MotoNews.pl
  

{126p} 800ccm w Kaszlu. Jak zrobić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Czy może ktoś doradzić jak wykrzesać z 650-tki 800-sete . Interesowałoby mnie czy wiąże się to z przeróbkami wału głównego, czy uda mi się spasować korbowody (i jeśli tak to jakie), jak splanować głowice itp. Myśle że narazie wystarczy.

P.S
Czy moge zastosować tłoki z Forda Escorta??

Z góry dziękuję i niech moc będzie z wami (bo licze na przyrost koników mech.)
  
 
Poszukaj dobrze!! Było już napewno nie raz!!
  
 
Witka mozna kombinowac ale po co ?????
Jest taki ktos jak Denior. baaa nawet ma swoja stronę.

Strona Deniora

Z tego co wiem to sprawdzony sposób i działa już w paru maluchach więc polecam go serdecznie.
Pozatym poszukaj w archiwum jak tak bardzo chcesz inne korbowody napewno znajdziesz temat - było cos o hondzie i od volkswagena.
Aha koszt robiąc samemu to z lekka 1000 zł - mówie o profesionalnej robocie.
  
 
Tez o tym myslalem ale dopierio w pszyszlym roku. Koszta mozna zmniejszyc jak zamiast walu z bisa popodcinasz cy;indry. z tego co wiem to chodzi tu o to ze wal z bisa ma mniejsza przeciw wage. Ktos kiedys pisal ze mozna zrobic na tlokach z samary.
  
 
Dzięki chłopaki!
Czeczu mam prośbe. Możesz jeszcze raz wrzucić link, bo sprawdzałem go z tym gościem, do którego (chyba słałeś maile) i nie działa
  
 
Wał z bisa ma wieksza przeciwwage.Komplet tłokow i cylindrów od garbusa 1.6 z korbami to koszt cos okolo 400-500zl,do tego musisz wzmocnic blok spawaniem czyli nastepne koszta okolo 100zl wywazyc caly uklad korbowy.Glowice miec splanowana nie wiecej jak 2 mm najlepiej aby nie obciazac za bardzo dołu.Wałek rozrzadu albo seryjny albo typowo na doł aby tego wysoko niekrecic.mnie wiecej to tyle,jak cos to pisz
  
 
Maluch z tłokami od garbusa