Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-08-11 18:55:26 Czesc. Moze ktos bedzie w stanie mi pomoc.
Od pewnego czasu mam klopoty z zapalaniem mojego Poloneza Caro 1,5 GLE. Ssanie oczywiscie jeszcze reczne. Przy odpalaniu wyciaganie ssania nic nie daje. Po rozgrzaniu silnika dziala normalnie - po wycaignieciu dzwigni obroty wzrastaja. Patrzylem na gaznik - z linka pwszystko ok. Jak myslicie - co moze byc przyczyna ? Zle naciagnieta linka ? Pozdrawiam |
![]() jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-08-12 09:58:18 Dzieki na odpowiedz. Obejrze to o czym piszesz ale mysle jednak ze to nie to bo ogolnie owlne obroty mam teraz super. Natomiast problem jest jedynie przy uruchamianiu zimnego silnika. Wtedy wyciagniecie ssania praktycznie nic nie daje.
pozdrawiam |
![]() dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2003-08-12 22:51:46 Miałem podobne problemy ze ssaniem przez blisko rok. Gaźnikowiec stwierdził, że z jego strony wszystko jest OK, sugerował niewydolną pompe paliwa, zużyty popychacz itp ale oczywiscie nie miał racji. Już w koncu prawie sie pogodziłem z tym że mój samochód nie będzie więcej zapalał na dotyk po nocy i dałem sobie spokój. Nieoczekiwaną naprawę ssania dała wymiana przpustnicy osi I przelotu wykonana z zupełnie innego powodu (na moje wyraźne zyczenie zresztą). Dodam, że luzy były minimalne, ale odpowiadały za kilka różnych upierdliwych niesprawności. |
![]() jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-08-12 23:09:21 hm - no to tgrzeba bedzie to sprawdzic. Najgorsze jest to ze ledwo co zrobilem caly remont silnika, tzn. szlify, wyminaa tlokow itd. Silnik jeszcze na dotarciu. Mialem porblem z obrotami bop plywaly ale pomogla wymiana dyszy elektrycznej w gazniku - chyba tak sie to nazywa ![]() ![]() |
![]() jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2003-08-16 22:18:00 Najdziwniejsze jest to ze zauwazylem, ze przy zapalaniu gdy silnik jest calkowicie zimny np. rano. Jezeli wyciagne ssanie i uda mi sie odpalic, od razu przegazowac to po chwili gazowania silnik zaczyna dzialac normalnie na zwiekszonych obrotach tak jak powinno sie dziac na ssaniu. Czy moze to wskazywac uszkodzenie pompy paliwa ? Jak ja sprawdzic ??????
Dodam tylko ze samochod jest po remoncie silnika, a przed remontem wszystko ze ssaniem dzialalo ok ! Prosze o rady. Pozdrawiam ![]() |
![]() esp Miłośnik FSO Perełka 125p Skarzysko | 2005-05-25 14:08:35 Witajcie!
Po raz kolejny prosba. Jak wyciagne ssanie na benzynie to najpierw samochod sie dusi ale jak dodam mu gazu to obrotu wzrastaja prawie do 3000! Dodatkowo kiedys mialem tez ssanie na gazie a teraz juz nie ma. Co mogl mechanik zle zrobic (regulowal zawory i zaplon - tak przynajmniej mu kazalem ![]() Oczywiscie wszystko na cieplym silniku. Niby teraz ssanie nie koniecznie potrzebne bo cieplo. Ale zima? |
![]() michur [ WHITE RUINA ] ////wrocław/słupsk/// | 2005-12-05 23:30:53 czolem.
mam problemik ze ssaniem.Wyciagam galke ,lampka swieci normalnie...i nic!!! Wiecie moze o co chodzi i jak to naprawic? HELP?zimno juz...i z 20 min musze fure rano grzac,bo bez ssania nie chce chodzic, Krece i jak zalacza to lekko gazik trzyman i tak z 20 min,bo gasnie... masakra. HELP. /pzdr |
![]() sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-12-06 08:24:13
A pływaka kolega nie ma dziurawego? |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-12-06 19:59:45 ssanie na gazie jest tylko wtedy gdy ma sie palnikowy mixer i odpowiednio ustawiąną (wzbogaconą) mieszankę.
Mechanik mógł kręcić śrubą na parowniku w te i w tamte |
![]() Szepiet PF 125p/Polonez+1.6Gli Warszawa | 2006-10-21 23:00:34 Mam taki oto problem ze ssaniem w moim gaźniku FOS 34 S2C2
Nazwę to "brakiem płynności w działaniu urządzenia rozruchowego" Włączam ssanie na zimnym silniku - odpala za pierwszym razem, ale od razu też wskakuje na 2500 obr. i minimalne zmniejszenie dawki ssania (wsunięcie cięgna) powoduje radykalne obniżenie obrotów lub całkowite zgaśnięcie silnika. Próbowałem wielu rzeczy m.in. zmiana sprężynki na bardziej miękką/twardą, lecz w ogóle nie wpływa to na zmianę charakterystyki ssania (na inne rzeczy tak) cały czas jest ten "schodek”, czyli albo 2tyś obrotów albo gaśnie. Na gorącym silniku schodek też jest odczuwalny można wysunąć cięgno do połowy bez zauważalnej zmiany pracy silnika, po czym nagle w pewnym momencie zwiększa się do 3000obr/min. Wszystkie dysze książkowe między innymi dysza ssania - F1/150/150. Co można jeszcze zrobić? |