Kolektor wydechowy do 1.4 - obrazki pilnie potrzebne..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moze ktos z Was ma gdzieś zdjecia czy jakiekolwiek inne rysunki kolektora wydechowego z silnika 1,4 CVH ?? Ja niestety nie mam nikogo znajomego w warsztatu Forda, żeby zrobił mi zrzut z Microcata

Znalazłem warsztat-szrotownie gdzie mają kilka kolektorów do fordów i mam "zabrać stary na wzór, to dobierzemy" Gdyby ktoś z Was podesłał mi obrazki jak wyglądaja kolektory do różnych silników to wydrukuję sobie i nie bede musiał nic wykręcać

grafikę przesyłajcie oczywiście na gerusik@fordescort.org[addsig]
  
 
nio i znalazłem.....


Układ wylotowy

A—silnik 1,4 typu FUH zasilany gaźnikiem i nie wyposażony w katalizator spalin, B — silnik 1,6 typu LUK zasilany gaźnikiem i nie wyposażony w katalizator spalin, C — silnik 1,4 typu F6F zasilany jednopunktowym wtryskiem benzyny i wyposażony w katalizator spalin, D—silnik 1,6 typu LUJ zasilany gaźnikiem i wyposażony w katalizator spalin, E—silnik 1,6 typu LJE zasilany wielopunktowym wtryskiem benzyny i nie wyposażony w katalizator spalin, F—silnik 1,6 typu LJF zasilany wielopunktowym wtryskiem benzyny i wyposażony w katalizator spalin 1 —kolektor wylotowy, 2 — uszczelka kolektora wylotowego, 3—przednia rura wylotowa, 4—środkowa rura wylotowa z tłumikiem środkowym, 5—tylna rura wylotowa z tłumikiem tylnym, 6—wieszak elastyczny, 7—sonda lambda, 8—wspornik, 9 — obejma mocowania, 10—katalizator spalin

z tego co powyżej wynika, że jest jeden kolektor do 1.4 & 1.6 Ma ktoś obrazki innych kolektorów ?? No i jaki fordowski numerek powinien być na nim wytłoczony ?
  
 
Z układem pulsacji powietrza 89SF 9430 DA
bez takowego układu 86SF 9430 AC
  
 
No i Wilk.... utrudnił sprawę. Zamiast podać jeden, to Ten dwa i teraz bądź mądry i sobie wybieraj, ahhhh...
  
 
Cytat:
2004-06-28 19:59:52, WilK pisze:
Z układem pulsacji powietrza 89SF 9430 DA
bez takowego układu 86SF 9430 AC


hmmm a możesz mnie jeszcze oświecić czym one się różnią i w ogóle czym się je ten "ukłąd pulsacji powietrza"....
cio to ?
  
 
Oj, i znowu mea culpa... Przestanę pisać, bo same problemy A ilu się ucieszy...
  
 
nio dobrze... już się nie kajaj


ilus tam się pewnie ucieszy.. ale kto zaniesie kaganek wiedzy reszcie klubowiczów ???
  
 
No dobra, dobra, chcesz to pisz, co mi tam, przecierpię jakoś
  
 
Cytat:
2004-06-28 20:19:33, Gerusik pisze:
nio dobrze... już się nie kajaj


ilus tam się pewnie ucieszy.. ale kto zaniesie kaganek wiedzy reszcie klubowiczów ???



Lepsi już są (zresztą ja nigdy dobry nie byłem). Np. Mad, Toradek, Sinus...
  
 
wedlug mnie jest miedzy kolektorami jakas roznica napewno w mk4 1,6 i mk5 1,6 mialem jakos wrazenie ze wyglada inaczej ale co do reszty to nie mam pojecia
  
 
Lepsi już są (zresztą ja nigdy dobry nie byłem). Np. Mad, Toradek, Sinus...
[/quote]

Wilku, Twojej wiedzy o CVH i calym escocie musialbym sie uczyc miesiacami... ja dopiero raczkuje
  
 
Bez przesady. Ja nie mam pojęcia o elektronice np. Zresztą całe moje pojęcie raczej ogólne.
  
 
Ja już nic nie będę mówił, bo jak będę chciał tą gałkę, to mi Wilk ją przywiezie, ale chyba tylko po to, żeby mi nią przez łeb przyłożyć...
  
 
Jestem pacyfistycznie nastawiony do świata. BTW Driverze Kiełek, Ty masz normalny wsteczny, czy podnoszony?
  
 
Najnormalniejszy Driverze Wilku
  
 
Czyli reverse od siebie i w tył Driverze Kiełek?
  
 
Tak jest Driverze Wilku !! Reverse od siebie i w tył !! W niektórych kręgaz zawny Rakieta
  
 
No to damy radę Driverze Kiełek
  
 
Cytat:
2004-06-28 23:12:41, Kielek pisze:
Tak jest Driverze Wilku !! Reverse od siebie i w tył !! W niektórych kręgaz zawny Rakieta


Nie znasz się !
R jak Rozruch
  
 
Cytat:
2004-06-29 07:54:47, Gerusik pisze:
Nie znasz się !
R jak Rozruch



Albo Rozp.... czyli anihilacja