nie da sie go dalej rozbujać po ostrzejszym wciśnięciu gazu dzieje sie to jeszcze szybciej i bez wzgledu czy silnik jest zimny czy cieply.
co robic pomocy plizzzzzz
  
 
V-tec? Jesli tak to nie bedzie chodzil, komputer gazowy nie nauczy sie dwoch charakterystyk...zwyklej i v-tec.
  
 
nie to nie jest v-tec.
i wcześniej wszystko było oki.
i co jest jeszcze dziwne to to ze gdy przyspoieszam powoli to wkrece mu wiecej obrotow a jezeli robie do dosc gwaltownie zamula sie szybciej.
jade dzisiaj na badanie elektroniki zobaczymy co wyniknie.
  
 
Napisz co wykrył fachowiec.
Mam podobny problem.
  
 
byłem u gazownika zrobił przegląd, przeczyścił instalację i nic nie znalazł. stwierdził ze moze to byc to wina elektroniki i ustawien komputera. może padła jakas czesc odpowiedzialna za sterowanie albo cos jest z mieszanka zle
  
 
A atuator nie chodzi na maksa przy tym przyspieszniu? Jak osiaga wartosci maks. a silnik zamula to nie dostaje wystarczajaco gazu, moze mikser, moze za maly reduktor...
  
 
nie wiem jak jest z tym silniczkiem krokowym ale wydaje mi sie zo to moze byc przyczyna( on jest steroeany elektronicznie)
a tak na marginesie to mam holenderską instalacje typu vialle ale tą starsza. chyba II generacji i elementy są raczej dobrane fachowo tylko cos padlo. reduktor był sprawdzany i jest ok a mikser raczej tez.
  
 
Mialam to samo i okazalo sie, ze mieszanka byla zle ustawiona, kable juz swiecily w nocy. Po wymianie i regulacji u kumatego gaziarza chodzi jak zlotko.
Zakladam, ze na benie samochod jedzie dobrze. U mnie bylo to makabryczne, bo strach bylo wyprzedzac cokolwiek jadac na gazie, bo samochod najzwyczajniej zwalnial po wcisnieciu gazu (potem juz nawet na benzynie nie chcial przyspieszac tak jak powinien). Pomagalo rozpedzenie autka do 120 na benie a potem na przelaczenie na gaz i czasami udawalo sie przyspieszyc czy tez utrzymac ta predkosc.

Jesli bierzesz pod uwage silnik krokowy to zbadaj sonde labmda bo glownie na podstawie jej sygnalow silniczek pracuje. Jesli on jest uszkodzony to masz odpowiedz, ale zastanowilabym sie nad zbadaniem mieszanki, bo przy zbyt ubogiej sonda moze nie dawac odpowiednich sygnalow.


[ wiadomość edytowana przez: karolkaa dnia 2004-06-17 14:21:28 ]
  
 
sprobuje utawic ta mieszanke tylko musze podjechac do kogos kto sie na tym zna i mi to zrobi bo u mnie recznie tego nie zrobie trzeba poprzestawiac cos w komputerze ale dzieki za rade
  
 
kable i świece wymienione a na benzynce smiga az milo
  
 
Cytat:
2004-06-16 19:26:33, kondzio23 pisze:
help
mam honde accord 2.0 16v i problem z gazem
podczas jazdy przy przekroczeniu 3000-3500 rpm na gazie auto zaczyna tracic moc szarpie i nie da sie go dalej rozbujać po ostrzejszym wciśnięciu gazu dzieje sie to jeszcze szybciej i bez wzgledu czy silnik jest zimny czy cieply.
co robic pomocy plizzzzzz



Jak na mój gust to brakuje jej gazu. Moje propozycje:
1. parownik nie wydala - sprawdzić, zregenerować
2. zatkany filtr gazu - wymienić
3. załmany/zgniecony wąż parownik-mikser - udrożnić
4. przycina się silnik krokowy regulatora i nie otwiera odpowiednio (w ogóle ? ) - zdiagnozować, wymienić
5. do powyższego - ewentualnie wiązka silniczek-elektronika
5. ostatnie, najmniej podejrzane, ubita elektronika - nie otwiera w ogóle silniczka.
Ale to tylko takie moje nocne przemyślenia.
Pozdro.
  
 
Cytat:
Jak na mój gust to brakuje jej gazu.



szczerze jak miałem za dużo gazu to miałem podobne objawy
  
 
Do tego wszystkiego co pisali forumowicze może być jeszcze jedno,może się przytkał katalizator i przy tak dużym spalaniu dławi go co rzutuje na sonde,która zmniejsza dawkę paliwa i przez to może nie ciągnąć.Ale to tylko moje domysły.
  
 
A jaką masz instalację gazową ????
  
 
mam instalacje vialle ale tą starszej generacji bez wtrysku gazu ciekłego.
to jest jeszce II generacji z mikserem a nie z bezpośrednim wtryskiem.