(127)Co propunujecie ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Licze na wasza propozycje zwiazku z tym ze moja 903 cm sie jusz konczy musze myslec nad remontem lub cos mocniejszego wlozyc licze na wasze propozycje remont czy cos mocniejszego ewentulalnie co i ewentulalne ceny przyblizone dziekipozdrawiam
  
 
proponuje olac 903 i kupic jakis silnik z rodziny "fire" lekkie dobre silniki. najlepiej 1200 8v 75 koni od razu ale zaleznie na co fundusze podzwola mozna tez 1.0 wsadzic 1.1 itp..... ja mam od ponad 4 lat silnik typu fire w miejse seryjnego 903 i jestem zadowolony mimo ze silnik ma smieszna moc 39.8 kona,by hamownia szwepsu{fabryka podaje 41 zamiast 45 jak w zwyklym 999fire bo mam wersje z ekoboxem } ale moment fajny i autko lepiej smiga niz na nowym 903, a 1108 juz w przygotowaniu
  
 
chodzi ci silnik uno,putno ???jesli tak to nie orientujesz sie jaka cena takiego silnika no i duzo kombinowania zebu go wsadzic ?
  
 
chodzi mi o silnik z rodziny "fire" fully integrated robotized engine... silnik "taki jak" w cc sc uno punto panda siena itp.... taki silnik jak ma np zoltar w zoltku itp.... zeby go wsadzic trzeba dorobic mocowania i poprzerabiac pare pierdulek, nie jest to bardzo skomplikowany swap....
  
 
Bart a jak jest z zamontowaniem tego 1200 w moim 128? Narazie to taka myśl na zapas, ale chciałbym wiedzieć.
  
 
no gabarytowo bez problemu mcq, tylko po co? w tej samej cenie znajdziesz 1600 z tempry czy tipo w dobrym stanie, troche ciezszy ale tez mocniejszy 10 koni od 1200 8v fire, no i bedzie pasowal po przykreceniu wieszakow od 128 do zaczepow w karoserii no i do skrzyni albo 1400 z uno 70 konny ,albo zdrowe ritmo 85, lancie delte 1500 albo jakis turbo no w zaleznosci od ilosci kasy jaka chcesz wydac znajdzie sie sporo silnikow majacych te same mocowania{lub do ktorych da sie przykrecic mocowania od 128 i powiesic na oryginalnych zaczepach} ja wstawilem na nowych mocowaniach fire bo orygin 903 sie zatarl{sam } a akurat 999 fire byl pod reka za dobra kase, nie powiem ze nie wolalbym oldschoolowego 1050 ohv abarth 70 konnego na oryginalnych mocowaniach w 127 , bede szykowal{ze szwepsem } 1108ccm fire do 127... bedzie power
  
 
silniki fire som de best. wiem bo mam
  
 
Czolem!!!
Jest kilka kwestii...
Kasa, po co ci auto i co chcesz z nim robic....
Najprosciej jest kupic inny silnik,a nie remontowac!!!
jezeli autko ma byc ekonomiczne i malo palic,a przy tym nie zamulac,to zostalbym przy 903...Jezeli masz ochote,czas i miejsce na eksperymenty to powalcz z silniczkiem takim jak ma bart,albo Satiz.....totalna perwersja bylby silnik 1.5 od Ritmo 85....85 to liczba koni i do tego podwojne gardziele....Moja Zastavka na tym zwijala asfalt i przy wprawie w zmienianiu biegow bylem w stanie wystartowac od 0 do 100 km/h w 9 sek.!!!
Wiedz jedno,ze nie ma sensu szukac silnika od innej 127 ,bo przewaznie te juz sa zarzniete i swoja swietnosc maja 100.000km za soba...Poszukaj silniczka od YUGO KORAL 900...To ten sam silniczek, zadnej rzezby z nim nie ma przy wkladaniu po prostu zwykla przekladka.....niewiele osob kojarzy te silniki i dlatego sa one zazwyczaj tansze niz ich FIATowskie odpowiedniki...Ja za swoj zaplacilem 400 zeta,ale jest naprawde malina i smiga jak dzikus
przy okazji pali malo,nawet czasami potrafi spalic mniej,niz oryginalny od 127.....Wybor nalezy do Ciebie
pozdrawiam!!!
el_


-----------------
http://plepleple.pl