5300obr/min

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy w 318 z 89r (silnik M40) takie obroty to max ???
jeżeli nie to powiedzcie jek je zwiekszyć albo co może być nie tak że są tak niskie.

pozdrawiam
  
 
Jak się nie wkręca na obroty to może masz zdechłe popychacze. A silnik ci nie "cyka" za głośno? Jak tak to pewnie to. Może ci przerywa tzn. nie przyśpiesza płynnie, bo jeśli tak jest to mogą być przewody, świece itp. Nie wiem czy przepływomierz nie będzie miał z tym czegoś wspólnego.
  
 
Silnik mi "klekocze" strasznie, jak diesel. Czasami mocniej a czasami mu troszkę przechodzi.
Myślę że to samoregulator jakiś walnął ale słyszałem że nie koniecznie (mogą być zawory albo nawet wałek) , przerażające bo koszt naprawy będzie wysoki !!! bo trzeba wymienić wszystkie (żadem mechanik którego pytałem nie zna sposubu jak wykryć ten uszkodzony) a moze ktoś się orintuje jak to zrobić ???
Może ktoś ma taki silnik (1.8 z 89r M40 ) chętnie odkupiłbym układ zaworowy.

pozdrawiam H


  
 
Jak mechanik nie wie jak wykryć uszkodzony popychacz to żaden z niego mechanik, takie moje zdanie. Gdzieś czytałem że jeśli chce się sprawdzić która szklanka jest do wymiany to trzeba je naciskać pokolei, jak któraś nie trzyma ciśnienia to nie wróci. Nie jestem mechanikiem więc osobiście nie testowałem. A tak wogóle nie baw sie w używki, lepiej kup jakieś sensowne zamienniki. Szklanki lepiej wymienić w komplecie razem z wałkiem.
  
 
wałek + samoregulatory = jakieś 2500 zł

Czy to sie opłaca
za tyle kupi sie chyba jakiś używany cały silnik

pozdrawiam H
  
 
Kurcze, ktoś oststnio podawał że popychacze w komplecie 400 zeta(po 50 od sztuki) i wałek 700, wszystko Febiego. Doliczyć tylko robocizne i wcale tak dużo nie wyjdzie. Jeśli masz zamiar jeździć tym autem to warto zainwestować. Co do kupna silnika to m40 pewnie kupisz już za 1500 zł, ale pewnie i tak głowica będzie do roboty, 2 litrówki się nie opłaca bo musiałbyś w cały osprzęt zainwestować, a mocą o nie grzeszy no a 2.5 litra praktycznie nie osiągalny. Ceny m20 to już powyżej 2000 zł.
  
 
dzięki i pozdrawiam