| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-20 02:20:32 Muszę się Wam pochwalić. Co prawda kupiłem go już prawie miesiąc temu ale czekałem aż będę miał trochę więcej fotek Auto stało kilkanaście km za Płockiem czyli niecałe 200km od miejsca gdzie stoi teraz. Namiar na właściela dał mi kolega Mieszko1976, za co dzięki wielkie. Podziękowania należą się również Zoltar'owi (polecam jego najnowszy filmik) i 2Rotor'owi z F&F, z którymi to zabrałem się "na przyczepke" do Płocka. Tyle tytułem wstępu, teraz o samym aucie. Tak więc według DR jest to FSO 125p 1500 (co się zgadza), rok prod. 1989, pierwsza rej. 09.1989. Troche mnie zdziwił wpis w rubryce "pojemność/moc": 1481/60,0 - to jest w kW czy wpisali mu moc odprężonego 1.3 Auto było kiedyś karetką więc jest przycisk od koguta/sygnałów, otwory w przednim zderzaku na sygnały chyba, cudowny otówr w dachu po kogucie (mam jeden z takowej karetki Rozpisałem sie nieziemsko a tu przecież fotki najważniejsze Na początek >> ZDJĘCIA Z WYPRAWY PO AUTO << + spot toruński przy okazji. Tutaj fotki juz z "RejsRanczo" I jeszcze część techniczna spotu Fotki Prozak'a: A teraz jeszcze w kilka słów n/t przewidywanego efektu końcowego. Tak więc projekt zakłada połączenie Kaowagen'a (ino granatowy) z tym:
.
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2004-07-20 03:54:19 ] |
PAGAN Wwa | 2004-07-20 08:54:32 no to sie ciesze, ze sie cieszysz i gratuluje zakupu! |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-07-20 11:33:35 kombi jest kombi |
PAGAN Wwa | 2004-07-20 11:50:15 race, innaczej wygladasz niz w avatarze, hehe! (bez urazy) |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-07-20 11:52:03
dobrze powiedziane |
momik Miłośnik FSO Subaru Warszawa | 2004-07-20 11:53:00
hm.... fakt |
Mieszko1976 Miłośnik FSO Caro 1.6 GLE/ Skoda ... Bydgoszcz | 2004-07-20 13:33:28 Witam
A ja cieszę się że mam swój mały udział w uratowaniu Fiaciora! Niech jeździ jak najdłużej! Pozdrawiam M |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-20 14:01:52
Mam nadzieje że "in plus" Fucktycznie kombi jest kombi Ciesze się, że nikt nie krytykuje planowanych modyfikacji (może nikt nie doczytał do końca |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-07-20 16:30:23 Najpierw zrób blachę a potem zajmij się modyfikacją podwozia i zawieszeń-co by się nie złamał za szybko |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-20 17:10:18 Spoko, posadzi się go na ramie z ceowników lub zamkniętych profili i na pewno się nie złamie |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-07-20 17:38:51
Panie wariat ![]() |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-21 22:59:01 Ale co ty gadasz - od spreżyny z truck'a, obspawać podłużnice? To ma być maxymalnie pojechana przeróbka. Zawias z jakąż ramą pomocniczą, elementy prawdopodobnie z Nivy (musze opstrykać oryginał w Norblinie porządnie od spodu) tudzież innych wynalazków, napęd 4x4, reduktor, chwyt powietrza przy linii dachu - oczywiście silnik tylko diesel! Rozważałem 2.5 z Argi, bo miałem takowy na oku. Fakt że by nie wszedł na długość ale zawsze można wywalić chłodnice Na pewno projekt na kilka lat ze względu na ograniczone fundusze ale jeśli się uda to bede w 7 niebie |
Lafaar Miłośnik FSO MR93 / Vitara / Berl ... Toruń ZOK | 2004-07-21 23:01:22
eee moze i wariat, moze nic z tego nie wyjdzie, ale jesli wyjdzie to bedzie naprawde zajebiste autko |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-21 23:08:51
No nie wiem, bede sie rozglądać. Przede wszystkim musi być to silnik możliwie prosty i odporny na trudne warunki - z możliwością pracy pod wodą itp. Zasadniczym kryterium jest tu jednak (nie ma co ukrywać) cena zakupu i koszty eksploatacji. Później by trzeba zwrócić uwagę na możliwość jak najprostrzego wyprowadzenie napędu na obie osie oraz, co bym bardzo chciał, możliwość zastosowania reduktora, chociaż to akurat nie jest niezbędne |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-21 23:19:02 Taaak, moment to dla mnie postawa |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2004-07-21 23:30:32
I to jest słuszna koncepcja. Ten PIES daje Ci zarówno konkretną ilość koni (90) jak i słuszny moment podchodzący pod 200Nm. Teoretycznie jak i praktycznie problemów powinien stwarzać mniej niż Argentowski 2.5. Pamiętaj, że jednak PIES ma silniki bardzo trwałe i tutaj jednostki Fiata mu nie dorównają. A o dostępie do części i raczej mniejsze problemy z przekładką przemawiają również na jego korzyść. Pozdrawiam |