| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Prozak 125p Koronowo | 2004-07-11 22:07:52 witam
dzisiaj mialem mala przygode po raz pierwszy serduszko podskoczylo mi do gardelka naprawde rozne sytuacje byly ludziska z auta mi chcieli wyskakiwac (przenosnia ofkors i teraz pytanko czy mozna jakos wyregulowac hamulce by nie ciagnely mnie w zadna strone?? bo przy wiekszej predkosci robi sie niebezpiecznie przy gwaltownym hamowaniu ogolnie tloczki ladnie chodza i nie nazekam na zapiekanie sie hamulcow sorki jesli opowiesc jest zbyt dluga |
misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2004-07-11 22:18:07 no moze trzeba je odpowietrzyc... tak sie czasem dizeje jak sa zapowietrzone. moglo to byc tez spowodowane nierownościa drogi |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-07-11 22:20:03 odpowietrzyć pożądnie!! sprawdzić stan klocków i tarcz ew. wymienić ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-07-12 08:41:08 Weź sobie jedź na prosty odcinek, rozpędź się i zrób sobie próbę hamulców. Jeśli ściaga Cię na całym etapie hamowania to najprawdopodobniej zapiekł się tłoczek...najłatwiej dotknąć felgę po kilku przejechanym km i sprawdzić czy nie jest przypadkiem gorąca.
Mogła też wystąpić taka sytuacja, że była na drodze nierówność i po prostu podczas hamowania koło uderzyło w lekki garb i "wyrwało" ci kierownicę z rąk...i wsytąpiło szarpnięcie... |
Prozak 125p Koronowo | 2004-07-12 09:03:25 i tak chcialem sie brac w najblizszym czasie za czyszczenie tloczkow wiec chyba przyspiesze ta sprawe przy okazji dobrze odpowietrze caly uklad.
co do odpowietrzenia ma ktos jakiegos niezawodnego sposoba |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-07-12 09:05:03 jeśli standartowa jest ze słoiczkiem to możesz ją "zapodać" |
Prozak 125p Koronowo | 2004-07-12 09:13:09 sloiczek |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-07-12 19:58:07
pierwsze slysze o takiej metodzie, (chyba ze sobie jaja robisz BTW. mam litr plynu hamulcowego DOT-4 i takie pytanko, obecnie mam R3, czy musze zmieniac uszczelniacze w zaciskach? i tloczki w pompie przy zmianie plynu? Przednie hamulce mam zrobione normalnie zajebiscie i szkoda by mi bylo znowu rozbierac zeby zmienic uszczelki Zmienial ktos na plyn hamulcowy na inny typ? |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-07-12 20:20:36 Jeśli zmieniasz płyn z 3 na 4'ke to musisz całkowicie sie pozbyć starego płynu z układu... bez rozbierania jest b.ciężko tego dokonać... |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-07-12 20:26:43 czyli okrecic przewody od pomy i od zaciskow i przedmuchac sprezarka, a nastepnie wymienic w pompie i w zaciskach elementy gumowe? a czy gumowe kawalki przewodow trzeba zmieniac? |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-07-12 20:31:08 Jesli zmieniasz z 4 na 3 to trzeba wymieniac. 4 jest poprostu lepsza, najlepiej przeczytac na opakowaniu czy plyny sa kompatybilne.
A tak poza tym to na odpowietrznik zaklada sie rureczke i dopiero wtedy sloik |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-12 21:03:15
Oooo, to się świetnie skłąda bo ja mam właśnie na ranczo swojego Kanta z zupełnie rozebranym przodem (hamulce) więc może wpadniesz i zrobimy sobie furious service
Trzeba jeszcze mieć odpowietrzniki - ja odpowietrzam na przewodzie niestyty juz |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-12 21:19:28 A ja myślałem że to mój tłoczek był skorodowany ostro:
|
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2004-07-12 23:05:00
trzeba umiec grzac |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-13 02:39:20
Que pasa Dobrze, że chociaż na siłowniku sprzęgła jest sprawny odpowietrznik |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-07-13 10:30:00 Race podgrzewa sie zacisk kolo odpowietrznika palniczkiem i w skutek rozszerzalnosci alu wiekszej niz stali odpowietrznik ladnie sie wykreca |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-07-13 10:41:47 dlatego paliczek na gaz do zapalniczek ma szerokie zastosowanie |