MotoNews.pl
  

[126p] Wzmacnianie pokrywy zaworów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Ma ktoś może patent na wzmocnienie pokrywy zaworów? Chodzi mi o to, ze musze bardzo mocno ją dokręcać bo inaczej wciąga mi uszczelke do środka , a od tego dociągania pokrywa się "spłaszcza" i boje sie, ze predej czy pozniej koniki zaczną się blokować etc.

Może można z jakiejś innej furki zamienic, choć szczerze w to wątpie
Pozzdrawiam
Seba


[ wiadomość edytowana przez: LoRd_S dnia 2004-07-31 12:36:55 ]
  
 
kurna a jakby tak nasopawać na nią z góry drut stalowy?
coś w stylu odwróconego U? ale chyba prosciej bedzi ekupić nową obudowe i tyle

  
 
Może przyspawać kawałek płaskownika z góry?! Widziałem w sieci zdjęcie pokrywy która była wzmocniona profilem (na oko 15-20) za ładnie to nie wygląda ale jest napewno mocniejsze.
  
 
Żeliwna by Cię satysfakcjonowała?
Alu podejdzie po przeróbkach z CC700.
  
 
Cytat:
2004-07-31 14:27:00, Krzemowy pisze:
Żeliwna by Cię satysfakcjonowała?
Alu podejdzie po przeróbkach z CC700.



Dużo tych przeróbek?? Jakie koszta??
  
 
Sama pokrywa w sklepie 22 zł, przeróbka nie wiem. Idź się popatrz do sklepu na Komorowicką.
  
 
zamias ja dowalac na hama , pomysl dlaczego ja wciaga ? najprawdopodobniej juz masz krzywa kape zaworowa, jak ja dowalisz jeszcze mocniej to uszczelka sie rozpolowi (bedzie czesc wewnetrzna i zewnetrzna) , mozesz sprobowac przykleic uszczelke na silikon wysokotemperaturowy do glowicy tak aby byla poprawnie ulozona , uszczelke Ci wciaga na tym dlugim prostym odcinku od strony termostatu ? to jeszcze wez i troche odegnij blachy od termostatu. To tak jak zostalo wymyslone naprawde dziala, co ciekawe aby kape dokrecic tak zeby nie ciekla trzeba uzyc naprawde malej sily (mozna powiedziec ze nakretki trzeba dociagnac malym palcem kluczem o dlugosci 10cm i to tak delikatnie dosyc). to ze wzmocnisz kape i ja dopierdzielisz na maksa moze sie skonczyc nie tylko rozpolowieniem uszczelki ale i wyciagnieciem szpilek z glowicy.
  
 
Cytat:
2004-07-31 16:33:32, ali_ pisze:
zamias ja dowalac na hama , pomysl dlaczego ja wciaga ? najprawdopodobniej juz masz krzywa kape zaworowa, jak ja dowalisz jeszcze mocniej to uszczelka sie rozpolowi (bedzie czesc wewnetrzna i zewnetrzna) , mozesz sprobowac przykleic uszczelke na silikon wysokotemperaturowy do glowicy tak aby byla poprawnie ulozona , uszczelke Ci wciaga na tym dlugim prostym odcinku od strony termostatu ? to jeszcze wez i troche odegnij blachy od termostatu. To tak jak zostalo wymyslone naprawde dziala, co ciekawe aby kape dokrecic tak zeby nie ciekla trzeba uzyc naprawde malej sily (mozna powiedziec ze nakretki trzeba dociagnac malym palcem kluczem o dlugosci 10cm i to tak delikatnie dosyc). to ze wzmocnisz kape i ja dopierdzielisz na maksa moze sie skonczyc nie tylko rozpolowieniem uszczelki ale i wyciagnieciem szpilek z glowicy.



ja nie dociagam na chama, ale cos czuje, ze coraz mocniej po ktoryms ustawianiu zaworow pokrywa sie plaszzczy,

sprobuje jeszcze odgiac te blachy od termostatu.

p.s. pokrywa juz była wymieniana i dalej to samo
  
 
Ali, ja o tym wiem, składam na silikonie, im też o tym kiedyś pisałem ale chyba zbytnio to skomplikowałem
Co do potrzebnej siły do dokręcenia, na oko wystarczy mniej niż 1 kGm.
  
 
ja zawory reguluje raz na 1500-2500 km ostatnio, glowice sciagalem nascie razy kape mam teraz druga bo z pierwszej mi cieklo na polaczeniu kominka z reszta. Kwestia dobrego ulozenia uszczelki wczesniej tez mi uszczelki wciagalo non-stop.
  
 
Krzemowy mógłbys napisac co przerobic w tej z cc ?
  
 
Dużo. Między innymi nie ma wlewu oleju.
  
 
Nie ma wlewu?? Szkoda bo już się napaliłem A od czego można by dopasować z alu końcówką by dospawać?? Robił już ktoś coś takiego??

Ja na jednej pokrywie zaworów śmigam już drugi rok. Wystarczy odrobina umiaru Aaaa no i nic nie cieknie
  
 
ale jak ktos ma bisa to sobie moze taka pokrywke zalozyc

odksztalcanie sie tej miski nad zaworami strasznie mnie denerwowalo, ale jakos udalo sie lekko dokrecic i nic nie cieklo

tak samo jest w kancie z miska olejowa, jak sie zamocno dociagnie to olej cieknie i uszczelka wylazi
  
 
prosze sie wypowiedzieć/określić w wątku o zlocie "zastępczym"...