Wewnętrzny obieg powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zcy też blokada dopływu powietrza z zawnątrz, czy jak to zwał. Chodzi o to że jak nacisnę guziczek coby mi w kabinie nie 'pachniało inaczej' to nie blokuje dopływu z zewnątrz i mi wania. Jeszcze dwa tygodnie temu działało bez zarzutu
Przestało po wymianie odmy - wypiąłem taką gumową rurkę z kolektora (?) i jak ją podpiąłem potem spowrotem to już nie działało. Czy to się jakoś odpowietrza? Pomóżcie bo mnie szlag trafi - codziennie przejeżdżam koło wysypiska śmieci i mi żołądek się już buntuje.
  
 
W Geancie jest promocja tuningowych choinek zapachowych, które dają też dodatkowe 5 % przyrostu mocy.

A tak na poważnie Stary, to nie mam zielonego pojęcia co mogło się zpsuć
  
 
Dzięki,

podobno lepsze efekty daje plyta dvd tylko nie wiem dvd+ czy dvd- i czy moze byc R(W) ?

Co do problemu dodam, że regulacja strumienia działa poprawnie

  
 
Obadaj dokładnie rurkę, może któraś nie dochodzi lub podpiałeś nie tą co trzeba lub rurka jest pęknięta, lub wylata ew. luzuje się...
Albo załóż spinacz na nos
  
 
Rurka podpieta jest napewno dobrze (do odpowiedniej sztycy), bo tylko ją jedną wypinałem (ta z prawej strony kolektora wydechowego, taka rozdwajająca się).

PLIZ

  
 
W komorze silnika w podszybiu po stronie pasazera jest czarny plastik, pod ktorym znajduje sie wlot powietrza do ukladu wentylacji. Tam tez jest klapka, ktora zamyka wewnetrzny obieg powietrza.Zobacz, czy cos jej nie blokuje.
Sprobuj takze obejrzec silownik pneumatyczny ktory napedza klapke.
  
 
Cytat:
2004-07-19 15:41:44, Robert_S pisze:
Sprobuj takze obejrzec silownik pneumatyczny ktory napedza klapke.



Ah... ta technika. W czasach gdy powstało espero zamknięty obieg powietrza był luksususem, a pneumatyczne nim sterowanie zarezerwowane było chyba tylko dla pojazdów z najwyższej półki.
To już trzeci przykład (po el.szybach z tyłu i chłodnicy bez korka spustowego) na to, że złomiaki-esperaki wyprzedzały swoją epokę