Luzy na kierownicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam mały problem a mianowicie chodzi o luzy na kierownicy sa dosć znaczne i pytanie czy to wina gałek?czy czegos innego
za wsztystkie odpoweidzi z góry dziekuje
  
 
to moze być wszystko poczawszy od gałek a skonczywszy na przkładni kierowniczej , musisz jechać do mechanika lub kogoś kto sie na tym zna i dowiesz sie dokładnie co masz do wymiany
  
 
nie ma problemu mozna samemu sprawdzic, wjezdzasz na kanal, ktos ci tam energicznie kreci kierownica na boki a ty sprawszasz jak sie zachowuja przeguby koncowek drazkow,

Jezeli wyeliminuje sie mozliwosc powstawania luzu w koncowkach drazkow i we wsporniku drazka kierowniczego to nie pozostaje nic innego jak przekladnia

Naj gorzej jak wszystko jest zjabane to luzy sie sumuja i na kierownicy wydaje sie jakby niewiadomo jaki luz byl
  
 
luz jest poł obrotu dzieki za odpowiedzi
  
 
Ja tez mam luz na fajerze al mnie to wisi mozna skrecic cos w przekladni i sie kasuje luz ale kumpel mi mowil ze potem fajera nie wraca po skrecie czasam,i.
  
 
a bo z regulacja nie moana przesadzic

nie wiem jak jest w maluchu ale w kancie luz ten ustawia sie i sprawdza w srodkowym polozeniu ramienia przekladni kierowniczej (kola wyprostowane) bo jakos to jest tak zrobione w w skrajnych punktakach luz jest znacznie wiekszy i jak ktos zamocno skreci to na wyprostowanych moze nie byc wogole luzu i lipa, nie odbija,
Najlepiej bylo w bisie tam nie bylo problemow z luzem w przekladni, kola zawsze sei prostowaly ( o ile byla dobrze zbieznosc ustawiona)
  
 
Cytat:
2004-07-12 20:24:48, maskekk pisze:
Ja tez mam luz na fajerze al mnie to wisi mozna skrecic cos w przekladni i sie kasuje luz ale kumpel mi mowil ze potem fajera nie wraca po skrecie czasam,i.


Wiesz chociaz czy luzy masz na przekladni czy na koncowkach?
bedzie Ci wisiec do czasu gdy ktoras koncowka sie rozleci i zostani sworzen osobno i reszta osobno. Kolega mial tak w passacie. Tez mu wisialo. Cale szczescie ze stalo mu sie to przy minimalnej predkosci na parkingu, ale nie zawsze jest tak wesolo. Troszke wyobrazni za kierownica nie zaszkodzi....
  
 
Cytat:
2004-07-12 16:36:09, Geba pisze:
luz jest poł obrotu dzieki za odpowiedzi



Pół obrotu I ty z tym jezdzisz ?
  
 
Cytat:
2004-07-13 18:20:53, kosa131 pisze:
Cytat:
2004-07-12 20:24:48, maskekk pisze:
Ja tez mam luz na fajerze al mnie to wisi mozna skrecic cos w przekladni i sie kasuje luz ale kumpel mi mowil ze potem fajera nie wraca po skrecie czasam,i.


Wiesz chociaz czy luzy masz na przekladni czy na koncowkach?
bedzie Ci wisiec do czasu gdy ktoras koncowka sie rozleci i zostani sworzen osobno i reszta osobno. Kolega mial tak w passacie. Tez mu wisialo. Cale szczescie ze stalo mu sie to przy minimalnej predkosci na parkingu, ale nie zawsze jest tak wesolo. Troszke wyobrazni za kierownica nie zaszkodzi....



proste ze wyobrazni troche nie zaszkodzi i wiem ze jest na przekladni bo koncowki i drazek wymieniam jak padnie
  
 
w sobote wskakuje na kanał albo jutro jak sie uda....pól nooooo nie pelne pol ale jezdzi sie fatalnie.....
  
 
Ogłaszałem się przez dłuższy czas że mam do sprzedania przekładnię, komplet gałek i drążków razem z ramieniem pomocniczym w stanie idealnym - luz na kierownicy to pojedyncze mm o ile to luz, można kierować palcem(zakładam dobre zwrotnice i geometrię). Ogłoszenie ciągle aktualne.
  
 
Cytat:
2004-07-13 18:24:10, dooh pisze:
Cytat:
2004-07-12 16:36:09, Geba pisze:
luz jest poł obrotu dzieki za odpowiedzi



Pół obrotu I ty z tym jezdzisz ?



no pewnie podobnie jak kierowca PKSu
  
 
Krzemowy dzieki za info ale niestać mnie na taki wydatek