Kolejne MV6 wita :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam klubowiczów i forumowiczów
po wielu miesiacach w końcu...
jeszcze pare miesięcy wcześniej byłem gotów nabyć jakiegoś kompakta i parę razy byłem już zdecydowany ale jakoś los... nie chciał , w końcu pewnego dnia na mobile.de jakoś dłużej zostałem przy pewnej ofercie no i...
los łaskawy przyprowadził mnie na to zacne forum!
Omesia niestedy (jak widac w profilu) w stanie żałosnym i ciagle jeszcze w szpitalu, przeszczep dachu, drzwi, maski i błotnikow to opważna operacja
Wiem, że jest tu wielu przeciwników zciągania takich kalek, ale... urzekło mnie w niej to, że ma wszystkie poduchy ok, nie poprzestawiany kręgosłup (geometrię) i bardzo mały przebieg - 52kkm a do tego wiek młody - 12'00 i bardzo przystępną cene - 3800 E - to chyba jest uczucie od pierwszego...

Forum i stronkę czytam więc już od ok 3 tyg. i wkońcu (kiedy widać już termin przywrócenia omy do życia - jakieś 2 tyg) postanowiłem się odezwac

Po tutejszej lekturze potwierdziły się moje przeczucia, że to właśnie TO autko, tymbardziej mi żal, że nie będę mógł pojawić się w Sobieszewie bo w tym samym czasie mam zlot FFS (forum fanów symulatorów), jestem tam odpowiedzialny za parę spraw i nie mogę jak i nie chcę tego zmieniać.
Mam jednak nadzieję, że na następnym party mnie nie zabraknie

Jeśli ktoś byłby zainteresowany szerszą historią mojej omy to chętnie opisze jej stan i przedstawie kosztorys i prebieg napraw, co prawda koszty się powiększyło o ok 3k PLN (będzie gdzieś 38k, bez ubezpieczenia i rejestracji) to dalej wierzę, że warto było 'zaszaleć'
------
uff jak na pierwszy raz to juz chyba za dużo was zanudzam
wiele pytań mnie męczy ale pomalutku....
regulamin i FAQ oczywiscie przeczytany, z góry dzięki za przychylne przyjęcie - z tego co tu widze to raczej reguła , a w zamian za już jak i w przyszłości uzyskane cenne informacje służe pomocą i radą jeśli ktos chciałby pościgać się na kompie naprawdę 'profesjonalnie'
-----
no już dosyć
pozdrawiam wszystkich
Gregor
  
 
łojezusicku, co jej się stało?

... powodzenia przy doprowadzaniu do stanu zwanego igielnią

  
 
Witam witam,

Ale biedactwo , życze szybkiego powrotu do drowia

pozdr
  
 
Witam witam i serdecznie pozdrawiam
  
 
Witaj

I rzyczę Ci powodzenia w doprowadzaniu Omki do stanu używalności .
  
 
Witaj Gregor
Bardzo fajne i profesjonalne przywitanie!
Tymbardziej witam Cię bardzo serdecznie !!

Co do informacji na temat powrotu Twojej Bestii do stanu pierwotnego...wiesz takie informacje są bardzo cenne, więc relacja zdjęciowo-kosztorysowa jak najbardziej wskazana.


Pozdrawiam

Robert
  
 
witaj w gronie zarażonych "omegozą"
2 tygodnie to już niedługo, więc radość z użytkowania bestii już niedługo Cię dosięgnie
  
 
Hej.

Zmien opis na Oma C MV6, oczywsicie jesli chcesz.
Kazdy bedzie widział o occhodzi
  
 
Cytat:
Zmien opis na Oma C MV6, oczywsicie jesli chcesz



A ja proponuje Omega 2000 3.0 24V... bedzie najdokladniej... bo ani to C ani MV6

A tak wogle to dzien dobry
  
 
Cytat:
A ja proponuje Omega 2000 3.0 24V... bedzie najdokladniej... bo ani to C ani MV6



Nie chciałem aby się kolega rozwodził więc pomyślałem, że jak skróci do oma C MV6 to wystarczy.
Twoja propzycja odpada za długa, może tak "O.2.3.V.24V"?
  
 
Cytat:
że jak skróci do oma C MV6 to wystarczy.



Jak go zwal... wazne, ze wersja nierozrusznikowa
  
 
I.

Ello!!

II.

Cytat:
2004-07-04 23:19:28, PiotrS pisze:
Zmien opis na Oma C MV6, oczywsicie jesli chcesz.



Hehehe - MV6 to to nie jest: a wystarczy tylko popatrzeć na tylną klapę:

3.0 V6



PS. Chociaż, tak mnie teraz naszło, że patrzenie po klapach przynosi czasami zaskakujące niespodzianki




-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2004-07-05 10:33:40 ]
  
 
Witaj!
Tylko, żeby Ci wszystko dobrze zrobili!
Pilnuj!
  
 
A chciałem być miły dla nowego , ale widać, że Prowo i Dra na to nie pozwolą. (abym był nie miły dla nowego, bo gdybym był bardzo niemiły to napisałbym inaczej).

Jak widać twa propozycja jest napiętnowana (przezemnie), kolego nowy.
Nie pozostaje Ci nic innego jak zrobić rundkę wokół omesi, ogladnąć to i owo, i wstawić w podpisie np. to Omega 2.0 gas i dokonać niezbędnych korekt znaczków na omie.
Wtedy nie będę się czepiać... (tacy jak ja, że pomyliłeś opisy swej besti, tym razem tylko ja).

Do znaczków Omega 2.0 gas, dojdziesz prędzej czy póżniej i zobaczysz, że to jedyne słuszne rozwiązanie (i bez żadnych podtekstów).

Co wcale nie oznacza, że nie będę Cię lubił



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-07-05 12:24:55 ]
  
 



[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-07-05 13:45:42 ]
  
 
Tak gwoli wyjasnienia
"swoim zbójeckim sposobem zprpoponowełem skrócenie opisu do i tak nierealnej nazwy".I tak to powinno zostać odebrane.
Tzn, że byłem niemiły (ukrywając to) dla nowego kolegi.

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2004-07-05 12:24:04 ]
  
 
dzieki za przyjęcie (jakby nie było - bardzo miłe, Piotrze )
dopiero wgryzam sie w temat wiec wybaczcie mi pomyłki i błędy, w książce servisowej stoi jak byk Oma Elegance 3.0 V6 to MV6 to nie wiem z kąd mi sie wzięło - było tak chyba w ogłoszeniu, sorki za zamieszanie,
Lekture forum przerwalem na razie na 21 zakladce, hehe, nie czytalem wszyskiego, nie, ale pare wątków, jak np 'Omega Travel', kawal dobrej zabawy
ale do rzeczy - cały czas szukam i nie mogę znaleźć dokładnego info jakie to 'tysiące elementów' zmieniło się w omie 2000?
jeśli możecie jakiś link podrzucić albo naprowadzić, wiem na razie tylko, że z dostępnością i cenami części to jest makabra, generalnie to co jest inne niż w B to albo nie ma albo 2x droższe!
dlatego do tej pory np. nie mam jeszcze lusterek a koszty zaczynają mnie trochę dołowac, całe szczęście, że widać już koniec prac i 'cel uświęca środki'
z rzeczy namacalnych zmieniło się wnętrze a przedewszytkim środkowa konsola (sterowanie klimy) i też nie wiem gdzie znaleźć do tego opis (całą instrukcję zamieszczoną na stronce przeleciałem oczywiście od deski do deski)
w związku z tym moje pierwsze nieśmiałe pytanka: jak wyżej czyli gdzie szukac info na temat zmian w omie'00 i gdzie info na temat wersji wyposarzen i modeli (czyt. czym sie różni 'zwykłe' 3.0 od MV6)
pozdrawiam
--------
ps opis i przebieg napraw zamieszcze w odzielnym wątku (w głównym dziale forum, tak?) ale już po pierwszym kontakcie z uzdrowioną
-------
[edit] ps2
tak czy inaczej mam zamiar wszystkie znaczki z klapy tylnej zjąć

[ wiadomość edytowana przez: Greg_OR dnia 2004-07-05 13:59:07 ]
  
 
Cytat:
A chciałem być miły dla nowego



aaaa... w zyciu bym na to nie wpadl

Cytat:
ale widać, że Prowo i Dra na to nie pozwolą



a to ch*je



A wracajac do nazwy bolidu. Jest to niewatpliwie Omega, model 2000, silnik 3.0V6. I rowniez niewatpliwie nie jest to model MV6 gdyz w roku 2000 nazwy tejze nie stosowano. A jak go kolega nazwie to tylko kolegi sprawa.

Auto jest bardzo fajne, z jedynie slusznym silnikiem i conajwazniejsze MANUAL a nie jakis aftomatyczny dupowoz. Trzymam kciuki za skuteczne doprowadzenie go do ladu i zrobienie kolejnego EVO Killera.
  
 
Cytat:
2004-07-05 13:23:35, Greg_OR pisze:
tak czy inaczej mam zamiar wszystkie znaczki z klapy tylnej zjąć



Po co aż taki radykalizm?
Polecamy wersję następującą (klapka wlewowa zależnie od dostępnych materiałów)






-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2004-07-06 10:05:49 ]
[ powód edycji: kasacja bmp ]
  
 
Cytat:
conajwazniejsze MANUAL a nie jakis aftomatyczny dupowoz.




i zaraz dostaniesz w łeb