Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2004-02-12 15:09:47 Ja bym reflektowam na 2,0 DOHC na 2-gi naprawczy, za te cene moge kupic nawet 8 sztuk
|
Bodzioo 2xFSO Ryki | 2004-02-12 17:42:31 Ja bym wziął komplet, może dwa wypukłych a wymiar to jeszcze niejestem pewny bo musze pomierzyć, ale napewno wezme. Pisałem do gorzyc maila kiedys i koleś mi odpisał że nigdy !!! nie produkowali takich tłoków ![]() |
![]() BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2004-02-12 18:45:53 JA bym wzial 1 komplet II szlif
Rozumiem ze 200 sztuk bedzie na jedym wymiarze ?? DO gorzyc mam pare kilometrow ![]() kumpel kiedys kupil 3 tloki gorzowskie ![]() Rowniez mu powiedzial ze musi byc "grubsze" zamownienie zeby wznowic produkcje |
Mruk ![]() Bielawa | 2004-02-12 21:23:06 Witam!
Zaczynam dochodzić do wniosku że w tym kraju napradę uczą marketingu bazarowego.To Gorzycom nie opłaca się produkcja, a Mahle ma stale w ofercie tłoki do DOHC tylko cena powalająca. Przy takiej cenie biorę 5 kompletów, ale wznios denka musiał by być 8 mm i drugi szlif czyli 84,6mm. Pozdrawiam |
![]() kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-02-12 22:39:24
z mojej literatury wynika ze nadwymiary byly co 0,2 mm. Nominalne tloki mialy 84mm, 1 szlif- 84,2 2 szlif - 84,4 a trzeci - 84,6 |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-02-12 23:04:15
z mojej też ale w niektórtych katalogach wystepuje +.4 jako I nadwymiar a w dokumetacji Fiata jako II |
![]() Lajka Miłośnik FSO Trzy sputniki Wroclaw | 2004-02-13 00:52:21 Witam...jesli dojdzie do zakupu tych tlokow..to ja osobiscie poprosze caly komplet (4 sztuki) garbatych do silnika 1.8 trzeci szlif.
... wiec prosze mnie juz liczyc...a wlasciwie moje 4 tloki... ...bo jestem zdecydowany na wiecej niz 100% (w razie czego mozna mnie zlapac pos 502525689...gdybysmy mieli sie dogadac co do formy rozliczenia czy tez zlozenia samego zakupu i formy platnosci) Pozdrawiam i czekam na wiesci... P.S. Z gory dziekuje za info. |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2004-02-13 04:26:59 Ja bym też z chęcią zamówił, ale znalazłem już inny materiał na tłoki do adaptacji. |
![]() BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2004-02-13 08:45:23
Ciekawe, ciekawe.... ![]() |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2004-02-13 09:58:12 Jak na razie wychodzi jakieś 60 tłoków. Popytajcie , moze ktoś będzie reflektował, moze jakiś znajomy, może znajomy warsztat ? 60 tłoków to już jest coś, podejrzewam ze przy 100 szt można próbować złożyć zamówienie. |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-02-13 10:24:56 ArturW:
pytales na innych forach "fiatopodobnych"? Pozdrawiam Adamus |
![]() FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2004-02-13 10:49:59 Myślę, że ja też bym reflektował na komplecik płaskich tłoków do 2.0 DOHC. Tylko muszę sprawdzić na który szlif. ![]() |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2004-02-13 16:17:36 |
![]() predki Miłośnik FSO Coupe, Caro+, Classi ... Pruszków | 2004-02-13 17:34:12 Ponieważ trudno będzie skompletować jedno duże zamówienie na konkretny wymiar naprawczy, proponuję żeby wynegocjować z fabryką następujące warunki: niech wykonają partie odlewów tłoków w ilosci np 200 szt i następnie obrobią je na dwa a najlepiej trzy wymiary tj. 84,4mm (II szlif), 84,6mm (IIIszlif) oraz na dziki nadwymiar 0,8 mm tj na 84,8mm (IV szlif) bo jest taki potrzebny dla silników mocno wyeksploatowanych aby uniknąć tulejowania bloku. Mnie osobiście udało się nawet trafić na tłoki 85 mm więc to nie jest mój wymysł tylko faktycznie takie tłoki produkowano, zresztą do silnika standart (OHV 1600) jest przewidziany właśnie tłok w nadwymiarze 0,8 ze względu na utrudnione tulejowanie sąsiednich cylindrów. Proponuję również aby nie zamawiać tłoków płaskich lecz z denkiem wypukłym +2,5mm ponieważ DOHC 2,0 ma stosunkowo niski stopień sprężania (9,0) Dzięki temu nie trzeba będzie planować głowicy o 0,5mm a tylko do zabielenia. Koledzy, którzy będą chcieli płaskie tłoki mogą zlecić stoczenie garba na denku w zakładzie wykonującym obróbki silników, nie jest to operacja kosztowna i skomplikowana.
|
Mruk ![]() Bielawa | 2004-02-13 22:01:30 Przepraszam,oczywiście Kosa ma rację,chodzi mi o wymiar 84,4.
Pozdrawiam |
![]() Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-02-14 21:21:57
Eeeem, to tak można? Myślałem że każdy nadwymiar ma osobną formę, nie wpadłem na to że prościej/taniej jest zrobić największy i obrobić skrawaniem ![]()
No i znowu zostało poprawione moje wyobrażenie o świecie, bo myślałem że "garbate" tłoki mają denko ukształtowane w sposób wypukły z obu stron (tzn. z drugiej wklęsłe ![]() ![]() Możecie mnie dopisać do listy: 1 komplet, dowolny nadwymiar, mały garb. No chyba że z dużym też bez problemu podejdą ![]() |