Mój klasyk "68r [ fotki ]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zrobiłem wreszcie fotki mojego klasyka i powiedzcie , czy Wam się podoba .
Rok 1968 , z wierzchu do wymiany tylny pas , bo jest od MR'A , zmiana koloru , bo jest biały , troszkę blacha do drobnych poprawek , stoi pod chmurką 4 lata i jest nawet ok , niestety nie mam zdjęcia całego auta , bo mi brakło miejsca w telefonie.
Potrzebuję do niego lewarek przy kierownicy z tymi wszystkimi wodzikami , bo mam tam założoną skrzynkę z lewarkiem w podłodze , napęd cały mam gotowy włącznie z zawieszeniem z innego auta - tylko przełożyć
Miłego oglądania. Z góry dzieki za opinie. Pozdro 4All






Podziękowania dla kolegi Goorka za umieszczenie zdjęć

[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2004-06-16 23:52:36 ]
  
 
no no - bajerka jest Troche roboty bedzie przy tym zeby doprowadzic do stanu fabryki - Zycze cierpliwosci i wytrwalosci - i gratuluje zakupu - pozdro 600
  
 
ładny,naprawde ładny...
choć wole troszke nowocześniejsze wnętrza...

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
one more question - jak ty go odpalasz jak zamiast stacyjki masz czarna dziure :> :> ?
  
 
No i masz RED tapicerke
Nic tylko brać sie za remoncik bo auteczko miodzio....przynajmniej rocznikowo, bo ze zdjęć cięzko wyciągnąć jakieś wnioski
Ale wnętrze spox
Czekam na reszte zdjątek i nie tylko ja chyba

Pozdrawiam
  
 
jesteśmy w stanie ze stasiem załatwić ten element do wybierania biegów przy kierownicy. Jak coś to wiesz w niedziele jesteśmy.
  
 
Cytat:
jak ty go odpalasz jak zamiast stacyjki masz czarna dziure


Narazie go nie odpalam bo stoi juz 3 lata nie odpalany , a stacyjkę sprzedałem koledze Yaro , ale mam taką do założenia z innego klasyka
Cytat:
jesteśmy w stanie ze stasiem załatwić ten element do wybierania biegów przy kierownicy


Będę w niedziele na zajezdni to by było super jakby się taka wajcha znalazła dla mnie .... będę wdzięczny
  
 
niewiem czy sie wyrobimy, bo ja mam egzamni i wyjazd, ale w każdym razie mamy na oku taki zestaw, tylko ktośmusi nam logicznie wytłumaczyć co trzeba wykręcić i ile tego.
  
 
wlasnei co trzeba wykrecic - tak wiesz zeby sprawnie poszlo - co bys mial gratisa - powiedz co jeszcze potrzebujesz - bo jest tam jeszcze pare gratow ktore moga sie jeszcze przydac - np przednie fotele z czerwonego skaju. tylnej kanapy jush nie ma
  
 
Cytat:
tylko ktoś musi nam logicznie wytłumaczyć co trzeba wykręcić i ile tego


Wykręcaj wszystko jak leci żartuje , w kabinie to wiadomo - lewarek cały , a co pod spodem ?? może trzeba całą obudowę z wodzikami wytargać ze skrzynki nie wiem , może się ktoś wypowie , kto już takie cuś wykręcał lub zakręcał. Pozdro
  
 
Cytat:
przednie fotele z czerwonego skaju


To właśnie bym potrzebował i wszystko juz mam , na fotkach widać , że mam kombinowane fotele dół brązowy a oparcie czerwone - miał ktoś narąbane w głowie - tak spier.... fotele.
Dzieki wszystkim. Pozdro.
  
 
wiesz - foteli to reczej Ci nie "porzyczymy" ze szrotu - ale wiem ze ten kierowcy jest ok - pasazera nie wiem bo byl na nim pokrowiec. - Ale jak sie wybierzemy na crusing to lookne
  
 
też był spoko, bo pokrowce były przez całe zycie tego kanta załozone.
  
 
Brawa za SUPER ocznik!
  
 
Ładny zakup
  
 
wow, kolejny klasyk będzie w nim dwójka, czy oryginał?? co ze starym kantem?
  
 
widyn ?? :| dwojka w '68? czys ty na glowe upadł? przeca tam ma byc włoskie 1300
  
 
albo wloskie 1600 dohc czyli 2000 tez sie nada bo z wierzchu nie widac jaka pojemnosc...ehehe... to sie nazywa naciaganie faktow....
  
 
Cytat:
2004-06-17 17:11:54, widynek pisze:
wow, kolejny klasyk będzie w nim dwójka, czy oryginał?? co ze starym kantem?


Nie nie , nie wolno tam wkładać dwójki , zostaje całe 1300 jak w oryginale , bo to ma być prawie 100 % oryginał , jeśli mi się uda wszystkie części zdobyć .
A o co chodzi " ze starym kantem " chodzi Ci o tego niebieskiego ?? Jest cały czas i ma się dobrze
Pozdro.
  
 
po fakcie do mnie dotarło, że palnąłem głupstwo