Gaźniki - Alfa33

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam! w alfach33 montowane były gaźniki Dellorto i zamiennie z nimi Webery, napewno były to webery typu IDF ale czy jeszcze jakieś inne?
pozdro!
  
 
Ja mam z alfy 33 gaźniki i są tam dellorto DRLA.
pozdrawiam
  
 
IDF 36. fajne gazniczki w poldku na 4 biegu piszczaly opony
  
 
ja tez mam dlra 36 tak jak pisze koniu

ps na prawde jest taka róznica?w porównainiu do innych??
  
 
znalazłem w sieci taką wypowiedź:
,,For most (99%) street applications, nothing beats the Weber IDF series and the Dellorto DRLA series carb. They both make for excellent street carbs and turn out some impressive numbers in the hand of a skilled tuner.
There are at least three different makers of manifolds for running dual IDF/DRLA carbs on a Type 4 (I should know, I own a set of each model). They vary in height, but they all should work fine in most upright conversions. Make sure that you get a good quality linkage and that the aircleaners clear your decklid.
The DRLAs seem to be better suited for a street engine that needs a wide RPM range and the IDFs are better suited for a more narrow RPM band engine.''
wygląda na to, że do street racing'u gaźniki Dellorto są odpowiedniejsze... a może ktoś z was ma jakieś doświadczenia z tym związane i podzieli się z innymi
pozdro!
  
 
mam jeszcze jedno pyanie - czy gaźniki zamieszczone na poniższych fotkach to gaźniki Weber IDF? na fotkach nistety nie wiele widać ale może ktoś się doszuka...



pozdro!
  
 
Jak Alfa-Romeo to Dellorto DRLA...
A to jest Alfa Romeo 33...
  
 
to sa IDF 36. na 99%, mialem kiedys zestaw takich jednak nie mam ich dokladnych fotek wiec nie moge porownac, i ile dellorto nie jest identyczne to jest to weber. zeby je wsadzic do 2.0 trzeba miec kolektor"wafel" i trzeba przerobic gazniki tak aby ciegla sterujace byly wewnatrz zestawu, do tego potrzebne jest takie cieglo ktore pozwoli idealnie dostroic oba gazniki. takie rzeczy mozna kupic w pierce manifolds czy jakos tak. poszukaj w necie. wysylaja wszystko , platne karta kredytowa, albo mozesz sprobowac dorobic takie sterowanie, tam sa fotki to bedziesz mial wzor.warto zalozyc takie gazniki, szczegolnie jesli sa przerobione przez Mazika
  
 
Dellorto to nie jest na 100% w związku z tym pozostaje Weber IDF chyba, że cuś innegi jeszcze do AR33 montowali...
wszyscy chwalą zalety dwóch gaźniczków gaźniczków, a ile to pali no i pod gaźniczki tego typu tżeba chyba zrobić garba/wlot na masce?
  
 
co do spalania to na przyklad ritmo 125 tc abarth na jednym podwojnym gazniku palil wiecej niz 130 tc abarth na 2 poziomych.... nie jest to regula ale dobrze wyregulowane street gazniki nie powinny palic wiecej niz seryjny..... co innego sport gdzie nie tylko poprawiamy dolot i napelnianie ale zwiekszamy ilosc mieszanki... tu moze byc przyslowiowe "pali ile wleje"
  
 
mam 2xDellorto 40DRLA i będe miał 2xWeber'y 36IDF, w przyszłym roku mam zamiar już zmontować Df'a na dwóch gaźnikach (oczywiście plus inne modyfikacje ) i teraz pytanie - które z gaźników zastosować ? dodam, że fiacik będzie musiał służyć także do codziennej jazdy tj. na uczelnie itd...
  
 
OO widze moje fotki
  
 
sory za OT ale co z "bisem 700"
  
 
OT moim?? :|