Kody usterek w Omedze B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak to jest z chałupniczym odczytem kodów usterek z komputera? Chyba kiedyś to było na forum, ale brak tu wyszukiwarki

Czy ktoś z Was ma opis kodów i sposobu ich odczytu w Omedze B? A może link do strony z takimi szczegółami....?
  
 
Cze!

Dział techn. OKP - metoda + trochę kodów. U mnie schemat gniazda odwrócić trzeba o 180 stopni.
Dodatkowo, do innych komp. (za Zytomem):


Kody dla Vauxhall'a (angielski Opel) wyposażonego w BOSH'a lub SIMTEC'a

12
Diagnosis Initiated

13
Lambda Sensor (Open Circuit)

14
Coolant Temperature Sensor (Voltage Low)

15
Coolant Temperature Sensor (Voltage High)

16
Knock Sensor 1 (No Voltage Change)

17
Knock Sensor 2 (No Voltage Change)

18
Knock Control Unit (No Signal)

19
Crankshaft Sensor (Incorrect Signal)

21
Throttle Position Sensor (Voltage High)

22
Throttle Position Sensor (Voltage Low)

23
Knock Control Module

24
Vehicle Speed Sensor (No Signal)

25
Injector Valve 1 (Voltage High)

26
Injector Valve 2 (Voltage High)

27
Injector Valve 3 (Voltage High)

28
Injector Valve 4 (Voltage High)

29
Injector Valve 5 (Voltage High)

31
Crankshaft Sensor (No Signal)

32
Injector Valve 6 (Voltage High)

33
EGR Valve (Voltage Low)

34
EGR Valve (Voltage High)

35
Idle Speed Control Valve

37
Fault Code Light (Voltage Low)

38
Lambda Sensor (Voltage Low)

39
Lambda Sensor (Voltage High)

41
Vehicle Speed Sensor (Voltage Low)

42
Vehicle Speed Sensor (Voltage High)

44
Lambda Sensor (Weak Mixture)

45
Lambda Sensor (Rich Mixture)

46
Air Pump Relay (Voltage High)

47
Air Pump Relay (Voltage Low)

48
Battery Voltage Low

49
Battery Voltage High

51
Electronic Control Unit (Hardware Failure)

52
Fault Code Light (Voltage High)

53
Fuel Pump Relay (Voltage Low)

54
Fuel Pump Relay (Voltage High)

55
Electronic Control Unit (Hardware Failure)

56
Idle Air Control (Voltage High)

57
Idle Air Control (Voltage Low)

59
Inlet Manifold Valve 1 (Voltage High)

61
Fuel Tank Vent Valve (Voltage Low)

62
Fuel Tank Vent Valve (Voltage High)

63
Inlet Manifold Valve 1 (Voltage High)

65
Idle Co Potentiometer (Voltage Low)

66
Idle Co Potentiometer (Voltage High)

67
Throttle Valve Switch

68
Idle Speed Switch (Not Opening)

69
Air Temperature Sensor (Voltage Low)

71
Air Temperature Sensor (Voltage High)

72
Throttle Valve Switch (Not Opening)

73
Air Flow Sensor (Voltage Low)

74
Air Flow Sensor (Voltage High)

75
Auto Transmission Torque Control (Voltage Low)

76
Auto Transmission Torque Control (Ignition Retard Long)

79
Traction Control (Incorrect Ignition/Injection Cut-Off)

81
Injector Valve 1 (Voltage Low)

82
Injector Valve 2 (Voltage Low)

83
Injector Valve 3 (Voltage Low)

84
Injector Valve 4 (Voltage Low)

85
Injector Valve 5 (Voltage Low)

86
Injector Valve 6 (Voltage Low)

87
Air Conditioning Cutoff Relay (Voltage Low)

88
Air Conditioning Cutoff Relay (Voltage Low)

89
Lambda Sensor Heater (Voltage Low)

91
Lambda Sensor Heater (Voltage High)

92
Camshaft Sensor (Incorrect Signal)

93
Hall Effect Sender (Voltage Low)

94
Hall Effect Sender (Voltage High)

97
Traction Control (Incorrect Signal)

98
Lambda Sensor (Open Circuit)

113
Boost Control (Out Of Range)

114
Boost Pressure Idle (Above Upper Limit)

115
Boost Pressure Full (Below Upper Limit)

116
Boost Pressure (Above Upper Limit)

117
Waste Gate Valve (Voltage Low)

118
Waste Gate Valve (Voltage High)

121
Lambda Sensor 2 (Weak Mixture)

122
Lambda Sensor 2 (Rich Mixture)

123
Inlet Manifold Valve 1 (Blocked)

124
Inlet Manifold Valve 2 (Blocked)

132
EGR Valve (Incorrect Signal)

133
EGR Valve 2 (Voltage High)

134
EGR Valve 2 (Voltage Low)

135
Fault Code Light

136
Electronic Control Unit

137
Electronic Control Unit

141
Secondary Air Pump (Not Enough Air)

142
Secondary Air Pump (Air Without Pump)

143
Immobiliser Function In Ecu (No Or Incorrect Signal)

144
No Immobiliser Signal Received

145
Incorrect Immobiliser Signal Received

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Dzięki Prowo!

1. Skąd pewność, że nie zrobię jakiegoś zwarcia wykorzystując te same styki co w podanej Astrze.

2. Skąd wiesz o konieczności odwrócenia Twojego złącza? Czy w każdej Omedze B jest odwrotnie niż w Astrze?

3. Robiłeś próbę u siebie? Działa?

Pzdr.
  
 
a ja moge odeslac do stronki c30se error tyle ze po niemiecku i w sumie chyba to samo. No ale moze sie przydac.
  
 
Dzieki, wygląda na to, że w Omedze A też zwiera się styki A i B jak w Astrze. Czekam jednak na kogoś, kto robił to w B. Nie chcialbym spalic komputera.
  
 
Robiłem w X20XEV - działało i nawet kod się sprawdził.
Musiałem "w rozumie" odwrócić schemat do góry nogami, bo inaczej to opisane gniazdka były puste.

Pzdr.
PS. Pewność - ...
W MV6 mogę sprawdzić jutro i odpiszę w środę.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
>>>>>Nie chcialbym spalic komputera.

Przeważnie istnieje zabezpieczenie. Jak coś nie tak zmostkujesz, to poleci Ci bezpiecznik od ECM, więc no problemos.
  
 
Narazie sprawdzilem, że mam gniazdo 16-stykowe. W sobote zrobie probe.
  
 
Dzieki, wygląda na to, że w Omedze A też zwiera się styki A i B jak w Astrze.

A gdzie się to w Omedze A znajduje?
  
 
A gdzie w omesi B jest to gniazdo?
Jac


> Czekam jednak na kogoś, kto robił to w B.
  
 
TOPBUZZ - tu macie wlasciwie wszystko na temat motronikow, simtekow, kodow itp...