[126] zapytanie o koszty (planowanie głowicy/toczenie koła)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam pewnie ten temat był już wałowany ale co tam liczę na was chlopaki- czy za planowanie głowicy 2mm toczenie kola do wieńca i wywazanie go wraz z wałem opłaca sie dać 200 zeta?

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-07-19 15:54:18 ]
  
 
planowanie głowicy to ok 30 zł. nie wiem ile kosztuje wywazanie wału z kołem ale sam chętnie sie dowiem, bo też mnei to czeka
  
 
dzieki dzieki tak wogole to z głowicą nie ma problemu ale z wywazeniem kola to dopiero jest porąbane, otóz mało kto się tym zajmuje zdarzają sie tylko nieliczni którzy chcą cały wał do tego.
kontaktowałem sie min. z paroma zakladami w wawie to zarzekają się ze wywazania sie nie robi to ja im mówie ze to moze silnik rozerwac a oni dalej przy swoim
P.S moze polecicie mi jakiś zakład na terenie wawy gdzie profesjonalnie podchodzą do roboty
  
 
Ja Ci moge polecic zaklad kolo Ciebie zza torami w nowej iwicznie /alb starej /// jebia mi sie te miejscowosci/ na ulicy slonecznej. robili mi tam szlif walu, wywarzenie i obrobke glowicy.
  
 
a ile im za to dałeś?
  
 
570 ale jka bardzo duzo im zlecilem. powinno Ci sie udac w 200 zl.
  
 
jutro do nich zajadę- narazie rowerem i zobaczę co sie da zrobić
  
 
byłem w starej iwicznej i koleś zarzucił mi sume 400 zeta także grzecznie oddaliłem się od tego miejsca ale dzięki za pomoc
  
 
w gdansku za koło płaci sie 60 toczenie i 60 wyważanie=120
za głowice 120 planowanie 3 mm.
  
 
ZROBIĘ TO za 200 zł w Konstancinie-Jeziornej na ulicy Chopina (tak dla tych którzy z okolicy)
  
 
u mnie planowanie 20zl niezaleznie od tego czy 0,5mm czy 10mm.
  
 
Jakbys sie wstrzymal do piatku to bym Ci powiedziual czy tam warto napewno taniej ale czy dobrze ?? Chlopaki odemnie z zakladu tam chyba czesci wozili a teraz worza do iwicznej. jak bedziesz dawal wal do wywarzenia to gosciu bedzie jeszcze chcial= docisk+srubymocujace do kola=kolo=sruby do walu=wal=panewki glowne tego przynajmniej chcieli odemnie.
  
 
Ja teraz akurat robie ww modyfikacje i tak:
-koło -kupiłem całe koło splanowane(5mm) i wywazone za 40zł
-glowica 2mm 30zł


W innym zakładzie 50zł za głowice i ok 40zł za stoczenie koła z wywazeniem.

Ale widze ze rozrzut cenowy jest
  
 
Cytat:
za głowice 120 planowanie 3 mm.


wow. wiem ze ceny sa bardzo rozbiezne ale to na serio duzo...
w krakowie max to okolo 30zl (za 2mm, 1mm, "liźnięcie"- tyle ja robilem)...
  
 
Ja mialem kolo stoczone, wywazone ale bez docisku. Mialem straszne turbulencje wiec postanowilem wywazyc je z dociskiem. Nigdzie w wawie nie moglem znalezc warsztatu w ktorym mogl bym to zrobic wszedzie chcieli odemnie wal. Ale znalazlem jakis warsztat w ksiazce telefonicznej zadzwonilem mowie ze mam stoczone kolo i chce je wywazyc z dociskiem"spoko pan przyjezdza 50zł. " Pojechalem a ta pala mi mowi ze nie wywaza bo kolo jest juz przez kogos ruszane !! . W koncu wyslalem to kolo do znajomego do Łodzi i on bezproblemowo mi wyazyl. No i teraz jest git.
----Ale sie rozpisalem
  
 
no właśnie w wawie i okolicach jest z tym problem. Ale starszy nawrzucał tych gratów do wora i pojechał. zabrał koło wał panewki głowice i może coś jeszcze dogadywanie się zludźmi to naprawdę mordęga
  
 
Qurwa stary zawiuzł silnik do planowania i okazało się że to 600 -setka ale najśmieszniejsze jest to że w dowodzie mam 650 i numery się zgadzają
niewiem już czy opłaca się coś tam robić a zmieniać cały silnik to mi się nie chce
co ja mam robić
  
 
Ja slyszalem ze z 600 mozna wiecej wycisnac niz z 650.
  
 
Masz roznicy jeden kon, i nie musisz silnika zmieniac wystarczy ze cylindry wymienisz albo chyba dasz do szlifu, a tak w ogole to nie kapuje jak sie wywaza same kolo skoro ja np. n docisku mam sldy wywarzenia, i powiedzial ze bez walu to sie nieda. niech Ci jeszcze korby wywarzy/.
  
 
spox docisk też poszedł do poprawki