[126p] Kontrolka oleju sie pali

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam problem przy maxymalnie nagrzanym silniku zapala mi sie na wolnych obrotach kontrolka oleju. Co to moze byc ?
  
 
wyszukiwarka
  
 
Silnik sie grzeje,olej robi sie jak woda i przestaje smarowac silnik w malari,zmien olej najlepiej jakis mineralny.
  
 
Mam dokładnie to samo! ! !
Pisałem juz kilka razy na forum o tym, ale nie dostałem konkretnej odpowiedzi! Ale u mnie to nie może być olej! Bo sie zaczęło to dziać po 1miesiącu po wymianie oleju!
  
 
jak się pali to weź gaśnice i ją zgaś
A tak na serio, to albo wymień olej, a jak nie to masz juz problemy z silnikiem i przydał by sie remoncik.
  
 
To nic nie da ja zmieniałem i nic może masz za małe cisnienie oleju zobacz pompkę olejową w pokrywie rozrządu. Ja też jeździłem tak gdzieś koło roku z tą kontrolką i miesiąc temu pękł mi wał. Poprostu słabe ciśnienie zacznij od pompki oleju.
  
 
Silnik zalany jest shellem, nie bierze oleju, a remont byl robiony 10tyś temu przez koleszke z łodzi ktory robi silniki do rallycrosu. A panewki są srebrniutkie.
  
 
To w takim układzie, jedź do jakiegoś warsztatu i niech Ci sprawdzą ciśnienie oleju. Najlepiej by było jakby Ci to sprawdzali na mechanicznym wskażniku oleju, bo one są dokładniejsze od tych elektronicznych.
  
 
Jeszcze taki koleszka mi mowil ze moze to byc spowodowane, urwaniem sie tego lłącznika miedzy miską a obodowa alternatora. no i niby u mnie jest ale wygiete.
  
 
Hmmm no według mnie to raczej nie ma nic do tej kontrolki. Zrób tak jak wcześniej pisałem, jedź i sprawdź cisnienie może tylko czujnik masz zrębany.
  
 
jezeli silnik pracuje normalnie a zapala sie tylko kontrolka to moze to byc czujnik oleju uszkodzony ja tak mialem...moze tez byc tak ze masz czujnik oleju od innego samochodu,np poloneza i wtedy tez sie takie objawy pojawiaja
  
 
widze ze F&F to enklawa malych fiatow, na temat 126p to kazdy wszytko wie ale jak zapytac sie cos o 125p to juz sciana milczenia
  
 
Wina palącej kontrolki na wolnych to niestety nie wina oleju tylko luzów albo na panewkach lub co najbardziej prawdopodobne wyrobione gniazdo wałka rozrządu w bloku Miałem to samo w pierwszym kaszlu, wymieniałem pompe, olej, wałek, czujnik i dupa! Jedynym ratunkiem jest wstawienie tulejki w bloku ale ja tego nie robiłem, mechanik poradził mi zebym zalał mu zagęszczacza do oleju STP i... jak ręką odjął Jeżdziłem tak ze 2 lata i było gites, więc polecam.

Pozdrawiam i zycze powodzenia w usuwaniu tego czerwonego denerwującego dziadostwa!!!