MotoNews.pl
9 Jak odpowietrzyć układ wydechowy w polonezie ? (55791/27) - PT
  

Jak odpowietrzyć układ wydechowy w polonezie ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
własnie-wiele sie na tym forum pisze o tym...do tej pory myślałem ze uklad sam się odpowietrza a tu widze że nie do końca to jest prawda...mam poloneza z silnikiem gle-prosze o wyjasnienia ..


[ wiadomość edytowana przez: SOYER dnia 2004-07-12 14:35:31 ]
  
 
Musisz odkręcić odpowietrznik w denku ostatniego tłumika. NAstępnie pokręcić rozrusznikiem, ale tak bez zapłonu, do momentu gdy niespalona mieszanka paliwowo-powietrzna zacznie sie wydobywać przez odkręcony odpowietrznik. Następnie zakręcamy odpowietrznik i gotowe. Jezeli jednak odpowietrznik się nie da odkręcić bo jest zapieczony albo urwany ,to mozna spróbować na przewodzie czyli poluzować przyłącze ostatniego tłumika i powtórzyć całą w/w operację. Niemniej jednak jest to bardziej kłopotliwe i wymaga większej wprawy.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
  
 
Cytat:
2004-07-12 14:29:24, Soyer pisze:
myślałem ze uklad sam się odpowietrza



Ja też tak myślałem - proponuję lewatywę !
  
 
a masz odpowietrzone lusterka?
  
 
Hehehehe dobre
  
 
ja bym proponowal tusz za koloktorem wydechowym zrobic dziure i wlewac tam wode jak zoabczysz ze wylewa sie z tylu to jest ok dziure latasz np szpachla albo jakims klejem... jezeli ci sie niechce bawic z dziurami to zapalasz auto i wlewasz wode do gaznika ona sama przeplynie do kolektora wydechowego a jezli masz wtrysk to lejesz wode do baku pompa paliwowa sama ja poda tam gdzie trzeba zapalasz auto i jezli woda wyleci przez tlumnik jest ok UKLAD ODPOWIETRZONY mozna jezdzic bez obawy ze sie cos spieprzy
  
 
Poszukajcie w zasobach, czy Car nie napisał o tym artykułu, a wy sie niepotrzebnie martwicie.
  
 
Cytat:
2004-07-12 14:56:16, PG pisze:
ja bym proponowal tusz za koloktorem wydechowym zrobic dziure i wlewac tam wode jak zoabczysz ze wylewa sie z tylu to jest ok dziure latasz np szpachla albo jakims klejem... jezeli ci sie niechce bawic z dziurami to zapalasz auto i wlewasz wode do gaznika ona sama przeplynie do kolektora wydechowego a jezli masz wtrysk to lejesz wode do baku pompa paliwowa sama ja poda tam gdzie trzeba zapalasz auto i jezli woda wyleci przez tlumnik jest ok UKLAD ODPOWIETRZONY mozna jezdzic bez obawy ze sie cos spieprzy


taka operacja jest godna polecenia ale trzeba koniecznie wyważyć ostatni tłumik bo w przeciwnym razie może dojśc do turbulencji w bagażniku co jest nie bez znaczenia przy jeździe na światłach mijania, mianowicie skraca żywotność piór wycieraczek
  
 
Cytat:
2004-07-12 14:59:32, Momik pisze:
Cytat:
2004-07-12 14:56:16, PG pisze:
ja bym proponowal tusz za koloktorem wydechowym zrobic dziure i wlewac tam wode jak zoabczysz ze wylewa sie z tylu to jest ok dziure latasz np szpachla albo jakims klejem... jezeli ci sie niechce bawic z dziurami to zapalasz auto i wlewasz wode do gaznika ona sama przeplynie do kolektora wydechowego a jezli masz wtrysk to lejesz wode do baku pompa paliwowa sama ja poda tam gdzie trzeba zapalasz auto i jezli woda wyleci przez tlumnik jest ok UKLAD ODPOWIETRZONY mozna jezdzic bez obawy ze sie cos spieprzy


taka operacja jest godna polecenia ale trzeba koniecznie wyważyć ostatni tłumik bo w przeciwnym razie może dojśc do turbulencji w bagażniku co jest nie bez znaczenia przy jeździe na światłach mijania, mianowicie skraca żywotność piór wycieraczek




no tak racja faktycznie zapomnialem o najwazniejszej rzeczy czyli wywazeniu dzieki za poprawke ale trzeba zaznaczyc ze odwaznik nie moze byc ciezszy niz 5 gram wplywa to niekorzystnie na powietrze w kolach. jezeli odwaznik bedzie mial wiecej niz 5 gram to zamiast ukladu wydechowego odpowietrzysz sobie opony
  
 
jejku))))) pomyliło się mi..chodzi oczywiście o układ chłodzenia) ale macie zabawe cio ???
  
 
Chociaż na chwilę ozywiło sie nasze Forum.
Dzięki
  
 
Cytat:
2004-07-12 15:04:26, Soyer pisze:
jejku))))) pomyliło się mi..chodzi oczywiście o układ chłodzenia) ale macie zabawe cio ???


Ja zawsze
  
 
Cytat:
2004-07-12 14:58:44, korek pisze:
Poszukajcie w zasobach, czy Car nie napisał o tym artykułu, a wy sie niepotrzebnie martwicie.


  
 
Sprawa jest niezwykle poważna...sprawdzenia wymaga ciśnienie powietrza w pasku rozrządu
  
 
hehe - niezły temat

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Eeeem, to może przy okazji - gdzie się wlewa szampon żeby przeczyścić całą magistrale olejową i jakie obroty silnika musze trzymać i jak długo żeby było to czyszczenie pod ciśnieniem .
Bo mam takie zdjęcie ale na nim nie widze wlewu serwisowego:

jakim nr jest oznaczony?
Aaaaa, jeszcze czy lepiej szampon z odżywką od razu taki kupić??
  
 
Kup z odżywką i napisz jakie były efekty
proponuję przez wlew oznaczony jedynką
  
 
Na fotce nie ma wlewu serwisowego bo sam go musisz wywiercic najlepiej w 9 to przy okazji caly silniczek ci wyczysci , aaa i uzyj do tego najlepiej szampon przeciwlupiezowy .
  
 
1. to jest raczej otwór do podłaczenia suszarki po skończonym myciu szamponem, na wywiercenie serwisowego to mi najbardziej pasuje 16-ka . A z tym przeciwłupieżowym to dobry pomysł.
  
 
cieszę się że wniosłem świeży powiew na forum )) teraz czytając tytuł postu umieram ze śmiechu!!!!