Uno 1.4T

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
znajomy ciagnie takie cudo z niemiec za 4klocki na pelnym wypasie podobno (skora, klima i takie tam) i teraz pytanie czy mial ktos stycznosc z uniaczem z silnkiem 1.4 turbo? jakie sa opinie na jego temat, czy warto to brac? bo cena okazyjna i jak jest z przerobieniem tej jednostki na gaz?
  
 
On ma jakiegoś uniacza turbo -->
  
 
Chcesz kupić Uno Turbo ?! - przeczytaj.
  
 
Mam dwa UT.Jeden 1.4 115km i drugi 1.3 105km.Oba są bez katalizatora. Uno z Niemiec? A ma je na blachach z paskiem?Jak tak to go z opłatami wyniesie z 9-10 tyś bo się teraz usrało z autami na białych.Pytasz o instalacje gazową?Za 4 tyś? jaki rok jest tego uno?Klima i skóra?Możliwe w Niemczech takie wersje wyposażenia występowały.Osiągi?1.4 200km/h 1.3 w starszej kaście na 14stkach niecałe 210.W tym 1.4 mam podkręconą turbinę ładuje prawie 1 bar.Do setki 7.6 a na trójce pali opony.Wiesz,jak jest samolot?No to takie uno to tak jakby samolot na kołach.Części zamienne?W sumie nie ma zasadzie problemu.Spalanie? W zimie 17l/100 km jest do osiągnięcia.Na ekonomi w mieście 10-12litrów.Pytasz o instalacje gazową?Jasne że można,ale kto normalny zakłada gaz do UT.To jest samochód do dawania mu ile wlezie.I po co go czynić ułomniejszym.Generalnie jak nie stac Cię na paliwo (klocki,przegłuby,płyny itd)to zapewniam Cię że tego twojego kolegę to uno zje z kopytami i będzie nim jeżdził sporadycznie.No chyba że ma kasę to będzie miał frajdę z jazdy.I będzie nim wycinał praktycznie wszystko.Pozdro.
  
 
Niestety ja sie posłałem priva,do huceliusa i mnie olał moze tobie odpowie.
Bo tez napaliłem sie na uno turboale Mk1-1.3turbo.Mam okazje wyrwac za 150 euro.Z tego co ja wiem auto-jest "petardą"na kółkach. Uno 1.4 robili pod konic chyba od '92roku.To juz jest Mk2.Auto pali koło 12-14 litrów,ale za to ma koło 8 sekund do 100.Zalezy na ile nastawiona jest turbina IHI-seria koło 0,7-0,8 bara.Ale mozna podkrecic do max 1,5bara-to juz jest masakra!!! Z tego co wiem przeróbka na gaz kosztuje 4000tys.Musi byc wtrysk gazu.Bo instalacja z mieszalnikiem moze zniszczyc turbo.Z czesciami jest ciezko-do tego drogie(komplet klocków hamul. kosztuje koło 500zł).
  
 
W UT wszystko tak jak w samolocie lacznie ze spalaniem.
Polecam
  
 
Tak komplet klocków kosztuje 500zł a filtr powietrza 10tyś i jest sprowadzany na zamówienie z Madagaskaru.Klocki hamulowe przód firmy siffert pród 62zł,tył 89zł przy czym zaznaczam ze to dobra marka,można kupic oczywiście jakieś jednorazówki Tomex lub coś innego znacznie taniej.Gdzie wyczytałeś takie bzdury?W tym moim mk1 już chyba wszystko wymieniałem i orientuje się w cenach.A na privie mi nic nie napisałeś więc nie gadaj głupot Kolego.Od wszystkich mi privy dochodzą tylko jakoś mi nie doszedł.A olać to mogę płot przy moim garażu.Pozdrawiam.
  
 
dzieki wielkie za info chlopaki! tego nam bylo trzeba

co do uniacza nie wiem jakie blachy. sciaga je handlarz i on wszystko zalatwia, kumpel odbiera auto za 4tys. + akcyza + rejestracja + ubezpieczenie cos obliczyl ze w 6tys sie zamknie kupno auta z oplatami. rocznik 93. auto ma byc przygotowane pod kjs a ze kasy malo stad pomysl na zalozenie gazu, do codziennej jazdy i przelacznik na benze na proby i treningi. az tak chyba przez to na mocy nie straci, a zreszta po przesiadce z malucha i tak bedzie mocy po pachy a co do czesci takich jak klocki to juz sie dowiadywalismy w sklepach i srednio ponad 80 za przod i niecale 70 za tyl komplet wiec kwota jeszcze zjadliwa.
  
 
To ten twoj kumpel przesiada się z bąka w UT? Jezdzij z nim obok bo go uniacz porwie.Pozdro
  
 
cuż za fotka w profilu. Ta ostatnia
  
 
hmmm czy w tej klasie nie myslales o Pugu 205 1.9 GTI (125KM)
lub Williamsie 1.8 (136KM) wiesz mi jeździlem takimi autami i maja buta.....UT niestety nie mialem okazji poprowadzic

hmm watpie czy w uno zrywa przyczepnosc na 3 (chyba ze przy zmianie biegow - to bardzo mozliwe a raczej prawdziwe)

w pezocie natomiast zrywa przyczepnosc jak depniesz na 3 i przez jakies delikatne nierownosci na asfalcie przejedziesz (taki fajny efekt sie pojawia)

na deszczu nie ma problemu

jakimi momentami dysponuje UT 1.4?
  
 
1.4 wzwyz to juz faktycznie tylko generalka ale uniacz wypada duzo lepiej od puga. 205 gti ma moment 150 i 120 koni, a uniacz z tego co pamietam 170 momentu i kolo 113 kucy. przyspieszenie minimalnie lepsze od puga, ogolnie osiagi bardzo zblizone ale chodzi tu tez o oplaty zwiazane z pojemnoscia silnika, wiadomo ze ubezpieczenie 1.4 a 1.9 to troche inne stawki i jak to mowia w reklamie dosi "skoro nie widac roznic to po co przeplacac" co do lekkiego buksowania na wybojach to zadna rewelacja, a wiadomo ze inaczej niz przy zmianie biegu ciezko zerwac przyczepnosc na biegu innym niz pierwszy...
  
 
moc to nie wszystko, chyba ze na 1/4 chce sie scigac bez porzadnej szpery ktora tu bedzie niemalo koszotwac kolesie mocno porobionymi sejami 1.2 beda cie objezdzac..
  
 
tylko ze mocne seje 1200 nie kosztuja kolo 5000 7000 zeta a za tyle mozna kupic uniacza T ktory jeszcze troche zycia ma w sobie...tylko ta blacha w uno..... ja nie wiem to przeciez nowoczesny{dosc} pojazd a gnija konkretnie... jak do mnie silnik przyjechal 1.4T z konca 94 roku, to znaczy cale uno z faterlandu, to sie mocno zdziwilem bo zniszczenia spowodowane przez korozje przypominaly te z polonezow caro z tego rocznika czyli dramat.... ten 1.4T byl chyba 4 czy 5 uno T ktore znajomy przytargal do kraju i wszystkie byly podrdzewiale....ale kto tam patrzy na bomble na karoserii jak mu auto tak smiga jak uniacz T
  
 
Mocne dłubnięte seicento ma poskłądać Uno Turbo??Buhahahhaa!! Nawet jakby się seicento miało zesrać ciągnięte przez beeme na lince holowniczej,to uno nigdy nie porobi.Ty chyba nie wiesz jakie osiągi i przyspieszenie ma UT.Spytaj się jakiegokolwiek człeka który jechał UT.Na 99 % w jego wypowiedzi użyje słowa SAMOLOT.A co do stanu blachy,to Bart128 masz racjeAle to zależy jak kto dbał o auto.Podro.
  
 
hmm

a pezot ma ocynkowana blaszke tra ta ta ta


a tak na serio to ile UT wazy pezocik 800 kg w wersji GTI a w wersji rally cos 780

ostatnio mnie kumpel na przejazdzke od lekiernika wzial no wazyl moze z 730 (w srodku nic nie bylo) osiagi jeszcze spoko gorzej ze pasow bezpieczenstwa nei zdazyl zamontowac
  
 
pug gti 1900 wazy 875 nie 800 ...a uniacz turbo 1300 mk1 wazy 845 a 1400 mk2 925....
  
 
UT wazy cos kolo 870... co do wiekszosci kjs-ow tak naprawde nie ma tam gdzie nadrabiac strat mocą bo prostych jest jak na lekarstwo dlatego sam bym sie w UT do tego nie pchal tym bardziej ze tankowanie by mnie zjadlo. sam jak bede mial fundusze kupuje cc sportinga mysle ze idzie przygotowanym powalczyc, ale kumpel sie napalil i chyba nic mu tego UT z glowy nie wybije
  
 
Cytat:
jak bede mial fundusze kupuje cc sportinga mysle ze idzie przygotowanym powalczyc



seryjnym tez idzie;)
moim zdaniem to aktualnie najlepszy kompromis na jazde na co dzien & kjs.

jest jeszcze pomysl suzuki swifta 1.3;) tez cos kolo 100KM, a walczysz z w klasie 1300 (razem z CC) tyle ze prawdopodobnie duze problemy finansowe w razie awarii...
  
 
UT na kjs-y ? , przeliczyliście sobie pojemność X 1.7(z tego co pamiętam)?
W podobnej cenie nawet nie zastanawiałbym się nad Hondą civic nawet w wersji 1.6 SOHC 115 koni 8,3 do 100 katalogowo.Znajomy z klubu ma takie niepozorne autko, i na kjs-ach można namieszac,i spalanie rozsądniejsze i autko według mnie ciekawsze