Demontaż deski zegarów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od niedawna jestem posiadaczem escorcika i mam jedno małe pytanko jak dostać się do deski rozdzielczej żeby wymienić spaloną żarówkę (escort 94) za wszystkie podpowiedzi z góry ser deczne dzięki
  
 
Witam nowego kolegę!!
Ja nie wiem, bo mam nowszy, ale najlepiej by było jakbyś zadał to pytanie w zakładce "pytania i odpowiedzi". Chyba coś widziałem na naszej stronie klubowej - jakąś fotoinstrukcję jak i co, ale to sam muszisz zobaczyć na www.fordescort.org
  
 
Już to przeglądałem, ale nie ma dla mnie najważniejszego czyli jak wyciągnąć dechę. ale serdeczne dzięki Pozdrawiam
  
 
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale czy ty masz problem z jej wyjęciem...prawdopodobnie chodzi o to by w odpowiednich miejscach podważyć zatrzaski...chyba, że żle myślę
  
 
najpierw dwie śrubki nad kierownicą i zejdzie Ci ramka wokół zegarów.pożniej wyciągnij pokrętła nawiewów i znajdziesz tam następne śrubki, a reszty nie pamiętam ale jak już zrobisz tyle to pójdzie z górki.. powodzenia
  
 
Cytat:
2004-06-28 12:49:03, solar pisze:
Już to przeglądałem, ale nie ma dla mnie najważniejszego czyli jak wyciągnąć dechę. ale serdeczne dzięki Pozdrawiam



Tak jak Vince napisał. Po zdjęciu ramki zegarków odkręcasz wkręty mocujące samą deskę, wypinasz linkę prędkościomierza, wtyczkę i voila.

Szczegóły
tutaj

  
 
Tak jak napisał jeden z kolegów nie mogę trafić tych zatrzasków, śrubki wykręcone a ramka dalej się trzyma. Dokładnie to chodzi mi o nasmarowanie linki prękościomierza bo trzeszczy mi zaraza i spokoju nie daje. Serdeczne dzięki Wszystkim za pomoc!
  
 
Tak więc jeśli można prosić o wskazówki co do tych zatrzasków - jak się za nie zabrać.
  
 
Może się przyda fotoinstruktaż z montażu zegarka który znajdziesz na stronie głównej - Porady/Podświetlenie zegarka.
  
 
Cytat:
2004-06-29 11:35:06, solar pisze:
Tak więc jeśli można prosić o wskazówki co do tych zatrzasków - jak się za nie zabrać.



Na dole są dwie wsuwki z zatrzaskami. Wystarczy mocno pociągnąć.
  
 
Tak wszystko jasne , tylko w którym miejscu dokładnie są te zatrzaski bo niechciałbym ich połamać, w końcu to plastik. Wgórnej czy dolnej części ramki? przydałaby się jakaś fotka z ich zaznaczeniem, i tak wielkie dzięki
  
 
W dolnej. Ale fotki nie mam niestety.
  
 
Serdeczne dzięki Tobie Wilku i Wszystkim pozostałym kolegom za wskzówki, teraz tylko garśc żaróweczek strzykawka z olejem i do boju
  
 
Wszystko fajnie ale znowu problem: śróby w górnej części odkręcone, dolne zatrzaski zwolnione i jeszcze trzyma ramkę coś po bokach co to jest zatrzaski, śruby czy kie licho? Już któryś raz z rzędu próbuję ją zdemontować i nie wychodzi a warkot linki mnie już dobija POMOCY!
  
 
Dziś wyciągałem ramkę z mojego. Jeszcze na bocznych krawędziach masz zatrzaski (dwa) prawy i lewy.
  
 
ok, ale jak zwolnić te boczne, tak samo jak dolne czy jest na nie jakiś patent?
  
 
Tak samo jak dolne.