Problem z wałem - C20NE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemka
Właśnie dokonałem operacji wymiany automata na manual i pojawiły się wibracje wału . Zastanawiam się czy problem tkwi w niewyważeniu wału czy też w łożysku środkowym. Zaznaczę jeszcze że wymieniłem jedynie pierwszy człon wału (w manualu jest on dłuższy) przy czym wielowpust między nimi dał się zamontować tylko w jednej pozycji. Wcześniej w automacie nic nie wyło.
Napiszcie co sądzicie
ILKU
  
 
A wał na wielowypuście pracuje bez oporów ?
  
 
tak, krzyżak też wyglądał OK. Zastanawiam się: czy cały wał można dać do wyważenia?
  
 
ilku to ja Ci powiem cos smiesznego.

moja mesia jest po tej samej operacji - rowniez wymieniony zostal tylko przod walu. i co najlepsze gdy mialem automat wal wibrowal jak dziki ogier (chyba wal..) a teraz ucichlo
  
 
maciey a ty nie odczułeś po tej przekładce, że biegi są troche "krótkie"? Mamy przeciesz mosty od automata, z innymi przełożeniami.
  
 
mam jeszcze taką małą zagadkę jeśli chodzi o tylny most. Z tego co się dowiedziałem z programu EPC to w omedze A występowały trzy rodzaje mostów opisywanych ułamkami: 37/10 , 38/11 , 39/10.(nie wliczam mostów o ograniczonym poślizgu).
Zastanawiam się czy te wielkości to przełożenia mostu?
  
 
ilku wlasnie ze zauwazylem hehehe

teraz jadac np. 100km/h mam np. 3200obr/min a w aftomacie bylo 2500

ale w sumie jest ok, sklania mnie to do wolniejszej jazdy (bezpieczniejszej)