| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2004-06-15 10:41:55 Gdybym byl na Twoim miejscu to najpierw kupilbym zwyklego fiata a potem bawil sie w swap. Rozbierasz silnik,skladasz i wiesz co masz. |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-06-15 10:45:14 CarvMachine ma rację. Ostatnio pewien Włodek z Łodzi kupił malucha, który już miał przeszczepiony silnik 903ccm z 127ki, okazało się, że głowica była za mocno splanowana (sprężanie dochodziło podobno do 16tu) no i silnik szybciutko się posypał. A remont wraz z robocizną kosztował 1100 pln chyba. Także warto robić samemu. |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2004-06-15 11:37:07
Nie pisz kolego takich bzdur, że ten silnik to szajs. Niejeden by się posikał gdyby dorwał 1.8 DOHC w takim zajebistym stanie. Nie wiesz jak było to się nie odzywaj. A sprawa papierów akurat nie do mnie należała-ja ten silnik rozebrałem do ostaniej śrubki i poskładałem do kupy wspólnie z kolegami. Poza tym żeby ci ulżyć, to papiery też już są załatwione i nie wynikało to bynajmniej z opieszałości z naszej strony tylko z burdelu w wydziale komunikacji. A to, że były 2 wyjścia albo procesować się z WK albo dac w łapę to już inna sprawa. Sorki za OT ale po prostu szlag mnie trafia jak czytam komentarze tego jegomościa. |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2004-06-15 11:49:24 W sumie wsadzenie 2.0L a kupno juz kancika z 2.0 to praktycznie ten sam koszt tylko teraz pytanie na ile znasz sie na mechanice i ile jestes gotow wlozyc pracy w ten samochodzik... jezeli rozebranie i wyremontowanie silniczka nie stanowi problemu to wkladaj sam |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-06-15 15:13:45
ciekawe ikle byla splanowana |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-06-15 17:09:13
Akurat w tamtym temacie miałeś najwięcej do powiedzenia, ale widzę, że ostrzeżenie nic nie dało. Demmo uważaj co mówisz/piszesz na forum, bo pewne Twoje kwestie podpadają już pod paragraf. Dziekuję za uwagę i sorki reszta za OT. |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-06-15 17:50:04 lunatyk, nie wiem jak jeździło, ale tłoki się z zaworami nie spotykały. Jeździło na długiej skrzyni biegów, chyba od Bisa. |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2004-06-15 17:54:16 mochu po co mowisz jak pojecia bladego nie masz ? |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-06-15 22:06:41 Jesli o mnie chodzi, to przeprosiny zostały przyjęte |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2004-06-16 00:06:39 Ja też nie żywię urazy. Najważniejsze, że wszystko wyjaśnione Ponownie sorki za OT [ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2004-06-16 00:07:36 ] |
Bukson F&F Wolny Słuchacz :) Polonez 1500 Bełchatów | 2004-06-16 12:44:41 Stasiu ma on pojecie bo ma info z pierwszej reki i nie odemnie tylko od znanej ci osoby |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-06-17 15:48:39 Widziałem rachunki u REMONTUJĄCEGO ten silnik Stasiu. Jest to znana nam obojgu osoba. Pewien blacharz-lakiernik innymi słowy. |
Gangster FSO 125 Polanica | 2004-06-17 23:38:59 Moim skromnym zdaniem skoro "napalasz sie" na dużego fiata proponuje pobawić się samemu. Po pierwsze ciężko kupić egzemplaż w idealnym stanie. Zawsze jest coś do zrobienia bo jak już tu pewien kolega zauważył nikt nie sprzedaje dla tego że wszystko jest brzytwa. Warto wszystko rozebrać, naprawić i samemu złożyć. Daje to ogromną satysakcje, a jak nie jesteś za przeproszeniem - partaczem to długo będziesz potem mógł hulać. Są niestety minusy. Potrzeba sporo sprzętu i najlepiej dobry garaż bo praca pod chmurką przy naszej kapryśnej pogodzie to kiepski pomysł. Polecam zabawe w 125p - 2.0. Pozdrowienia z Polanicy. |