[125p]Kupiłem auto i co dalej...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...no i co dalej??Powiedzmy że mam już auto z OC i przeglądem a co z rejestracją pojazdu?? itd...ja jestem laikiem w tej sprawie więc proszę o pomoc starszych kolegów z tego forum...

bierzesz umowe kupna sprzedazy - bierzesz ta osobe na ktora jest kupione auto i ta osoba bierze dowod - do tego jeszcze jakies 150 zloty - i zamistasz do urzedu, jezeli auto ma juz nowe blachy [ biale] i kupiles je u siebei w miesicie placisz cos kolo 50 zloty . Aha jesli nei masz skonczonych 25 lat proponowalbym kupic auto na starszego bo pozniej przy ubezpieczeniu bedziesz mial wzwyzke

Oj przede wszystkim na starego.... chyba ze kupisz 25 letniego szpeja to 50% znizki za weterana i wtedy możesz na siebie

Najpierw musisz oskarbowac umowe inaczej nie wyrobia ci nowego dowodu.

Ale znizka 50% jest tylko z tego co wiem w PZU, bynajmniej tak bylo pol roku temu
Ja kupujac fure (wlasnie pol roku temu) wzialem OC (na rok) w FILAR'ze bo nie miala moja ZOSKA jeszcze 25 lat, teraz kiedy mi sie skonczy przejde sobie do PZU i bede mial znizke 50%

Jesli masz juz to autko to czekam na fotki

Pozdrawiam

W Warcie jest 20% znizki za wiek auta.

Znaczy powyżej 25 lat w warcie zniżka 20%??

a nie ma jakiegos towarzystwa gdzie daja znizke za wiek auta od 20 lat w zwyz??

z tymi papierami to już wszystko wiesz ... ale ja Ci powiem co dalej jak kupiłes samochód ....rób fotki i wrzucaj na forum a nie tam będziesz się w jakieeś głupoty bawił

Cytat:
2004-06-24 17:19:37, mufaz pisze:
Najpierw musisz oskarbowac umowe inaczej nie wyrobia ci nowego dowodu.

Taki ch..j jak bolka trampki - mi wyrobili bez pytania. Fakt ze trafilem na fajną dziweczyne w okienku i troche bajerzyłem ale chyba skoro ponizej 1kzl jest zwolnione z opłat to nie zwracają na to uwagi (widać nie znają dokładnie przepisów ).

Samael - poczekaj jeszcze 5 lat i bedzie spoko

Race_D!!