Jaki najsilniejszy DOHC na wtrysku polecacie do poloneza?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w tytule...

jaki najsilniejszy dohc można bez wiekszych przeróbek włożyć pod machę poldka? co do przeróbek to nie chciałbym aby się potem okazało, że silnik inny, do tego pasowana skrzynia, most i wał skracany 5razy...

interesuje mnie silnik na wtrysku... pojemność ma drugorzędne znaczenie...

co radzicie?!! ile lat może miećtaki silnik?!!
  
 
Stare jednostki mialy wtrysk mechaniczny. Jak elektorniczny to trzeba sie bawic z jednostkami poprzecznymi i przerabaic je na wzdluzne albo przelozyc sam wtrysk, ale to jest troche zabawy. Na stronie jest artykul o abimexie w dohc moze wreszcie ktos to zrobi
  
 
no ale przecierz są jakieś silniki z wtryskiem fabrycznym... czy nie było przypadkiem takiej argenty? poprostu aby silnik był jedną integralną częścią... na allegro jest wiele ciekawych silniczków z papierami, tylko co by tu pasowało...
  
 
Cytat:
2004-05-30 18:41:54, k1cyprys pisze:
no ale przecierz są jakieś silniki z wtryskiem fabrycznym... czy nie było przypadkiem takiej argenty? poprostu aby silnik był jedną integralną częścią... na allegro jest wiele ciekawych silniczków z papierami, tylko co by tu pasowało...

No pisalem ze sa na etrysku ale mechanicznym. Ja jakos nie wierze ze bedzie dobrze dzialal 20 letni taki wtrysk. A z czesciami do niego ponoc nie tak latwo. Ale jak sie mowi dla chcacego nic trudnego wiec zycze powodzenia
  
 
a z nowszych aut... wiem, że wtedy koszty rosną w oczach, ale co by tu można kupić...
  
 
Cytat:
2004-05-30 18:54:37, Ali-En pisze:
No pisalem ze sa na etrysku ale mechanicznym. Ja jakos nie wierze ze bedzie dobrze dzialal 20 letni taki wtrysk. A z czesciami do niego ponoc nie tak latwo. Ale jak sie mowi dla chcacego nic trudnego wiec zycze powodzenia



Wtrysk mechaniczny? To jak wytłumaczysz istnienie napisu "inieztione electronica" na argencie?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-05-30 18:54:37, Ali-En pisze:
Cytat:
2004-05-30 18:41:54, k1cyprys pisze:
no ale przecierz są jakieś silniki z wtryskiem fabrycznym... czy nie było przypadkiem takiej argenty? poprostu aby silnik był jedną integralną częścią... na allegro jest wiele ciekawych silniczków z papierami, tylko co by tu pasowało...

No pisalem ze sa na etrysku ale mechanicznym. Ja jakos nie wierze ze bedzie dobrze dzialal 20 letni taki wtrysk. A z czesciami do niego ponoc nie tak latwo. Ale jak sie mowi dla chcacego nic trudnego wiec zycze powodzenia



no tak w każdym był montowany kugelfischer którego Walezy cudem wyrwał z obrso w końcowych 132 jak i argentach były montowane L-Jetronic a w końcowych argentach były Le-Jetronic, podobno były też z L z sondą "lambadą" ale niewiem jaka jest prawda choć budowa kompa jest przewidziana na taką zabawkę
  
 
Cytat:
2004-05-30 18:32:51, k1cyprys pisze:
Jak w tytule...

jaki najsilniejszy dohc (...) co do przeróbek to nie chciałbym aby się potem okazało, że silnik inny, do tego pasowana skrzynia, most i wał skracany 5razy...





kupić "dawce" w stanie bardzo dobrym i się cieszyć z oryginału że nei trzeba przerabiać i wszystko pasuje, o częsci też łatwiej

Cytat:
2004-05-30 18:54:37, Ali-En pisze:
Ja jakos nie wierze ze bedzie dobrze dzialal 20 letni taki wtrysk.


no to coś masz złe info, bo działa lepiej niż nie jedno nowe
  
 
a jeszcze co do częsci do "starego" wtrysku to L jetronic był montowany w wielu vw, volvo, bmw, alfach i jeszcze innych brykach więc z częściami problemu nie będzie bo pierwszy lepszy szrot na którym jest bmw z lat 80 i masz dużo śmieci do szprycy. A swoją drogą to one z tego co wiem nie były nigdy ani nie są awaryjne
  
 
Cytat:
2004-05-30 21:01:41, Bodzioo pisze:
a jeszcze co do częsci do "starego" wtrysku to L jetronic był montowany w wielu vw, volvo, bmw, alfach i jeszcze innych brykach więc z częściami problemu nie będzie bo pierwszy lepszy szrot na którym jest bmw z lat 80 i masz dużo śmieci do szprycy. A swoją drogą to one z tego co wiem nie były nigdy ani nie są awaryjne



dokladnie! Wystarczy wiedziec czego dokladnie sie szuka to sie to cos znajdzie. Wiadomo ze argenta byla w Polsce niezbyt popularna, wiec jesli w sklepie powiesz, ze potrzebujesz np zawor powietrza dodatkowego do fiata argenta to sprzedawca pewnie rozlozy rece. Ale jesli powiesz ze potrzebujesz ta sama czesc np do BMW czy VW, napewno zaczna szukac i w koncu znajda interesujaca Cie czesc. Ceny elementow ukl. wtryskowego na rynku wtornym sa niskie. Np za 6 wtryskiwaczy do LE wraz z regulatorem cisnienia zlomiarz zazyczyl sobie 50zl. (od opla senatora). Za mikser i klape przeciw wybuchowa do instalacji gazowej, pasujacy do przeplywomierza argenty zaplacilem na zlomie 15zl. A sam uklad jest dosc banalny, do diagnostyki w zupelnosci wystarcza zarowka 2W 12V, omomierz i obrotomierz.
  
 
eh... bo chodzi mi po głowie kilka koni wiecej.. tak to jest - jak to powiedział BodzioT - chroniczny brak mocy...
ale w gre wchodzi tylko wtrysk... ciekawy jestem ile to wszystko kosztuje i ile mogloby sięzwrócić za mój motor 1,6gli '94 147tyś km... napewno duuużo...
  
 
Ceny...są przerózniste
Mam silnik z Argenty na pełnym wtrysku...jednak bez dokumentacji(brak tez alternatora).
Przy silniczku mam cala elektronike wraz z komputerem i samą wiązką kabli...i za taki zestawik życze sobie ok600zl.
  
 
hmmm...ciekawa oferta... szkoda tylko ze nie ma tych papierków... dorabiac trudno, przebijac tez... wolałbym coś bardziej "oficjalnego" bo dużo jeżdże i co jakiś czas otwieram maskę przed smerfami...
  
 

Zapomniałem dodać...w tym silniczku głowica jest po CAŁKOWITEJ regeneracji....wszystko jest nowiutkie i cacy...oczywiscie też jest splanowana
Samą głowice wyceniam na lekko 300zl(po tym odmłodzeniu)
  
 
no chyba zeby kupic drugi taki sam zarzniety z papierami i zrobic przeszczep wszystkiego... ale skad wziac taki sam drugi...? czemu go w sumie zrobiles skoro nie montujesz?
  
 
sory, ale to kolejny temat chlopcow w piaskownicy.
  
 
Cytat:
2004-05-31 13:29:28, Lajka pisze:

Zapomniałem dodać...w tym silniczku głowica jest po CAŁKOWITEJ regeneracji....wszystko jest nowiutkie i cacy...oczywiscie też jest splanowana
Samą głowice wyceniam na lekko 300zl(po tym odmłodzeniu)



szkoda ze niemam kasy bo poptrzebuje głowiczke z wytryskowca czyli z aparatem w głowicy wraz z wałkiem w/w urzadzeniem
  
 
Po co szukać DOHC jak się ma tak dobrego abimexa
  
 
Cytat:
2004-05-31 17:57:03, daniel pisze:
Po co szukać DOHC jak się ma tak dobrego abimexa


Żeby było o czym pisać posty ile to sie kasy utopiło w wózek
  
 
Zrobić nie zrobiłem...czekałem na tłoki gorzyckie jak ich sprawa się potoczyła każdy wie
W między czasie byłem zmuszony sprzedać swoje autko...więc i drugi silnik który do niego szykowałem też nie jest mi potrzebny

Narazie zbieram pieniążki i może po wakacyjnej pracy zakupie sobie klasycznego Fiata 131 2d 1.3(już takiego znalazłem)