Problem z instalacją LPG w CC 900

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem. Odkąd zainstalowano mi LPG mam z nią same problemy. Zaczelo sie od duzego spalania ktore mi wyregulowali oczywiscie na krotko. Teraz natomiast samochod caly czas mi gasnie i spala jak smok. Tlumaczono mi w serwisie ze do wymiany jest pompa wodna lub cos w tym stylu w kazdym badz razie chodzilo im o ogrzewanie gazy (czy parownika nie znam sie). Ostatnio nalalem 13 litrow lpg a on to wysmazyl w 70 km.O co chdzi pomozcie!!!!!!
  
 
Cytat:
2005-12-05 14:02:33, przem82 pisze:
Mam problem. Odkąd zainstalowano mi LPG mam z nią same problemy. Zaczelo sie od duzego spalania ktore mi wyregulowali oczywiscie na krotko. Teraz natomiast samochod caly czas mi gasnie i spala jak smok. Tlumaczono mi w serwisie ze do wymiany jest pompa wodna lub cos w tym stylu w kazdym badz razie chodzilo im o ogrzewanie gazy (czy parownika nie znam sie). Ostatnio nalalem 13 litrow lpg a on to wysmazyl w 70 km.O co chdzi pomozcie!!!!!!


Parownik musi byc ogrzewany z układu chłodzenia w aucie, jełśi masz coś niesprawne lub jest źle podpieta instalka parownik będzie zimny(zamrożony) i bedzie ci palił straszne ilości gazu.
  
 
A poza tym jest duuuże prawdopodobieństwo przegrzania silnika, a wtedy to już żadna pompa nie pomoże.
  
 
watpie zeby gazownicy byli na tyle tepi zeby nie umieli odpowiednio wpiac sie w uklad chlodzenia, jesli na benzynie samochod utrzymuje stala temp to na gazie jesli poprawie jest zamontowana instalacja tez musi utrzymywac taka temp, co do wysokiego spalania, nie napisales jaki masz rodzaj instalacji I czy II generacji, duze spalanie moze miec wiele przyczyn, od ciezkiej nogi po zle wyregulowana instalacje, pozatym swiece filtry pwietrza gazu tez maja na to wplyw podaj wiecej szczegolow
  
 
Cytat:
fend18
Wysłany: 2005-12-05 22:17:41

watpie zeby gazownicy byli na tyle tepi zeby nie umieli odpowiednio wpiac sie w uklad chlodzenia,



Oj zdziwiłbyś się do czego zdolni są niektórzy "gazownicy". A to, że na benie obieg jest ok. nie znaczy, że parownik jest dobrze grzany.
  
 
byc moze, ale jak mozna montowac instalacje gazowe nie majac podstawowych wiadomosci i nie wpiac sie dobrze w uklad chlodzenia, przeciez to tylko dwa trojniki, choc znam przypadek ze gazownicy podpieli powrot plynu chlodniczego pod parownik. kolego przem82 jaka masz instalacje na srube na wezu? jesli tak to olej gazownikow i sam reguluj, silnik na okolo 3tys obrotow i przykrecasz zawor na wezu az obroty nie zaczna spadac, wtedy okrecasz na okolo pol obrotu, tak samo robisz z ta sruba na parowniku ona jest od ustawiania wolnych obrotow, pozatym mozesz nieznacznie przyspieszyc zaplon ale jak mowisz ze nie za bardzo sie znasz to jedz do mechanika on to zrobi za okolo 30zl.