Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2004-06-23 08:27:02 no wlasnie tu jest problem (a ktorego marka posiadasz? z jakiego roku)
wydaje mi sie ze dla przykladu w mk5 poprawa geometrii z tylu to wymiana belki, wahacza no i ewentualnie piasty kola |
![]() squadak czarny Kraków | 2004-06-23 10:04:55 najlepiej pojedz na stacje diagnostyczna gdzie zbadaja Ci geometrie podwozia, tzn sprawdza czy punkty mocowan zawieszenia sa tam gdzie byc powinny
a skoro kolo jest pochylone to moze byc to: zjechane lozysko, krzywy czop, krzywa piasta albo wygieta belka/wachacz |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2004-06-23 15:28:18 Jesli mk VII ma tak jak V to belke moge Ci zalatwic duzo taniej niz 500 zl . Ja kompletna kupilem za chyba 200 zl.
Jesli idzie o zbieznosc to mozesz miec tylko dwie rzeczy zrypane: czop lub belka krzywa wiecej mozliwosci nie widze. |
![]() Qzyn Radlin | 2004-06-23 21:53:36 Jac ty masz przeciez escorta a escorty maja chyba belke z tylu. Wiec u ciebie katy kol pozostaja niezmienione, niezaleznie od obciazenia. |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2004-06-23 22:13:51
prawda i nieprawda ![]() escort MK4 - TAK belka - NIE prawde mowiac myslalem ze tu jest jak we fiescie i bedzie belka ale ja mam wahacze. no ale kto wie z czego ktos to cudo wykombinowal. heeh |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-23 22:18:56 W MkIII i IV były wahacze poprzeczne i drązki reakcyjne wzdłużne. |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2004-06-23 22:29:46
wiedzialem ze mnie poprze ktos z expertow ![]() Wilku (bez urazy) odpowiadales mi juz ze zla zbieznosc moze bys spowodowana: 1 - zle osadzenie drazka reakcyjnego 2 - krzywy drazek 3 - krzywe tuleje metalowo-gumowe ale czy to naprawde moze miec wplyw na zbieznosc w pionie??? zagladalem tam z kanalu i szczerze mowiac nie widze mozliwosci wplyniecia na te ustawienia poprzez drazek. no ale w koncu to ja tu jestem laikiem Pozdrawiam serdecznie |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-23 22:36:08 Jeśli drążek reakcyjny jest skrzywiony w gnieździe, to będzie ściągał osadzenie piasty na zewnątrz, lub do wewnątrz. Miałem tak po bum poprzedniego właściciela.
Zobacz zresztą rysunek tylnego zawieszenia. |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2004-06-23 22:45:52
Dzieki. Faktycznie tak jest. A co bys radzil - probowac troszke ponaginac ten drazek czy kupic nowy (to chyba niezbyt drogie). No i jeszcze jak ewentualnie pod jakim katem to ustawic?? Nigdzie nie widze zadnych danych odnosnie tego. Serdeczne dzieki za pomoc |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-23 22:48:10 Na szrocie dałem 30 zł za drążek. Tylko polecam nowe gumy założyć i od strony gniazda i od mocowania do piasty. |
![]() ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2004-06-23 23:45:58
To jest to tz niezalezne zawieszenia. TAK?? "W MkIII i IV były wahacze poprzeczne" raczej napewno |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-23 23:46:50 Całkowicie niezależne, |
ixs poznan | 2004-06-30 10:25:05 Chyba juz wiem co to jest. Jest skrzywiony wspornik narożny w belce, to powoduje zmiane zbieznsci, dodatkowo zbyt duze pochylenie koła powoduje scinanie tylko krawedz. Zastanawiam sie tylko dlaczego ściete są obydwa koła - albo poprzedni własciciel przekładał koła, albo zmiana zbiezności jednego koła rozkłada si na obydwa i to bedzie najbardziej prawdopodobne. Zastanawiam sie jeszcze czy ni powinienem wymienic łożysk - słychać szum w czasie jazdy i do predkosci ok 60/h jakies bicie, ale to moze byc tez wina opon, a wiec po kolei. |