MotoNews.pl

120 km/h z wielkim trudem

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój pojazd to 1.5 gle z 92 r. 56 tys. przebiegu stan idealny. Mam go niecały rok. Problem polega na tym, że ledwo wyciąga 120. Do 80 km/h rozpędza sie dosyć szybko, powyżej czuć znaczny spadek mocy. Poprzedni właściciel mial go od nowości i twierdzi, że zawsze tak było. W jeździe po miescie i z mniejszymi predkosciami nie ma żadnej róznicy miedzy moim starym, a nowym samochodem. Zużycie paliwa w normie (6.6l na trasie przy 80-90km/h miasto 10-12). Sprawdzałem wszystko i robiłem wszystko, co tylko możliwe. Zwiekszalo sie jedynie tylko zuzycie paliwa, albo było jeszcze gorzej. Polonezem jeżdżę od 5 lat i wszystkie naprawy wykonuje samodzielnie. Co może być przyczyną tego?

Cytat:
2005-04-22 19:21:35, Arek_B pisze:
Mój pojazd to 1.5 gle z 92 r. 56 tys. przebiegu stan idealny. Mam go niecały rok. Problem polega na tym, że ledwo wyciąga 120. Do 80 km/h rozpędza sie dosyć szybko, powyżej czuć znaczny spadek mocy. Poprzedni właściciel mial go od nowości i twierdzi, że zawsze tak było. W jeździe po miescie i z mniejszymi predkosciami nie ma żadnej róznicy miedzy moim starym, a nowym samochodem. Zużycie paliwa w normie (6.6l na trasie przy 80-90km/h miasto 10-12). Sprawdzałem wszystko i robiłem wszystko, co tylko możliwe. Zwiekszalo sie jedynie tylko zuzycie paliwa, albo było jeszcze gorzej. Polonezem jeżdżę od 5 lat i wszystkie naprawy wykonuje samodzielnie. Co może być przyczyną tego?

Ztego co piszesz to chyba nie masz gazu,wiec może sprawdź dysze paliwa może jakiś oszczędny kolo wsadził tam mniejsze niż potrzeba!!!

Cytat:

moze zapłon jest zle ustawiny kąt za mały albo za duzy

Dysze są prawidłowe. 1.15 I przelot 1.40 II przelot. Powietrza tez ok. Gaznik 34sc12

Ja bym na dzień dobry ustawił zapłon

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."