Sterowanie siłownikami C.Z.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mam pod ręką schematu, a mam pytanie. Czy w naszych złomiakach-esperakach sterowanie centralnym działa na 2 kablach (napięcie na jedym z nich otwiera, napięcie na drugim zamyka)+masa czy też na 1 kablu (napięcie na nim otwiera lub zamyka w zależności od położenia siłownika)+masa?
  
 
A najchętniej to bym komuś z sexpertów elektrycznych przesłał e-mailem schemat montażowy (JPG - 250 Kb).
  
 
na dwóch kablach. Napięcie w jedną stronę - otwarcie, w drugą - zamknięcie.
  
 
U mnie te kabelki z mastera mają czarno-czerwony i czarno-żółty kolor. I o ile się nie mylę takie wchodzą do przekaźnika schowanego pod komputerem przy nogach pasażera
  
 
Skorzystam raczej z kabelków dochodzących do przycisku ręcznego zamykania drzwi i skrzyneczki przy lewej nodze kierowcy.
Aaaa... siłowniki to u nas eklektyczne czy pneumatyczne są?

[ wiadomość edytowana przez: piotr-ek dnia 2004-07-28 12:24:33 ]
  
 
jak najbardziej elektryczne

piotr-ek

doznalem szoku
naprawiasz co sie da
az dziw bierze
  
 
Cytat:
2004-07-28 12:36:55, cezariusz pisze:
doznalem szoku
naprawiasz co sie da



Ja... Naprawiam... W życiu... ja tylko myślę zainstalować coś takiego (pdf-y):
Instrukcja 1

Schemat

Lub

Instrukcja

Schemat

Obejżyjcie koledzy i DORADŹCIE!!! (chcę otwierać też bagażnik)
  
 
Najprosciej podłączyc sie pod przycisk w drzwiach do recznego zamykania/otwierania drzwi. Wcale nie trzeba sterowac zamkiem podajac chwilowo plus. Wystarczy standardowe sterowanie impulsem masy.
  
 
No i kolejne pytanie. Jako, że jak wszystko, tak i ta konstrukcja będzie full professional version mam pytanie. Czy w handlu dostepne są jakieś uniwersalne kostki połaczeniowe, co bym nie musiał robić pajęczynki, a kulturalnie wszystko podłączył i w razie czego jednym ruchem mógł odłączyć?