Atrapa dfa - nic sie nie zgadza!!! help!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy w mrach byly rozne rodzaje atrap i pasow przednich? chodzi o rozstaw mocowan - bo za cholere nie moge nic spasowac na fabrycznych "dziurkach", walcze juz pol roku...
auto mialo dzwon i ma nowy pas przedni, blacharz poskladal tak ze szkoda gadac.
kombinowalem rozne elementy do tej atrapy, fabryczne, prywaciarskie i nic, jakby auto bylo z przodu o 2 cm za szerokie.
a na dodatek ten pas tez jakis do dupy bo uchwyty mocujace "okular" za bardzo do wewnatrz auta i za daleko od siebie. a dziur do mocowania kratki nie bylo wcale i jest poskladane na blachowkrety (to mi sie udalo poprawic ).
nie wiem, czy cos z tego zrozumieliscie, tak pokrecilem...
da sie cos z tym zrobic?
  
 
zrozumiałem doskonale


blacharza amatora wsadzić na pal albo powiesić za jaja na latarni
  
 
to jest własnie urok rzemieślniczych części blacharskich
też mam u siebie taki pas i też musiałem się mocno namęczyć żeby spasować przód
  
 
Witam!
Jacek, prawdopodobnie został zamontowany "prywaciarski" pas przedni, tam nic nie pasuje, trzeba wiercić i dorabiać nowe mocowania.
Pozdrawiam
  
 
Dokladnie tak jak koledzy pisza,ja mialem to samo, ja musialem docinac dziury w pasie na uchwyty zderzaka, o mniejszych detalach juz nie wspomne. Musisz sam dopasowac wiertareczka
Powodzenia i Pozdrawiam
  
 
prywaciarski pas itd. ok, ale blacharz to pizda..cięzko było odciać te łapki do których się przykręca okular i przyspawac je tak aby pasowały na otwory w plastiku? blacharz do dupy i tyle ... a na dodatek leń..weż no lepiej sprawdź dobrze czy "przypadkiem" nie zapomniał zrobić konserwacji..bo za pół roku bedziesz znowu ten pas wymieniał