Instalacja LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
strasznie mi auto zdycha na gazie czy to ze wternostacie z cieplego zmienilem na stale na zimno moze byc powodem?
  
 
raczej nie,stawiam na filtry gazu lub zle ustawienie instalacji
  
 
nie Alan, jednak ten termostat ma wplyw, i tak ta instalacja mi nie chodzi tak jak powinna ( i tu racja pewnie zle ustawiona, a co do filtra to nie wiem bo przejechalem na nim moze 12 tys.) ale jeszcze wchoraj jak dojezdzalem do skrzyzowania i wrzucalem sprzeglo to gasl, przeczytalem w jakims arytkule ze termostat ma wplyw, jezeli masz instalacje z komputerem to nie bo komputer sam sobie reguluje i dobiera mieszanke, a jak masz tak ja prosta (bez kompa) to kaplica, bo tak jak u mnie byl zrabany termostat i byl caly czas na cieple powietrze i do takiego byl ustawiony w warsztacie, a ja zmienilem i w termostacie zblokowalem na zimne (caly czas) i do tego podobno nie mozna rury ustawic na wprost do wiejacego powietrza z zewnatrz bo bedzie gasl, tak przeczytalem i by sie to u mnie zgadzalo, teraz wziolem ustawilem na cieple (caly czas) i sciagnolem ta papierowa rure od kolektora i teraz chodzi i nie gasnie, moze to nie ma tak byc jak jest bo mu tam zimnego za wiele nie leci ale napewno lepiej ziz gorace od kolektora
  
 
Cytat:
2004-08-14 12:14:00, CARORACER pisze:
podobno nie mozna rury ustawic na wprost do wiejacego powietrza z zewnatrz bo bedzie gasl, tak przeczytalem i by sie to u mnie zgadzalo, teraz wziolem ustawilem na cieple (caly czas) i sciagnolem ta papierowa rure od kolektora i teraz chodzi i nie gasnie, moze to nie ma tak byc jak jest bo mu tam zimnego za wiele nie leci ale napewno lepiej ziz gorace od kolektora

Poprostu trzeba bylo zostawic dalej na zimne i tylko rure przeniesc za akumulator. Efekt powinien byc lepszy. No i regulacja instalacji wskazana.
  
 
zrobi sie na razie to calkowita prowizora ale jak bedzie czas to sie to zrobi, takze jest spox
  
 
ta co do rurki trzeba ja wyprowadzic gdzies gdzie nie jest narazona na wplyw zimnego powietrza ja mam poprostu wydluzona ja do reflektora w starym typie bo w c+ mam za reflektorem orginalnie tyle ze po prawaj kolo akumulatora
  
 
tak jak mówi Ali-En najprostrzy sposób dać tą rure za aumulator!! wskazana jest regulacja gazu aczkolwiek jak spalanie jest zadowalające (u mnie 10,5- a często 5000 obr/min ogląda) i auto jeździ tak jak powinno to regulować nie trzeba
  
 
Cytat:
2004-08-14 22:16:08, Jery pisze:
ta co do rurki trzeba ja wyprowadzic gdzies gdzie nie jest narazona na wplyw zimnego powietrza ja mam poprostu wydluzona ja do reflektora w starym typie bo w c+ mam za reflektorem orginalnie tyle ze po prawaj kolo akumulatora


Nie chodzi o to ze jest narazone na zimne powietrze, tylko ze narazone na ped powietrza.
  
 
tak tak wystarczy jak ktos ma gaznik dmuchnac w rurke i silnik zgasnie taki tam bajerek
  
 
to by sie zgadzalo, tak wlasnie zrobie schowam ja gdzies kolo akum.