Drgania budy na LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, obroty ustawiłem sobie na 1000 na rozgrzanym, jednak wystepują drgania przenoszone na całą budę- gdzie mogę to wyeliminować?? przy reduktorze mam dwa otworki -czy tym?? czy gdzieś indziej?? instalka II BRC, reduktor do 140KW, proszę was o być może banalną pomoc, nawet nie proszę błagam!! na benie wszystko oki
  
 
zapłon sprawdzałem jest oki, mam BRC standardowy emulator mixer itp., nie gaśnie ani na wolnych ani po wrzuceniu na luz przy wyższych prędkościach, być może że membrana w reduktorze to pwooduje-sam nie wiem, obroty są równo na 1000, obok śruby regulującej w reduktorze (do obrotków) mam dwa otworki, wiem , że tego dalszego od tej śrouby mmam nie ruszać bo jest to coś z napięciem czy coś w tym stylu, a ta bliższa śruba jest też od obrotów, najwytżej metodą prób i błędów zacznę od niej i będę obracał to o pół obrotu (pamiętając jednocześnie pierwotne ustawienia) być może że jest to spowodowane bo już przy przepustnicy ( na dole) mam bardzo delikatną dziurkę przez którą może dodatkowo zasysać powietrze do silnika (ale wątpie by to mogło to powodować) poprobuje najwyżej
P.S. ostatnio pzrestawiłem wąż idący od reduktora do mixerka of kors, ponieważ gazmajstry przy zmianie reduktora (tamten padł bo był za mało wydajny do 100KW a ja mam na benie ca. 116KW- wiedziałem o tym, że nie wytrzyma ale 3mał się dzielnie bo aż 40kkm ) przymocowali ten wąż do węża do chłodnicy i to jeszcze bliżej silnika!! moim zdaniem barany (bo było gazikowi za ciepło) więc przesytuowałem go od drugiej strony i wynik samego pzremieszczenia jest bardziej pozytywny przy depnięciu pedału gazu.
Mam do was jeszcze jedno pytanie- jaka jest optymalna temperatura gazu by był od "najbardziej wydajny" wlatującego do dolotu, czy ejst sens by wąż idący od reduktora dodatkowo osłonić jakąś termoizolacją by mu było ciut chłodniej?? nie wiem czy dobzre myśle-jesli nie to poradzcie
  
 
dobra - jeśli drgania pojawiaja sie tylko na LPG na wolnych obrotach to tak czy inaczej pochodzą od silnika. Jeśli silnik drga na wolnych to zazwyczaj jest spowodowane Złym składem mieszanki - niestabilna praca. On tylko drga, czy także czasami przerywa - nierównomierna praca.
Hmm. Nie wiem jak jest zbudowany reduktor BrC, ani jak przebiega jego regulacja. Czy ma on dodatkowy układ biegu jałowego?
Tak czy inaczej - mozesz spróbować pokręcić śrubą tą, którą ustawia sie skład na wolnych obrotach.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
masz racje silnik pracuje nierównomiernie -tak jakby się dławił, drga takie, przepraszam za gwarę, pyrkotanie,na benzine tego nie ma to fakt, dzięki za info i będe działał
  
 
A osłonięcie węża dolotowego LPG jest jak najbardziej wskazane. Choć z drugiej strony najoptymalniejszym rozwiązaniem jest umieszczenie reduktora jak najbliżej miksera.
  
 
Cytat:
2004-08-28 21:32:42, WilK pisze:
A osłonięcie węża dolotowego LPG jest jak najbardziej wskazane. Choć z drugiej strony najoptymalniejszym rozwiązaniem jest umieszczenie reduktora jak najbliżej miksera.


senkju
  
 
Ju łelkam
  
 
Mi drga silnik na wolnych obrotach i jeszcze na dodatek gubi zapłon.
Instalacja jest sekwencyjna.
Wiecie co może być?

Za 1700 km jadę na regulację bo instalację niedawno założyłem.
Silnik 2,6 i Opel Omega rok 92 przebieg ok 250 tys km.