Jaką instalację polecacie do silnika VR6/12V Volkswagena????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To silnik starszej generacji, ale pełny wtrysk i elektronika silnika (ECU) odpowiadająca z grubsza przeciętnemu osprzętowi w obecnie produkowanych silnikach. Interesują mnie oczywiście wyłącznie instalki wtrysku SGI, tylko nie wiem jaką wybrać .
Czy np. OMVL Dream XXI sprawdzi się. Znajomy poleca mi Omegas Landi Renzo, ale to ok. 1kzł więcej. A może holenderska instalacja Prins (nie wiem czy pisownia dobra), którą np. montują w Siedlcach.
I warsztat w Warszawie lub okolicach, ewentualnie trasa W-wa Łomża lub okolice Łomży, Ostrołęki.
Zaznaczam, że od 3 lat mam instalacje II gen. w Golfie MkIII VR6/93r. Po pewnych początkowych kłopotach sprawuję się nieźle, ale znacie wady miksera , a przede wszystkim mikser to niezły dławik w dolocie .

[ wiadomość edytowana przez: jaskowisnia dnia 2004-06-20 11:53:57 ]
  
 
Dobry mixer nigdy nie jest zly.Moze sie okazac ze bedziesz mial wiecej problemow z instalacja nowszej generacji niz ze zwyklym mixerem.Nic nie musi byc dlawione,mam zalozony mixer tylko nieco mniejszy niz fabryczny dolot powietrza i nie mam z tym problemow.Na gazie chodzi rownie dobrze jak nie lepiej niz na benzynie a benzyne mam w pelni sprawna.Czasy sprintu na gazie nie odbiegaja za bardzo od benzyny.
Jedyna rada to zalozyc wydajny reduktor dobrej firmy i zamowic duzy mixer ktory nie bedzie dlawic przelotu.
  
 
To chyba nigdy nie widziałeś tego silnika. On ma długie kolektory dolotowe, a mikser, zeby dobrze funkcjonował w takim układzie musi mieć dosyć wąski przelot, tak aby różnica ciśnień odkładała się głównie na nim, aby w miarę liniowo podawał gaz. Mam już zgazowaneo w ten sposób Golfa MkIII VR6 i nic tutaj się nie wymyśli. Przy krótkich dolotach owszem nie ma problemu (patrz np. Daewoo - przynajmniej starsze, bo w nowszych Lanosach kolektory są już bardziej fikuśne).
Aby dobrze jeździł na gazie to przelot miksera ma ok. 40% procent powierzchni poprzecznej dolotu i po prostu przy mocnym wdępnięciu pedału to mikser ogranicza zasysanie odpowiedniej ilości mieszanki (jazda na gazie) lub powietrza (jazda na benzynce).