| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-06-19 22:13:26 witaj w klubie SWAPowców silniczki z Mitsu: np. Eclipse 1.8 i 2.0 z lat '90-'94 lub Sonata 2.0 tez tamte roczniki ja nic mniejszego niż 2.0 nie chcę koszty hmmm cięzko jest je okresli ale sądzę że tak w 6-8 k można się zmieścić (w tym koszt silnika i wszystkich potrzebnych części) |
Gaca69 HF MEMBER Hyundai Lantra olsztyn | 2004-06-20 22:55:29 ja cos slyszalem na temat ze pasuje od mitsu eclipse 2.0 turbo (210 KM) ale by szedl ale puki o trzeba zbierac fundusze |
Richie HF MEMBER Hyundai Pony Katowice | 2004-06-20 23:28:13 z "misia" eclipse najlepiej przejac 2.0t czyli 4g63t |
gracik HF MEMBER hyundai pony warszawa (rybnik) | 2004-06-22 13:17:52 Richie, z której generacji lantry pasują silniczki? I jaka mają moc? |
intruz HF MEMBER Hyundai pony GLSi Łódzkie | 2004-06-22 19:44:48 z lantry rocznikowo tej co pony czyli poczatki lat 90-tych. |
bastuswawa HF MEMBER hyundai coupe warszawa | 2004-06-22 22:24:36 po kilku eksperymentach mr.grabowskiego z turbo w moim coupe trzeba bylo pop prostu zmienic silnik bo ten sie posypal pogiete korbowody , przepalone zawory etc . ale nie o tym . ktos rzucil temat ze pasuje silnik od miska wiec www.silniki.com.pl za telefon i jest taki silniczek 2.0t oryginalny rozmawiam z kolesiem a on mi mowi ze tak coupe i eklipse to ta sama plyta podlogowa wiele innych podzespolow etc ale mitsubishi zeby sie roznic wrzucilo silnik "lewy" tzn skrzynia jest po drogiej stronie niz w hyundaiowskim , poza tym silnik jest wiekszy o 50 mm znaczy dluzszy i bym musial kombinowac z przednia belka i tak dalej nie mowiac o klimie / zadzwonilem jeszcze do kilku magikow i opinie te same . wiec jak szukasz czegos do hyundaia to tylko ci pasi od hyundaia wez silnic od coupe g4g wrzucasz turbo od np. forti i masz 215 koni . silnik mnie kosztowal caly z pompami wody, oleju, 2500 tys. + montaz 1000 w twoim przypadku bedziesz mial troche wiecej roboty . ale powodzenia daj znac jak zkonczysz |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-06-23 10:48:22 hmmm np. ja mam w Ponym 1.5 i nie stysfakcjonowałaby mnie zmiana silnika na 1.5T zbyt mała różnica mocy |
arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2004-06-23 16:12:48 SWAP to ni ejest proste zadanie zwłascza jak masz pomysł na wsadzanie silnika z zupe lnie innego auta - zwłaszca wiekszego. Sporo jest do przemyśłenia poza samym silnikiem ma sie jeszcze zmienić skrzynia biegów..osprzęt, wszytko to sie musi trzymać kupy, belki, wzmocnienia, poduszki silnika,mocowania .... podejrzewam, ze wkładanie 2.0 bedzie nie lada wyzwaniem... chyba, zdecydownie łatwiej, i skuteczniej jest wybrać najmocniejszy dostepny silnik do modelu i go turbić IMHO... |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-06-23 16:21:56 To że robty jest w ch... to wiem bo juz przymiarki robiłem Jeśli chodzi o silnik od Sonaty (rocznikowo ta co Pony0 to z miejscem nie jest tak źle bo tylko chłodnicę trzeba troszkę przesunąć |
intruz HF MEMBER Hyundai pony GLSi Łódzkie | 2004-06-23 18:17:52 Wszystko da sie zrobic,pod warunkiem ze pieniadze sa |
Richie HF MEMBER Hyundai Pony Katowice | 2004-06-23 23:32:17
Najlatwiejsze do przekladki sa z lantry J1, rocznikowo wychodzi jakos od 92-95r, 1,6 kolo 118koni i 1,8 kolo 126konikow...naturalnie swap polega na przerzuceniu silnika i skrzyni biegow plus elektryka...jezeli masz gaznikowca to jest jeszcze wiecej roboty bo cala inst. paliwowa dochodzi |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-06-24 01:08:59
i właśnie ta elektryka nie daje mi spac po nocach i ja SWAPa robie pod kątem 1/4 mili |
Gaca69 HF MEMBER Hyundai Lantra olsztyn | 2004-06-24 23:17:09 uwazam ze nie oplaca sie tuningowac seryjnego silnika ile mozna wykrzesac z silniczka o mocy 72 KM a jak wloze cos przynjamniej te 120 KM to stunigowac tez troche mozna i wtedy bedzie coooool puki co ta sa narazie plany wiec mowicie ze od lantry warto cos pomyslec duzo modyfikacji bedzie trzeba zrobic i niestety mam na gazniku lipa z inst gazowa czyli tez dupa |
MobiaS HF MEMBER Lancia Delta Nuova Otwock k.Warszawy | 2005-02-01 15:32:44 Wracam do tematu Swapa.
Niedługo mają się pojawić nowe unijne przepisy co do numerów silnika, więc mam kilka pytań na temat swapu silnika 2.0 4g63 do Pony. 1) Czy silnik pasuje do orginalnych punktów mocujących? 2) Czy silnik ten pasuje do seryjnej skrzyni biegów? 3) Czy muszę wymienić ECU na te od nowego silnika? 4) Czy silniki 2.0 4g63: z Mitsubishi Eclipse, Galant, Lancer i Hyundai Sonata są te same? 5) Czy ktoś z HTG robił już swap w Hyundaiu? Buszując po internecie zauważyłem ze w stanach jest to dość popularna przeróbka. Po zorientowaniu się w obecnych cenach też wygląda to w miarę korzystnie. Silnik 2.0 4g63 kosztuje ok. 1500 zł, i myślę że wraz z wprowadzeniem nowych przepisów jeszcze potanieje bo zaleją nas silniki z zachodu. Odpowiedni komputer to koszt ok. 500 zł. P.S: Czy ktoś może myślał także o zaadoptowaniu napędu 4x4 do Pony? |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2005-02-01 15:58:57
pasuje (na 98% ma pewność)
weź pod uwagę że moc będzie prawie dwukrotnie większa więc raczej seryjna skrzynka z Ponego długo nie pociągnie
na 98% tak o ile roczniki też się zgadzają
jeszcze nie ale....
Licząc wszystko (silnik, podzespoły i robotę) wychodzi około 7-9 k pln (robiłem rozeznanie jakiś czas temu już ) |
kurzy79 bochnia | 2005-02-01 18:28:46 a mocowanie w 1.3 od np getza a 2.0 od np coupe jest takie same ? bo jesli tak to następny schody to dopiero półosie bo skrzynie i compa wsadzisz, sprzegło też...........a taki swap już mocno kusi |