[126p] przerywa szarpie gasnie pomocy !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak jade i wchodzi mi na wyzsze obroty zaczyna mi szarpac gasnac muli go jak niewiem. Niewiem co to moze byc. Aparat zaplonowy ustawiony, gaznik przeczyszczony, wymieniona pompa paliwa i filtr. Swiece maja niecale dwa miechy. Co to moze byc? pomozcie bo na swieta chcialbym gdzies pojechac a w tym wypadku niebede mial czym.
  
 
Sprawdź zaworek iglicowy najlepiej daj teflonowy, pływak czy nei ma dziury, czy skok popychacza jest ok w pompce i czy sprężyna nie nawaliła. Pozdrawiam
  
 
kiedys miałem podobnie gdy wjeżdzałem na srednicówke wyzsze obroty i zaczoł szarpac i niechciał jechac sam myslałem długo i niedoszłem potem za jakis czas wyciagałem bak zmieniłem czujnik i przestało a okazało sie ze sitko w baku było brudne i na wyzszych nie podawał tyle paliwa co miał
  
 
Mam zamiar jeszcze sprawdzic kable wys. napiecia. A czy cewka tez moze ponosic wine za to co sie dzieje?
  
 
Ja stawiam na kondensator przy aparacie zaplonowym, sprawdz zanim zaczniesz rozbierac pol silnika - kosztuje grosze...
  
 
jak wymieniłeś pompkę to zobacz czy ebonit dokładnie przylega do pompki i do bloku bo zdarza się że rzemieślniki są krzywe i wtedy musisz różnicę nadrobić miękkimi uszczelkami i zobacz czy w pompce nie jest krzywy popychacz bo robią je z beznadziejnych blaszek
pozdro
  
 
jak wymieniłeś pompkę to zobacz czy ebonit dokładnie przylega do pompki i do bloku bo zdarza się że rzemieślniki są krzywe i wtedy musisz różnicę nadrobić miękkimi uszczelkami i zobacz czy w pompce nie jest krzywy popychacz bo robią je z beznadziejnych blaszek
pozdro
  
 
jak wymieniłeś pompkę to zobacz czy ebonit dokładnie przylega do pompki i do bloku bo zdarza się że rzemieślniki są krzywe i wtedy musisz różnicę nadrobić miękkimi uszczelkami i zobacz czy w pompce nie jest krzywy popychacz bo robią je z beznadziejnych blaszek
pozdro
  
 
sprawdzalem juz dwie pompki i jest to samo. kondensator sprawdze jutro. jeszcze jakies propozycje?
  
 
czy juz nikt nie ma pomyslow???
  
 
mimo wszystko sprawdz jeszcze raz zaplon, gaznik, a pozniej zaplon;).

a przy zmianie pompek sprawdzales popychacz? prawdopodobnie jest ok, ale zawsze jest szansa ze sie juz przykrocil.
a to jest tylko w czasie jazdy? czy jak na luzie dasz gaz to tez przerywa?
  
 
sprawdz kondensator i przerwe na przerywaczu moze za duża albo jak pisze ze ustawione masz to moze aparat już wylatany jest i ma duży luz i przerwa bedzie rózna
  
 
tylko jak jade sie to dzieje. przy wchodzeniu na obroty. W aparacie wymienialem platynki niedawno.
  
 
Ja też stawiam na kondensator lub jego złe dokręcenie.
sprawdź teź przerwę na świecach!Jak będzie dupnięty kondensator
to skaczą iskry po platynkach.Można to sprawdzić po ciemku
  
 
Help. Mam problem ze swoim 125p. Jechalem sobie dzisiaj i nagle zaczal szarpac . Silnik na wolnych obrotach pracuje idealnie. Jak powoli go wkrecam to dochodzi do 2000 a potem szarpie (obroty mu spadaja, rosna, spadaja), to samo dzieje sie czy stoje czy jade (musialem dzis wracac 30 km/h na 3cim biegu). To samo dzieje sie zarowno na U95 jak i na LPG (tankuje tylko na shellu). Silnik wzmocniony (znaczy wersja niby 82 KM), zaplon nowego typu. Jakies sugestie? Czy to moze byc wina cewki lub modulu zaplonu? Sprawdzilem wszystkie przewody wysokiego napiecia i te co dochodza do cewki, filtr powietrza.
  
 
Witam, nie wiem czy Ci pomoge, ale ja mialem podobny przypadek. Po kolei wymienialem wszystko: pompa paliwa, zbiornik paliwa, gaznik, a na koncu aparat zaplonowy. I teraz wiem ze problem byl w aparacie zaplonowym, tez jak u Ciebie po wymianie platynek sie zaczely klopoty.A teraz wszystko dziala jak nalezy. Sprawdz na jakims innym aparacie!
  
 
Wielkie dzieki Goomex. Przetarl sie jeden z przewodow w aparacie zaplonowym, wystarczylo go skrocic i juz smiga Jakbyscie mieli w przyszlosci takie klopoty to pamietajcie zeby sprawdzic aparat zaplonowy. U mojego kolegi byly te same objawy - a pomogla mu wymiana kopulki.
  
 
Chopper wymien swiece - objaw ustanie- wlsnie przed dwoma dniami to mialem i sprawdz stan polaczenia kabli z fajka na swiecy
  
 
nic nie wymieni bo sprzedał malca,nie czytasz forum ??
  
 
miałem identyczne objawy na 100%sprawnym i pewnym silniku, co sie okazało kabelek od aparatu do cewki miał minimalne przebicie wymieniłem i motor nawet nie kichnął